تماس با کارشناسان فروش

021-22957127

استفاده از متریال آنتیک یکی از مهم ترین نیازهای مورد استفاده در دکوراسیون داخلی به شمار می رود و شما می توانید از آن ها استفاده کنید. یکی از مهم ترین متریال آنتیک را می توان آینه آنتیک دکوراتیو دانست که در مدل های مختلفی تولید می شود و شما می توانید از آن ها استفاده کنید.

یکی از مهم ترین متریالی که در دکوراسیون داخلی دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد را می توان آینه آنتیک دانست. دکوراسیون داخلی که امروزه به یکی از مهم ترین مسائل در طراحی ساختمان تبدیل شده است باید توسط اشخاصی طراحی شود که در این زمینه دانش دارند و امروزه به دلیل محدودیت فضا و اهمیت روانشناسی، طراحی دکوراسیون داخلی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.

پس با ما همراه باشید تا بیشتر در خصوص آینه آنتیک دکوراتیو با شما صحبت کنیم و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم که قطعا در زمینه دکوراسیون داخلی می تواند به شما کمک کند.

آینه آنتیک دکوراتیو چیست؟

آینه دکوراتیو آنتیک - تترافرم

به طور کلی می توان گفت که امروزه آینه ها به یکی از مهم ترین بخش های هر ساختمان تبدیل شده اند و در بسیاری از ساختمان ها  استفاده می شوند. آینه آنتیک دکوراتیو در واقع محصولی است که طراحی های قدیمی و جذابی دارد. یکی از مهم ترین انواع آینه آنتیک دکوراتیو که امروزه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است را می توان محصولات پتینه دانست.

استفاده از این سری محصولات در بسیاری از منازل و حتی فروشگاه ها رایج شده است و ما در ادامه این مقاله می خواهیم علاوه بر بررسی روش تولید آینه آنتیک دکوراتیو، اطلاعاتی را در خصوص اهمیت استفاده از این محصول از دید دکوراسیون داخلی را برای شما باز کنیم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود.

به طور کلی می توان گفت که استفاده از این نمونه آینه بیشتر برای محیط هایی مانند روی دیوار مورد استفاده است و با توجه به نمای بسیار جذابی که دارد، امروزه بسیار شناخته شده هستند. همچنین نباید از یاد برد که انواع آینه دکوراتیو می تواند در محیط های مختلف کارایی خاص خود را داشته باشد.

آینه آنتیک دکوراتیو چطور تولید می شود؟

به طور کلی می توان گفت که آینه های آنتیک دکوراتیو با استفاده از تکنولوژی روز دنیا تولید می شوند و انواع مختلفی از این محصول امروزه در بازار عرضه شده و در دسترس شما می باشد. یکی از مهم ترین خصوصیاتی که در آینه آنتیک دکوراتیو مشاهده می شود، آن است که این سری از محصولات، مانند آینه های قدیمی به چشم می آیند.

خرید آینه آنتیک

اینه دکوراتیو - تترافرم

در کنار جلوه کهنه ای که برای بسیاری از نمونه های آینه آنتیک دکوراتیو در نظر گرفته می شود، می توان گفت که این سری از محصولات در صورتی که با فریم عرضه شوند، فریم هایی مطابق با نوع آینه بر روی آن ها نصب شده و تمامی نکات در تولید فریم آینه نیز رعایت می شود تا شما بتوانید با خیال راحت از این محصول استفاده داشته باشید.

در نظر بگیرید که آینه آنتیک دکوراتیو در مدل های مختلفی تولید می شود و تکنولوژی های ساخت در این محصول متفاوت است ولی مهم ترین نکته در خصوص این محصول را می توان طول عمر و کیفیت بالا دانست. در واقع نمای آینه شاید قدیمی باشد ولی متریال مورد استفاده بسیار با کیفیت بوده و شما می توانید با خیال راحت از آن برای طراحی دکوراسیون داخلی استفاده کنید. با توجه به این نکات می توان گفت که آینه آنتیک دکوراتیو یکی از بهترین انتخاب ها برای انواع ساختمان ها بوده و با کیفیت بسیار بالایی تولید و در بازار عرضه می شود.

مطلب آینه سفید را حتما بخوانید.

طرح های آینه آنتیک دکوراتیو

طرح های متفاوتی روی آینه آنتیک دکوراتیو پیاده سازی می شود و شما بر اساس سلیقه ای که دارید و برخی دیگر از پارامترها مانند نوع دکوراسیونی که در منزل یا محل کار پیاده سازی می کنید، می توانید از آن استفاده کنید.

همانطور که گفته شد، این محصول در مدل های مختلفی تولید می شود و شما می توانید طرح هایی مانند طرح گل و یا حتی طرح های سفارشی مانند طرح چهره را بر روی آینه آنتیک دکوراتیو پیاده سازی کنید. این طرح ها مانند زنگ زدگی روی آینه پیاده سازی می شوند و یکی از مهم ترین مشخصه هایی هستند که برای آینه دکوراتیو مورد استفاده هستند.

همچنین شما می توانید طرح های مدرن و امروزی را به صورت زنگ زدگی بر روی آینه داشته باشید، برای مثال طرح های هندسی که با سایر متریال دکوراسیون داخلی شما همخوانی داشته باشد می تواند گزینه ای مناسب باشد تا در نهایت بتوانید بهترین آینه ها را داشته باشید.

جنس و طرح هایی که بر روی فریم آینه آنتیک دکوراتیو اجرا می شود

آینه آنتیک دکوراتیو - تترافرم

یکی از مهم ترین مشخصه هایی که باعث می شود جلوه آینه آنتیک دکوراتیو دوچندان شود، طراحی فریم محصول می باشد. در واقع شما می توانید انتظار داشته باشید که فریم مورد استفاده برای آینه آنتیک دکوراتیو از نوع فلزی باشد و یا چوب به عنوان متریال اصلی مورد استفاده قرار گیرد.

طرح های گچ بری نیز از دیگر فریم های موجود و بسیار پرطرفدار به شمار می روند که در دسترس شما بوده و می توانید آن ها را انتخاب کنید. یکی از مهم ترین مزایایی که باعث شده است از این نمونه آینه در محیط های مختلف استفاده گسترده ای شود، آن است که طرح های امروزی که برای آینه آنتیک دکوراتیو در نظر گرفته می شود، با طراحی های دکوراسیون داخلی همخوانی داشته و همین امر به زیبا شدن محیط کمک می کند.

به طور کلی طرح هایی که برای آینه آنتیک دکوراتیو در نظر گرفته می شود نامحدود بوده و شرکت های مختلف نسبت به ارائه طرح های بی نظیری اقدام کرده اند. این در حالی است که شما باید دقت داشته باشید که آینه آنتیک دکوراتیو انتخابی شما باید با سایر اجزای دکوراسیون همخوانی داشته باشد و در صورتی که برای این مسئله به مشکل برخورد کرده اید نیز می توانید با سایت شیشه رنگی تترافرم در ارتباط باشید تا اطلاعات بیشتری را در این زمینه به دست بیاورید.

با توجه به تمامی این مسائل در ادامه با شما همراه خواهیم بود تا بیشتر در خصوص انواع اشکال هندسی که بر روی آینه آنتیک دکوراتیو پیاده سازی می شود با شما صحبت داشته باشیم.

مطلب آینه طلایی را حتما بخوانید.

اشکال هندسی مختلف برای آینه آنتیک دکوراتیو

بر خلاف گذشته، آینه های آنتیک دکوراتیو تنها در مدل های معمولی مستطیل و مربع در بازار عرضه نمی شوند و شما می توانید انواع طرح ها را در دسترس داشته باشید. در کنار این مسئله در نظر بگیرید که همین امر باعث می شود که شما بتوانید به مدل های مختلفی از انواع آینه آنتیک دکوراتیو دسترسی داشته باشید که با دکوراسیون داخلی شما دسترسی داشته باشید.

استفاده از انواع اشکال هندسی مختلف برای آینه آنتیک دکوراتیو باعث شده است تا این محصول به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در کافه ها، رستوران ها و مکان های تفریحی سربسته تبدیل شود.

از آینه آنتیک دکوراتیو همچنین می توانیم برای حمام، دستشویی، پذیرایی، آشپزخانه، بین کابینتی و غیره دسترسی داشته باشید که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود. در صورتی که سوالی در این خصوص داشته باشید و می خواهید بدانید که بر اساس نوع نیاز شما به کدام مدل از آینه آنتیک دکوراتیو می تواند گزینه ای خوب برای شما باشد، می توانید با کارشناسان تترافرم در ارتباط باشید و سوالات خود را در این زمینه بپرسید.

انواع آینه آنتیک دکوراتیو

آینه آنتیک دکوراتیو در مدل ها و انواع مختلفی تولید شده و در بازار عرضه می شود که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم :

  • آینه کاری آنتیک :

این نمونه از آینه های آنتیک را می توان یک گزینه مناسب برای آینه کاری روی دیوار دانست که به اشکال مختلفی در دسترس شما می باشد. شما می توانید برای مثال به انواع آینه آنتیک دکوراتیو لوزی و مستطیل دسترسی داشته باشید و بر این اساس دکوراسیون داخلی را با آینه آنتیک دکوراتیو تزئین کنید.

  • آینه آنتیک دکوراتیو تراش :

یکی دیگر از انواع آینه های آنتیک شناخته می شود که در ابعاد مختلف برش داده می شود و دور آینه به صورت منظم و زیبا تزئین می گردد. در واقع می توان گفت که لبه های این نمونه از آینه های آنتیک دارای تراش بسیار زیبایی می باشد و شما می توانید از این محصول استفاده کنید.

  • آینه گرد :

به طور کلی می توان گفت که آینه ها در مدل های مختلفی تولید شده و در بازار عرضه می شوند و شما می توانید از انواع این نمونه آینه استفاده داشته باشید. برای برش گرد آینه آنتیک دکوراتیو از دستگاه های CNC و MASTER استفاده می شود و بر اساس نوع نیاز شما شعاع محصول مشخص می گردد.

  • آینه آنتیک سه بعدی :

در صورتی که آینه ای را با ابعاد استاندارد برش داده و سپس از آینه هایی با طول آینه اصلی و عرضی برابر با 10 سانتی متر به صورت مورب استفاده داشته باشیم، آینه آنتیک سه بعدی داریم. این نمونه از آینه آنتیک در دکوراسیون داخلی مدرن کاربرد بسیار زیادی را دارا می باشد.

  • آینه آنتیک دکوراتیو کنسول :

باید در نظر داشته باشید که این نمونه از محصولات هماهنگ با طرح میز کنسول طراحی می شود و شما می توانید از این محصول استفاده داشته باشید. این نمونه از آینه آنتیک دکوراتیو معمولا به صورت لوزی و مربعی طراحی می شود و شما می توانید از آن استفاده داشته باشید.

  • آینه نامتقارن :

این نمونه از آینه آنتیک دکوراتیو نیز به عنوان یکی از شیوه های آینه کاری شناخته می شود که در آن از اشکال هندسی به صورت نامتقارن استفاده می شود و این قطعات به دیوار متصل می شود. در نظر داشته باشید که این سری از محصولات نیز با استفاده از دستگاه CNC برش داده شده و مورد استفاده قرار داده می شود.

  • آینه آنتیک نورپردازی شده :

در نورپردازی آینه آنتیک دکوراتیو از نورهای مخفی استفاده می شود و می توان گفت که این سری مانند محصولات سه بعدی هستند. در نظر داشته باشید که آینه آنتیک دکوراتیو به صورت نورپردازی شده از لامپ های LED و PVC استفاده می گردد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات