تماس با کارشناسان فروش

021-22957127

از دیر باز تاکنون استفاده از شیشه در دکوراسیون و معماری ساختمان مورد استفاده قرار می گرفته است. شیشه سکوریت نوعی از شیشه است که با توجه به نوع ساختاری که دارد، دارای خصوصیات خاص و منحصر به فردی است. شیشه سکوریت برای تولید و ساخته شدن دو بار در برابر حرارت قرار می گیرند. این کار باعث می شود تا مقاومت و استقامت و ایمنی شیشه افزایش پیدا کند.

ساخت و تولید این شیشه به گونه ای است که طی فرآیندی صنعتی از شیشه معمولی به شیشه سکوریت تبدیل می شود. به این صورت که شیشه معمولی در کوره هایی با دمای 700 درجه سانتی گراد گرما می بیند و بلافاصله پس از بیرون آوردن آن از کوره، دمای آن را کاهش می دهند. این کار باعث می شود تا دمای بیرونی شیشه کم شود ولی داخل و هسته شیشه گرم باقی بماند. این اختلاف دما در داخل و خارج از شیشه سبب سکوریت شدن شیشه می شود و مقاومت آن را افزایش می دهد.شیشه سکوریت شده در انواع مختلفی ساخته و تولید می شوند.
این شیشه ها به صورت شیشه رنگی، شیشه ساده و …. مورد استفاده قرار می گیرد. از این شیشه سکوریت در مناطق مختلف ساختمان نظیر درب و پنجره، پارتیشن بندی و …. کاربرد دارد. همچنین از نوع شیشه رنگی به عنوان شیشه رنگی بین کابینت نیز استفاده می شود. ما در این مقاله از وبلاگ تترافرم تلاش کردیم تا نکاتی در زمینه نصب شیشه سکوریت در اختیار شما قرا دهیم تا شما با مطالعه مطالب آن بتوانید انتخاب بهتر و موفق تری را تجربه کنید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

شیشه-های-سکوریت

نکات مهم نصب شیشه سکوریت

شیشه های سکوریت با توجه به نوع ساختاری که دارند و مقاومت بالای آن ها برای نصب آن بهتر است نکات و مواردی را در نظر بگیرید تا در نهایت زیبایی بیشتر و خاص تری را در دکوراسیون منزل خود تجربه کنید. اولین موردی که باید در زمان نصب شیشه سکوریت به آن توجه کنید ابعاد شیشه سکوریت شده است. برای خرید و انتخاب شیشه بهتر است از کارشناسان متخصص و مجرب استفاده کنید. زیرا این شیشه ها با توجه به ضخامت و ابعادی که دارند، امکان تغییر سایز و اندازه در آن ها وجود ندارد. مورد بعدی این است که در هنگام نصب شیشه های سکوریت شده به ایمنی آن نیز باید دقت کنید. برای این که میزان ایمنی آن را افزایش دهید، باید از چسب عایق بندی در بین جداره های شیشه استفاده کنید.
مورد بعدی این است که اندازه های دور شیشه سکوریت را به دقت اندازه گیری کنید تا کوچک تر و یا بزرگ تر از محل قرار گیری نباشند. برای نصب آن نیز از یراق آلات مناسب استفاده کنید. حمل و نقل این شیشه ها نیز بسیار حائز اهمیت می باشد. زیرا با توجه به نوع برش و حساسیت بالایی که دارند و اندازه خاص و مخصوص که توسط افراد انتخاب می شود باید به وسیله ماشین های مخصوص حمل شود تا از آسیب دیدگی آن جلو گیری شود. در زمان نصب نیز با توجه به این که نیاز به مهارت و سرعت عمل بالا دارد، بهتر است از افراد متخصص و مجرب کمک گرفته شود تا زیبایی و طراحی دکوراسیون منزل به بهترین نحو صورت پذیرد.

نکات-مهم-نصب-شیشه-سکوریت

جمع بندی نهایی

شیشه های سکوریت شده با توجه به نوع ساخت و فرآیند تولیدشان دارای خصوصیات و ویژگی های خاص و منحصر به فردی می باشند. همان گونه که پیش تر به آن اشاره نمودیم این شیشه ها دارای ایمنی و استقامت بالایی هستند. برای این که پس از نصب شیشه های سکوریت شده زیبایی و دوام بهتری داشته باشند باید در زمان نصب آن به نکاتی توجه نمود. همچنین به منظور نصب آن بهتر است از متخصصین و افراد ماهر کمک گرفته شود. تترافرم با بیش از 35 سال سابقه در تولید محصولات شیشه ای می باشد.

این شرکت با به کارگیری افراد ماهر و متخصص و استفاده از دستگاه های پیشرفته اقدام به تولید شیشه های سکوریت شده نموده است. این کمپانی علاوه بر تولید محصولات شیشه ای برای مشتریان خود خدمات کمک مشاوره ای رایگان نیز ارائه می دهد. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام از قیمت ها و دریافت خدمات کمک مشاوره ای با همکاران ما در تترافرم تماس بگیرید و از راهنمایی های آن ها بهره مند شوید. در انتهای این مقاله پیشنهاد می گردد تا به منظور آشنایی با شیشه دکوراتیو مقاله مرتبط با آن را با موضوع هنگام خرید شیشه دکوراتیو به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ را از وبلاگ تترافرم مورد مطالعه و بررسی قرار دهید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات