تماس با کارشناسان فروش

021-22957127

سمپل شیشه رنگی

شیشه رنگی در دکوراسیون مدرن امروزی و همچنین برای اجرای تزئینات سنتی برخی اماکن کاربردهای زیادی دارد. تنوع و سمپل شیشه رنگی این شیشه ها آن قدر زیاد است که شما می توانید با در نظر گرفتن سایر متریال های مورد استفاده دز دکوراسیون و همچنین در نظر گرفتن سلیقه شخصی تان هر رنگ شیشه ای که مد نظرتان است را سفارش دهید. از این شیشه ها به عنوان شیشه رنگی بین کابینت استفاده کنید و یا آن را برای جلوه بخشیدن به دیوار و به عنوان پارتیشن رنگی در محیط های تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار دهید.

انواع سمپل شیشه رنگی

تنوع رنگی شیشه های رنگی واقعاً فوق العاده است و این موضوع موجب می شود که هر فرد بتواند به راحتی هر طراحی و دیزاینی که مد نظرش است را با رنگ های بی نظیر این شیشه ها پیاده کند. در ادامه می توانید با برخی از رنگ های شیشه رنگی آشنا شوید.

شیشه رنگی قرمز:

قرمز یکی از جذاب ترین رنگ ها است که انرژی خاصی به فضای دکوراسیون می بخشد. چینی ها معتقد هستند که استفاده از رنگ قرمز در دکوراسیون موجب پیشرفت و ترقی می شود. به کار بردن شیشه رنگی قرمز می تواند فضای شما را سرشار از انرژی و کند و جلوه ای مدرن و امروزی به آن ببخشد.

شیشه رنگی آبی:

آبی رنگی سرشار از آرامش، امید و صداقت است. رنگی که برخی معتقد هستند انرژی های منفی را دور می کند. استفاده از شیشه رنگی با رنگ آبی می تواند حسی پر از آرامش به فضا ببخشد و جلوه شیک و مدرنی به دکوراسیون شما دهد.

شیشه رنگی سبز:

استفاده از شیشه رنگی سبز به خصوص در اماکن مذهبی و مراکز مقدس بسیار رایج است. اما امروزه بسیاری از افراد از شیشه رنگی سبز برای جلوه بخشیدن به فضاهای تجاری و مسکونی نیز استفاده می کنند. سبز رنگ شانس و بخت است و استفاده از آن موجب احساس طراوت و شادابی می شود.

شیشه رنگی بنفش:

بنفش یک رنگ سلطنتی و فوق العاده با شکوه در دکوراسیون داخلی است که از زمان های دور به وسیله فرمانروایان و سلاطین قدرتمند مور استفاده قرار می گرفت. استفاده از شیشه رنگی بنفش در فضای دکوراسیون داخلی منزل و محل های تجاری می تواند جلوه بسیار زیبا و با ابهتی به فضا ببخشد. شما می توانید از این رنگ برای طراحی شیشه بین کابینتی استفاده کنید و یا از این رنگ برای سفارش یک پارتیشن منحصر به فرد به کار ببرید.

شیشه رنگی قهوه ای:

رنگ دیگری که معمولاً در برخی طراحی های خاص استفاده می شود، شیشه رنگی قهوه ای است. این رنگ به دلیل هماهنگی زیادی که با لوازم رنگ چوب و یا رنگ های خنثی دارد برای اماکن اداری و برخی منازل مسکونی گزینه مناسبی محسوب می شود.

شیشه رنگی خاکستری:

یکی دیگر از رایج ترین رنگ های شیشه لاکوبل رنگ خاکستری یا طوسی است. این رنگ در دسته رنگ های خنثی قرار دارد و هماهنگی خوبی با سایر رنگ های به کار رفته در دکوراسیون داخلی دارد و از همین رو استفاده از آن به خصوص در دکوراسیون مدرن و امروزی بسیار رایج است.

شیشه رنگی سفید:

سفید یکی از زیباترین رنگ های شیشه رنگی است که با هر رنگ و سبک دکوراسیونی هماهنگ است. این رنگ به سادگی فضای دکوراسیون داخلی شما را روشن تر و بزرگ تر می کند و جلوه ای زیبا و دوست داشتنی به آن می بخشد.

شیشه رنگی زرد:

زرد یکی از رنگ های مقدس و قدرتمند در گذشتگان دور است. این رنگ در زمان مصریان و یونانیان سمبل قدرت محسوب می شود. استفاده از شیشه رنگی زرد می تواند حس نشاط و گرما را در فضای شما ایجاد کند. رنگ زرد یک رنگ فوق العاده برای شیشه بین کابینتی در آشپزخانه هایی است که دکوراسیون و کابینت آن به رنگ خنثی است و نیاز به انرژی و گرمای بیشتر دارد.

قیمت شیشه رنگی

شیشه های رنگی تنوع رنگ و جنس متفاوتی دارد. این شیشه ها در ضخامت های مختلف و برای بخش های مختلف دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرند. ضخامت این شیشه ها و متراژ مورد استفاده از شیشه های رنگی در دکوراسیون داخلی مهم ترین عوامل مؤثر بر قیمت شیشه رنگی آن محسوب می شوند. از طرف دیگر برند و کیفیت شیشه رنگی نیز می تواند بر قیمت آن مؤثر باشد. به طبع هر چقدر کیفیت شیشه رنگی بیشتر باشد، هزینه تولید آن نیز بالاتر خواهد بود. تترافرم یکی از برترین تولید کنندگان و وارد کنندگان انواع شیشه رنگی در کشور است. شما می توانید برای اطلاع از تنوع رنگی و همچنین مشاهده طیف رنگی و ویژگی های شیشه رنگی با کارشناسان تترافرم تماس بگیرید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات
شیدا شیروانی
شیدا شیروانی
2 سال قبل

روزتون بخیر باشه، ممنون از اطلاعات خوبتون
فقط سوالی که دارم شیشه رنگی بخوایم سفارش بدیم علاوه بر رنگایی که داخل سمپل هست، رنگای سفارشی هم دارید؟

پشتیبانی تترا فرم
پشتیبانی تترا فرم
پاسخ دادن به  شیدا شیروانی
2 سال قبل

سلام وقتتون بخیر
برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید

ارتباط با کارشناسان فنی و فروش ما

Rate this product