تماس با کارشناسان فروش

021-22957127

آینه تراش خورده - تترافرم

آینه تراش خورده

آینه تراش خورده نوعی آینه است که به وسیله دستگاه تراش آینه و ابزارهایی خاص مانند دستگاه میز برش cnc برش داده می شود. لبه این آینه ها به صورت تراش خورده طراحی شده است و از همین رو به آن ها آینه برش خورده خطاب می شود. در واقع وجود برش در لبه آینه موجب ایجاد یک شیب کوچک در لبه های آینه می شود و ظاهر جذابی به آن می بخشد که به آن تراش آینه می گویند. که از پهنای تراش1 سانت تا تراش 3 سانت قابل انجام است. شما می توانید این آینه ها را به شکل های مختلف و در اندازه های متفاوت سفارش دهید. کیفیت برش آینه ها و هم جنین نوع آینه ای که برای این کار استفاده می شود، نقش مهمی بر ظاهر آینه تراش خورده دارد. این آینه ها معمولاً در اندازه های کوچک تر تولید می شوند و همانند پازل در کنار هم قرار می گیرند.

امکان سفارش آینه تراش خورده روی انواع آینه های رنگی مثل آینه مسی، آینه سفید ساده،آینه دودی، آینه برنز، آِینه طلایی و رنگی نیز وجود دارد و شما می توانید با در نظر گرفتن سایر بخش های دکوراسیون منزل خودتان از مناسب ترین رنگ برای این کار استفاده کنید.

ارتباط با کارشناسان فنی و فروش ما

فهرست مطالب آینه تراش خورده

آینه های تراش خورده امروزه به سبک ها و مدل های متفاوتی تولید می شوند. شما می توانید با در نظر گرفتن فضایی که دارید و همچنین سبک دکوراسیون داخلی خودتان بهترین مدل آینه تراش خورده را انتخاب کنید. شما می توانید از آینه های تراش خورده هم به صورت یک دست و هم به صورت چند تکه استفاده کنید و با قرار دادن چند تکه آینه در کنار هم جلوه بی نظیری به فضای منزل و محل کار خودتان ببخشید. در ادامه به رایج ترین مدل های آینه تراش خورده اشاره شده است.

مدل های آینه تراش خورده

آینه تراش لوزی ، آینه تراش حصیری ، آینه ، تراش اکاردیونی ، آینه تراش نامنظم ، آینه تراش مینی ، آینه تراش آجری ، آینه تراش نگینی ، آینه تراش نیزه ای ، آینه تراش خشتی ، آینه تراش مربعی

کاربرد آینه تراش خورده

استفاده از تراش روی آینه در دکوراسیون داخلی مدرن بسیار رایج است. این آینه ها موجب می شوند تا فضای منزل یا محل کار شما بزرگ تر و زیباتر به نظر برسند. از طرف دیگر این آینه ها با انعکاس نور موجب پر نور تر و روشن تر به نظر رسیدن فضا می شوند. شما می توانید از آینه تراش لوزی در بخش های مختلف منزل و فضاهای اداری استفاده کنید. استفاده از این آینه ها به عنوان آینه تراش قدی در اتاق خواب، پذیرایی، اتاق مهمان، دفاتر کاری، شرکت ها و مراکز تجاری بسیار رایج است.

معمولاً برای نصب آینه تراش خورده می توانید آینه را روی بخش مشخصی از دیوار نصب کنید و یا یک سمت دیوار منزل را به طور کامل با استفاده از این آینه ها بپوشانید. پوشاندن تمام سطح دیوار با آینه های یک سره کار بسیار سخت و غیر ممکنی است. از همین رو معمولاً افرادی که دوست دارند یک دیوار کامل منزل را آینه کاری کنند از انواع آینه های تراش خورده برای این کار استفاده می کنند. توجه داشته باشید که این آینه ها با استفاده از چسب های مخصوص روی محل مورد نظر نصب می شوند. استفاده از چسب های نامناسب می تواند طول عمر آینه تراش مینی را کاهش دهد و موجب از بین رفتن آینه شود.

سفارش آینه تراش خورده

آینه تراش خورده مدل های متنوعی دارد و شما می توانید با در نظر گرفتن سبک دکوراسیون خودتان از یک آینه تراش مینی به هر شکلی که دوست دارید، استفاده کنید. بسیاری از افراد با ترکیب این آینه ها با شیشه رنگی آینه های منحصر به فردی را سفارش می دهند و یک طرح کاملاً اختصاصی و خاص برای خود در نظر می گیرند. برای ثبت سفارش انواع آینه تراش دار شما باید طرح مورد نظرتان را به طراح مجموعه نشان دهید. سپس طراح با پیاده کردن طرح شما در برنامه اتوکد آن را به مرحله اجرا می رساند. در انتها بعد از تأیید طرح توسط مشتری آینه با استفاده از دستگاه سی ان سی برش داده می شود. دقت این ابزار 0/15 میلی متر است و از همین رو کلیه برش ها بسیار دقیق انجام می شوند. بعد از مرحله برش زنی آینه ها به وسیله دستگاه تراش مینی ، تراش زنی می شوند و بعد از بسته بندی برای مشتری ارسال می شوند.

آینه تراش خورده روی دیوار پذیرایی

در دکوراسیون مدرن استفاده از آینه های تراش دار و یا آینه کاری در فضای پذیرایی بسیار رایج است. این کار موجب می شود تا فضای پذیرایی شما بزرگ تر و شکیل تر به نظر برسد و جلوه زیباتری پیدا کند. برای ساخت انواع آینه تراش خورده در شکل ها و اندازه های مختلف، کلیه مراحل تولید آینه با اجرای طرح، برش کاری و تراش مینی اجرا می شود. هر چند که امکان تولید این آینه های تراش خورده در ابعاد و ضخامت های مختلف وجود دارد. اما به هر حال معمولاً هر چقدر ابعاد آینه کوچک تر باشد، باید از آینه های ظریف تر با ضخامت کمتر استفاده شود تا ظاهر زیباتری پیدا کند. شما می توانید هر طرحی از آینه تراش خورده که مد نظرتان است برای شرکت ارسال کنید تا در انتها یک طرح فوق العاده و منحصر به فرد برای پذیرایی منزل خود داشته باشید.در ضمن شما میتوانید از پارتیشن شیشه ای هم در تقسیم بندی فضای مسکونی و ساخت اتاق شیشه ای استفاده نمایید.

عوامل موثر بر قیمت آینه تراش خورده

به طور کلی قیمت آینه های تراش خورده معمولاً با توجه به جنس، ضخامت آینه، متراژ و طرح آینه محاسبه می شود. قطعاً هر چقدر متراژ آینه شما بزرگ تر باشد و طرح بیشتری داشته باشد هزینه آن نیز بالاتر خواهد بود. معمولاً در نظر گرفتن تمامی این ویژگی ها در کنار هم می تواند قیمت نهایی آینه تراش خورده را مشخص کند. شما می توانید برای اطلاع از قیمت آینه تراش خورده و پارتیشن اداری با کارشناسان تترافرم تماس بگیرید و از راهنمایی های آن ها بهره مند شوید. توجه داشته باشید که هر چقدر جنس آینه به کار رفته در تولید آینه تراش خورده بهتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

نصب آینه تراش خورده

نصب آینه تراش خورده چگونه است؟

معمولاً نصب آینه تراش خورده نیاز به تخصص خاصی ندارد و شما می توانید این آینه ها را در هر بخش از فضای خانه و محل کار خود نصب نمایید. استفاده از این آینه ها موجب بازتاب نور و بزرگ تر به نظر رسیدن فضا می گردد. معمولاً فرآیند نصب این آینه ها بسیار راحت است و هر فرد خودش می تواند به راحتی آینه را در محل مورد نظر نصب کند. برای نصب ابتدا باید محل دقیق نصب آینه را مشخص کنید. سپس می توانید با استفاده از چسب مخصوص آینه آن را روی دیوار نصب نمایید.

تراش مینی آینه

تراش مینی روی آینه نوعی از عملیات تراش روی آینه دکوراتیو می باشد که با دستگاه تراش مینی زن روی انواع آینه های دکوراتیو قابل انجام است و بیشتر جهت تولید آینه های دکوراتیو در صنعت مبلمان و مبز های کنسول و میز جلو مبلی و میز عسلی به صورت مدرن در عرض 3 سانت و عرض 5 سانت جهت دیزاین و تولید میز کنسول و میز آرایش تولید و عرضه می شود شرکت تترافرم قابلیت تولید آینه با تراش مینی در سایز های متفاوت و گوناگون از عرض 3 سانت نا 10 سانت با تکنبک تراش مینی می باشد جهت سفارش آینه تراس خورده مینی با کارشناسان ما با شماره 09129339310 تماس حاصل فرمایید.

برای مشاهده بازدید سایر محصولات تترافرم مانند کابین دوش شیشه ای کلیک فرمایید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات
Rate this product