تماس با کارشناسان فروش

021-22957127

امروزه طراحی و معماری دکوراسیون داخلی منازل از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. آینه کاری یکی از روش هایی است که امروزه در ساخت و طراحی ساختمان ها بسیار مورد توجه و علاقه افراد قرار می گیرد.

استفاده از آینه در فرهنگ و معماری ایرانی از دیرباز کاربرد داشته و در آن زمان بیشتر در ساخت و تزئین دیوارها و سقف مساجد و اماکن مذهبی مورد استفاده قرار می گرفت. اما امروزه علاوه بر این کاربرد در طراحی و معماری داخلی منازل نیز پرکاربرد و پرطرفدار است. استفاده از آینه کاری علی الخصوص برای منازل و ساختمان هایی که دارای متراژ پایین و کوچک بوده نیز بسیار مناسب است، زیرا فضای آن را بازتر و بزرگ تر نشان می دهد.

نکات-آینه-کاری-در-دیوار-پشت-تلویزیون

به طور کل استفاده و به کارگیری آینه کاری در قسمت های مختلف ساختمان کاربرد دارد که از این قسمت ها، می توان به استفاده از آینه کاری در دیوار پشت تلویزیون، در ساخت پارتیشن دو جداره و …. اشاره نمود. این کار جلوه ای خاص و منحصر به فرد به محیط منزل می بخشد.

ما در این مقاله از وبلاگ تترافرم تلاش کردیم تا نکاتی در خصوص آینه کاری بر دیوار پشت تلویزیون را در اختیار شما قرار دهیم تا شما عزیزان در مواقع نیاز و اجرای این طرح در دکوراسیون خود با اطلاعات و آگاهی بیشتر و بهتری این کار را انجام دهید و عملکرد بهتر و موفق تری را تجربه نمایید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

آینه کاری فضای پشت تلویزیون

یکی از مکان ها و قسمت هایی که در طراحی و معماری داخلی ساختمان برای آینه کاری پر کاربرد و پر طرفدار است، استفاده از آن در دیوار پشت تلویزیون است. این کار به منظور طراحی و به عبارتی تزئین دیوار در دکوراسیون داخلی به کار می رود، به همین دلیل می توان در طراحی آن بیشتر از آینه های رنگی استفاده نمود تا جلوه و زیبایی آن دو چندان شود. اولین بار استفاده و به کارگیری آینه کاری در دیوار پشت تلویزیون در کشور ایتالیا و در نمایندگی مازراتی به اجرا در آمد. آینه کاری ها به صورت های مختلفی به اجرا در می آیند و می توان دیوار پشت تلویزیون را به طور کامل و یا تنها قسمت های معینی از آن را آینه کاری نمود و به صورت فریم برای تلویزیون در آورد.

انواع آینه کاری بر دیوار پشت تلویزیون

برای طراحی و ساخت آینه کاری در دیوار پشت تلویزیون می توان از انواع آینه کاری ها در اشکال و مدل ها استفاده نمود. به عنوان مثال آینه کاری لوزی، آینه کاری با طرحی شکسته، آینه کاری مربعی، آینه کاری مستطیلی، آینه کاری های سه بعدی و آینه کاری در طرح های شش ضلعی و … از انواع طرح ها و مدل های آینه کاری در دیوار پشت تلویزیون می باشند که می توان هر یک از آن ها را متناسب با دکوراسیون منزل و سلیقه شخصی انتخاب و به اجرا در آورد.

انواع رنگ های آینه برای ساخت آینه کاری در دیوار پشت تلویزیون

آینه ها در هنگام تولید می توانند در انواع رنگ ها طراحی و ساخته شوند. این تفاوت و تنوع رنگ آن ها در استفاده از جیوه هایی با رنگ های متفاوت است که به کار گیری آن ها سبب ایجاد آینه هایی در رنگ های مختلف می شود. به عنوان مثال آینه ها را در رنگ های سفید و نقره ای، برنز، طلایی، مسی یا شامپاینی، دودی، آبی، سبز، پتینه، بنفش، کریستالی، آنتیک و سند بلاست تولید می کنند. برای انتخاب رنگ های آینه کاری خود بهتر است آن را متناسب با رنگ های به کار رفته در دکوراسیون خود انتخاب نمایید. اما به طور کل استفاده از رنگ های نقره ای یا سفید، برنز، طلایی و مسی یا شامپاینی و دودی نسبت به سایر رنگ ها نظیر سبز، بنفش، آبی و … کاربرد های بیشتری دارد. زیرا این رنگ ها رنگ هایی خنثی هستند که با تمامی رنگ ها و طراحی ها در دکوراسیون ها هم خوانی و هماهنگی دارند و به راحتی می توان آن ها را ست نمود.

آینه-کاری-دیوار-پشت-تلویزیون

نکاتی در خصوص اجرای آینه کاری در دیوار پشت تلویزیون

برای اجرا و به کار گیری آینه کاری در دیوار پشت تلویزیون باید به یک سری نکات توجه کنید تا زیبایی و جلوه آن را دو چندان نمایید. به عنوان مثال یکی از مواردی که پیش از نصب آینه کاری در دیوار پشت تلویزیون باید به آن توجه کرد، مکان اجرای آینه کاری است. به آن منظور که این دیوار پشت تلویزیون در منزل واقع شده یا در فروشگاه و یا مراکز اداری یا ….
مورد بعدی که باید به آن توجه نمود اندازه ناحیه مورد نظر برای به کار گیری آینه کاری است. در صوری که اندازه و فضای به کارگیری آینه کاری کوچک و کم باشد بهتر است از طرح ها و مدل های پازلی و جورچین و رنگ های روشن استفاده شود. در فضاهای بزرگ تر می توان از آینه هایی به رنگ تیره استفاده نمود.
مورد بعدی این است که قبل از اجرا طرح مد نظر خود را انتخاب نمایید. سپس اقدام به اجرای آن نمایید.

جمع بندی نهایی

همان طور که پیش تر و در متن این مقاله به آن اشاره نمودیم آینه کاری دز دیوار پشت تلویزیون یکی از انواع قسمت های به کارگیری آینه کاری است که استفاده از آن می تواند مزیت هایی از جمله بزرگ تر و باز تر جلوه دادن محیط منزل را به همراه داشته باشد. آینه کاری بر دیوار پشت تلویزیون خود شامل مدل ها و طرح ها و اشکال گوناگونی است که در بالا به بررسی آن ها پرداختیم. همان طور که در متن این مقاله به آن اشاره نمودیم این آینه کاری ها در رنگ های مختلف نیز ساخته و تولید می شوند. شما عزیزان می توانید آن را بر اساس سلیقه شخصی خود و همچنین دکوراسیون و شرایط محیطی منزل خود انتخاب نمایید.
اما مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه کرد، کیفیت آینه ها است که در زیبایی و جلوه بخشیدن به آن از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. برای داشتن یک آینه با کیفیت بهتر است آن را از یک فروشگاه و تولید کننده معتبر خریداری نمایید. این شرکت علاوه بر تولید با کیفیت محصولات خود برای مشتریان خود خدمات کمک مشاوره ای رایگان نیز در نظر گرفته است شما عزیزان می توانید به منظور مشاهده عکس پارتیشن اداری، کسب اطلاعات بیشتر و استعلام از قیمت ها و همچنین دریافت خدمات کمک مشاوره ای با همکاران ما در تترافرم تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی های آن ها بهره مند شوید.
تترافرم یکی از معتبر ترین و شناخته شده ترین تولید کنندگان آینه می باشد که با به کارگیری افرادی ماهر و متخصص و مجرب و استفاده از دستگاه های پیشرفته اقدام به تولید محصولات خود نموده است. در انتهای این مقاله می توانید برای آگاهی بالاتر نسبت به شیشه ها و شکستن ناگهانی آن ها مقاله مرتبط با آن را با موضوع علت شکستن خود به خود شیشه دو جداره را از وبلاگ تترافرم مورد بررسی و مطالعه قرار دهید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات