تماس با کارشناسان فروش

021-22957127

شیشه دکوراتیو همان طور که از نام آن پیداست به شیشه ای گفته می شود که برای تزیین نمای داخلی و خارجی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. این شیشه‌ها انواع مختلفی دارند و معمولاً برای ساخت آن‌ها از روش‌های مختلفی استفاده می شود. برخی از شیشه‌های دکوراتیو مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه دارند و برخی دیگر بیشتر در برابر حرارت و فشار مقاوم هستند.

برای این که بیشتر با ویژگی‌های شیشه دکوراتیو و میزان مقاومت آن آشنا شوید بهتر است در این مقاله با ما همراه باشید.

شیشه دکوراتیو چیست؟

شیشه های دکوراتیو - تترافرم

 شیشه دکوراتیو به شیشه‌های تزیینی گفته می شود با استفاده از روش‌های مختلف ساخته می شوند. این شیشه‌ها امروزه در دکوراسیون و مدرن کلاسیک جایگاه ویژه ای دارند و معمولاً بسیار مقاوم هستند. از همین رو از آن‌ها برای ساخت پارتیشن، کفپوش، دیوارپوش و میزهای شیشه ای استفاده می شود.

امکان استفاده از شیشه‌های دکوراتیو در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف نیز وجود دارد. امروزه به همه انواع شیشه‌هایی که برای تزیین دکوراسیون داخلی و یا تزیین نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد شیشه دکوراتیو گفته می شود.

 از آن جایی که شیشه‌های دکوراتیو تنوع زیادی دارند، بهتر است قبل از خرید این شیشه‌ها از خدمات مشاوره رایگان تترافرم استفاده کنید. شما می توانید با دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان حرفه ای تترافرم در مورد انواع شیشه دکوراتیو اطلاعات مفیدی کسب کنید و راحت تر محصول مورد نیاز خودتان را سفارش دهید.

انواع شیشه دکوراتیو و مقاومت آن‌ها

شیشه‌های دکوراتیو انواع مختلفی دارند. همان طور که گفته شد برخی از این شیشه‌ها مقاومت فوق العاده بالایی دارند و برخی دیگر جدا از مقاومت، بیشتر جنبه تزیینی دارند. در ادامه می توانید با انواع شیشه دکوراتیو آشنا شوید.

شیشه رنگی لاکوبل

شیشه لاکوبل شیشه رنگی است که از آن برای تزیین دکوراسیون داخلی و محیط‌های اداری استفاده می شود. این شیشه معمولاً در رنگ‌های متنوعی تولید می شود و به دلیل درخشندگی و جذابیتی که دارد، زیبایی فوق العاده ای به دکوراسیون مدرن می بخشد. در ساختار این شیشه‌ها از پلی پروپلین استفاده شده است و این موضوع موجب شده تا شیشه‌های لاکوبل به شیشه‌های نشکن و بسیار مقاومی تبدیل شوند.

از شیشه‌های لاکوبل به عنوان دیوارپوش و تزیین حمام و همچنین ساخت پارتیشن استفاده می شود. شیشه لاکوبل معمولاً با ضخامت‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید می شود. این شیشه‌ها نور را از خود عبور نمی دهند و در برابر شستشو نیز مقاوم هستند.

بیشتر بخوانید: مزایای استفاده از کابین دوش لولایی

شیشه رنگی دکوراتیو لمینت

شیشه دکوراتیو لاکوبل - تترافرم

شیشه لمینت به شیشه‌های گفته می شود که از فشردن چند لایه شیشه و طلق ایجاد می شود. شیشه‌های لمینت معمولاً قطر زیادی دارند و در برابر ضربه و اشعه uv بسیار مقاوم هستند. معمولاً از این شیشه‌ها برای ساخت پله شیشه ای، آسانسور، درب‌های شیشه‌ ای، نرده شیشه‌ ای، استخر، سقف‌های شیشه ای و ویترین فروشگاه‌ها استفاده می شود. امکان استفاده از این شیشه‌ها در رنگ‌های مختلف و به صورت مات و براق وجود دارد. شیشه رنگی دکوراتیو لمینت در برابر ضربه، حرارت و صدا بسیار مقاوم است.

شیشه دکوراتیو طرح شکسته

زمانی که به ظاهر این شیشه‌های دکوراتیو نگاه می کنید، شبیه به شیشه شکسته به نظر می رسند؛ اما این شیشه‌ها در برابر ضربه مقاومت بسیار بالایی دارند و معمولاً از این آن‌ها برای ساخت کفپوش شیشه ای و یا پله استفاده می شود. این شیشه‌ها به راحتی می توانند وزن و فشار زیاد را تحمل کنند و از همین رو ایمنی بالایی دارند. ظاهر شکسته این شیشه‌ها برای زیبایی بخشیدن به آن انجام می شود.

شیشه دکوراتیو طرح دار

یکی دیگر از انواع شیشه‌های دکوراتیو شیشه‌های طرح دار هستند. امکان چاپ هر نوع طرح و نقشی روی این شیشه‌ها وجود دارد. معمولاً برای ساخت شیشه‌های طرح دار از شیشه میرال یا سکوریت استفاده می شود. این شیشه‌ها در برابر ضربه و حرارت بسیار مقاوم هستند و از همین رو در بسیاری از مواقع از آن برای تزیین آشپزخانه فضای بین کابینت و دیوارپوش استفاده می شود.

چرا شیشه دکوراتیو گزینه مناسبی برای دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان است؟

استفاده از شیشه‌های دکوراتیو با رنگ و طراحی خاص در دکوراسیون امروزی موجب شده تا فضای ساختمان‌ها از حالت یکنواختی و بی روح خارج شود. بافت براق و جذاب شیشه موجب می شود تا نور بیشتری در فضا ایجاد شود و از طرف دیگر امکان استفاده از شیشه رنگی در دکوراسیون به فضای شما انرژی و روح بیشتری می بخشد.

شیشه‌های دکوراتیو مقاومت بسیار بالایی دارند و امکان استفاده از آن‌ها در بخش‌های مختلف یک ساختمان وجود دارد. این شیشه‌ها به راحتی شکسته نمی شوند و در صورت شکسته شدن نیز به ذرات ریز و خرد تبدیل نمی شوند؛ از همین رو ایمنی بسیار بالایی دارند.

امکان چاپ هر نوع طرح و عکس دلخواهی روی شیشه دکوراتیو وجود دارد و این موضوع موجب می شود تا شما بتوانید یک دکوراسیون خاص و منحصر به فرد را برای خودتان طراحی کنید. می توانید از شیشه رنگی یا دکوراتیو به صورت مات و براق استفاده کنید.

در بسیاری از مواقع برای ایجاد فضاهای مستقل در محیط‌های مسکونی و اداری به جای دیوار کشی و صرف هزینه گزاف، از پارتیشن‌های شیشه ای استفاده می شود. این پارتیشن‌ها در عرض چند ساعت به راحتی در محل شما نصب می شوند و هزینه پایین ترین نسبت به دیوارکشی دارند.

بیشتر بخوانید: پارتیشن فریم لس چیست؟

چطور برای تکمیل دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان، شیشه دکوراتیو سفارش دهیم؟

شما می توانید برای سفارش انواع شیشه دکوراتیو از شرکت تترافرم به وب سایت این شرکت سر بزنید. تترافرم با بیشتر از 15 سال سابقه در زمینه فروش و تولید انواع شیشه‌های رنگی یکی از معتبرترین شرکت‌های این حوزه محسوب می شود. ارائه مشاوره رایگان و ضمانت نامه‌های معتبر در کنار کیفیت بالای محصولات تنها بخشی از مزیت‌های خرید از تترافرم محسوب می شود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات