تماس با کارشناسان فروش

021-22957127

شیشه یکی از متریال هایی است که امروزه در معماری و دکوراسیون داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از شیشه از دیرباز در معماری و طراحی ساختمان های ایرانی بسیار پر کاربرد بوده است.

شیشه ها دارای انواع مختلفی نظیر شیشه دکوراتیو، شیشه رنگی لاکوبل و شیشه های ساده و … می باشد. این شیشه ها در گذشته بیشتر به منظور ساخت درب و پنجره مورد استفاده قرار می گرفتند. اما امروزه علاوه بر ساخت درب و پنجره برای ساخت لوازم و دکوراسیون منزل نیز استفاده می شود.

نکات-خرید-شیشه-دکوراتیو

 

به عنوان مثال از شیشه های دکوراتیو برای فضای بین کابینت، کابین دوش حمام و پارتیشن بندی (پارتیشن اداری ارزان و پارتیشن منازل) و … نیز استفاده می شود. شیشه دکوراتیو شامل رنگ های گوناگون و به دو نوع مات و شفاف است که بنا بر سلیقه شخصی و کاربرد آن در محیط می توان انتخاب نمود.
بیشتر شیشه های دکوراتیو از نوع سکوریت شده می باشند. زیرا این نوع شیشه ها مقاومت بسیار بالاتری نسبت به سایرین دارند. همچنین در ساخت شیشه های دکوراتیو از شیشه های دو جداره و گاهاً سه جداره نیز استفاده می شود. شیشه دکوراتیو سه جداره در مواقعی است که می خواهند بین شیشه ها طرح و نقش بزارند. ما در این مقاله از وبلاگ تترافرم سعی کردیم تا نکاتی در خصوص شیشه دکوراتیو در زمان خرید در اختیار شما قرار دهیم تا شما با مطالعه مطالب آن و به کارگیری مطالب آن در مواقع نیاز، با اطلاعات و آگاهی بیشتری اقدام به انتخاب خرید نمایید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

نکات مهمی که در هنگام خرید شیشه دکوراتیو باید به آن توجه کنید

برای داشتن یک فضای زیبا و طراحی و معماری بهتر با شیشه های دکوراتیو منزل بهتر است نکات و مواردی را در نظر بگیرید. اولین و مهم ترین موردی که در هنگام خرید باید به آن توجه نمود، محل مورد نظر برای به کارگیری شیشه دکوراتیو است. شیشه های دکوراتیو را بیشتر برای طراحی در نمای ساختمان به کار می گیرند. شیشه دکوراتیو معمولاً از نوع سکوریت شده و دو جداره است و دارای خصوصیاتی خاص و منحصر به فرد می باشد. به همین دلیل باید دقت کنید تا در زمان خرید از سکوریت بودن شیشه دکوراتیو اطمینان حاصل نمایید. یکی از ویژگی اصلی این شیشه های دکوراتیو مقاومت بالای آن ها است.
مورد بعدی که باید قبل از خرید شیشه دکوراتیو در نظر گرفته شود، اندازه و ابعاد شیشه دکوراتیو است. اندازه گیری درست و دقیق شیشه کمک بسیار زیادی به زیبایی بیشتر دکوراسیون و طراحی منزل می نماید. همچنین با توجه به قیمت بالا و اهمیت این موضوع برای افراد بهتر است با اندازه گیری دقیق، در مصرف پول و هزینه ها دقت نمایید. برای انجام دقیق اندازه گیری بهتر است از متخصصین و افراد ماهر در این زمینه کمک بگیرید.

مورد دیگری که در هنگام و پس از خرید شیشه دکوراتیو باید به آن توجه کنید چگونگی حمل و نقل شیشه می باشد. شیشه دکوراتیو با توجه به حساسیت و شکنندگی بالایی که دارد، باید توسط افراد متخصص و ماشین های مخصوص حمل شود. همچنین به منظور نصب و کار با این شیشه های دکوراتیو بهتر است از متخصصین استفاده شود تا زیبایی نهایی کار و جلوه بهتری پیدا کند.

شیشه-دکوراتیو

جمع بندی نهایی

به طور کلی شیشه دکوراتیو نوعی از شیشه است که به صورت سکوریت شده ساخته و تولید می شود و در طراحی ها و معماری های دکوراسیون داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می گیرد. همان طور که پیش تر و در متن به آن اشاره نمودیم برای انتخاب یک شیشه دکوراتیو مناسب باید نکاتی را در نظر بگیریم تا انتخاب و خرید موفق تری را تجربه کنیم. یکی از این نکات انتخاب محل خرید این شیشه ها است.

تترافرم یکی از تولید کنندگان شیشه دکوراتیو است که 35 سال سابقه در تولید محصولات شیشه ای دارد. این شرکت با به کار گیری افراد ماهر و متخصص و مجرب و با استفاده از دستگاه پیشرفته اقدام به تولید محصولات شیشه ای با کیفیت نموده است. شرکت تترافرم علاوه بر تولید شیشه دکوراتیو به مشتریان خود خدمات مشاوره ای رایگان نیز ارائه می دهد. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام از قیمت ها و دریافت خدمات کمک مشاوره ای با همکاران ما در تترافرم تماس حاصل فرمایید. در انتهای این مقاله پیشنهاد می گردد تا به منظور آگاهی و آشنایی با بالکن های شیشه ای و کاربرد آن ها مقاله مرتبط با معرفی انواع بالکن شیشه ای و کاربرد آن ها را در این وبلاگ تترافرم مورد بررسی و مطالعه قرار دهید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات