تماس با کارشناسان فروش

021-22957127

پارتیشن های شیشه ای نوعی از پارتیشن ها هستند که امروزه در طراحی و معماری داخلی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد و بسیار پرطرفدار و پرکاربرد است. از پارتیشن های شیشه ای به منظور جداسازی و تقسیم بندی محیط های یک دست و یکنواخت استفاده می شود.

این پارتیشن ها در قسمت های مختلف ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. برای نصب و اجرای این پارتیشن های شیشه ای از یراق آلات مختلف و متفاوتی استفاده می شود.

هر یک از انواع پارتیشن های شیشه ای نیاز به متریال خاص خود دارد. به عنوان مثال متریال مورد استفاده برای کابین دوش لولایی با متریال مورد استفاده برای مدل های دیگر پارتیشن های شیشه ای یا کابین های دوش متفاوت است.

ما در این مقاله تلاش کردیم تا نکاتی در خصوص افزایش طول عمر یراق آلات پارتیشن شیشه ای در اختیار شما قرار دهیم تا شما عزیزان با مطالعه مطالب این مقاله و به کارگیری آن در مراقبت و نگهداری از پارتیشن های خود عملکرد بهتر و موفق تری داشته باشید و نتیجه بهتری را کسب نمایید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

نحوه-افزایش-عمر-مفید-یراق-آلات

نکات و مواردی در خصوص چگونگی افزایش طول عمر یراق آلات پارتیشن :

یراق آلات یکی از مهم ترین موارد و لوازمی هستند که برای نصب پارتیشن شیشه ای باید به آن توجه نمود. شاید در ظاهر به آن توجه زیادی نشود اما عمر و کارایی پارتیشن شیشه ای وابسته به همین متریال ها است. پس باید به کیفیت و نوع آنها مورد استفاده برای پارتیشن شیشه ای توجه نمود.

  • از یراق آلات مورد استفاده برای نصب پارتیشن های شیشه ای می توان به فریم، دستگیره، استوپ، لولا، آهنکشی و چسب های مخصوص یو وی اشاره نمود. اهمیت کیفیت و نوع متریال مورد استفاده در پارتیشن های شیشه ای را می توان در موارد مختلفی نظیر قیمت آن ها نیز مشاهده نمود. به طوری که قیمت پارتیشن شیشه ای بسته به نوع متریال مصرفی آن با یکدیگر متفاوت است. زیرا این متریال ها از جنس ها و کیفیت ها و آلیاژهای متفاوت و گوناگونی ساخته و تولید می گردند. این امر بر طول عمر پارتیشن شیشه ای نیز تأثیرگذار است. به عبارت دیگر هر چه یراق آلات مورد استفاده برای پارتیشن شیشه ای از آلیاژ مرغوب تر و بهتری ساخته شوند، طول عمر بیشتری هم خواهند داشت.
  • مرغوبیت بالای متریال های استفاده شده باعث می گردد تا امکان خرابی و زنگ زدگی و شکستگی در آن ها کمتر شود. همین امر نیز موجب افزایش طول عمر این لوازم و در نتیجه پارتیشن شیشه ای می گردد. این ابزار ها علاوه بر این که وظیفه نگهداری از پارتیشن های شیشه ای را دارند، به زیبایی و افزایش طول عمر پارتیشن شیشه ای نیز می افزایند. پس افزایش طول عمر متریال های به کار رفته به افزایش طول عمر پارتیشن شیشه ای نیز وابسته است.
  • یکی دیگر از مواردی که در نگهداری از پارتیشن شیشه ای و یراق آلات آن باید رعایت نمایید این است که برای افزایش طول عمر موارد استفاده در پارتیشن شیشه ای خود، بهتر است به صورت منظم و همیشگی درب های آن را رگلاژ نمایید. این کار نیز سبب افزایش عمر مفید پارتیشن های شیشه ای می شود.

طول-عمر-پارتیشن-شیشه-ای

جمع بندی نهایی

همان گونه که در متن این مقاله به آن اشاره نمودیم، پارتیشن های شیشه ای از انواع مدل ها و جنس ها ساخته و تولید می گردند. همان طور که پارتیشن شیشه ای از انواع شیشه ساخته می شوند، یراق آلات مورد استفاده برای هر مدل نیز با یکدیگر متفاوت است. به عبارت دیگر هر یک از پارتیشن های شیشه ای برای نصب و اجرا نیاز به یراق آلات مخصوص به خود دارند. از یراق آلات مورد استفاده برای نصب پارتیشن های شیشه ای می توان به فریم، دستگیره، استوپ، لولا، آهنکشی و چسب های مخصوص یو وی اشاره نمود.
پس نکته مهمی که در زمان خرید باید به آن توجه نمود کیفیت شیشه و متریال مورد استفاده در ساخت و تولید پارتیشن شیشه ای و نصب آن است. به این منظور و برای داشتن یک پارتیشن با کیفیت بهتر است از یک شرکت و برند معتبر محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید. تترافرم یکی از تولید کنندگان معتبر و شناخته شده در زمینه تولید شیشه رنگی و شیشه های ساده و تولید یراق آلات مخصوص آن ها با بالاترین کیفیت و بهترین آلیاژ برای ساخت پارتیشن شیشه ای است که با به کارگیری افراد ماهر و متخصص اقدام به تولید محصولات خود نموده است.
این کمپانی علاوه بر تولید محصولات با کیفیت خود، برای مشتریان خود خدمات کمک مشاوره ای رایگان نیز در نظر گرفته است.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعت بیشتر و استعلام از قیمت ها و همچنین دریافت خدمات کمک مشاوره ای با همکاران ما در تترافرم تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی های آن ها بهره مند شوید. در انتهای این مقاله پیشنهاد می گردد تا به منظور کسب آگاهی و اطلاع بیشتر از اجرای شیشه های بالکن متحرک مقاله مرتبط با آن را با موضوع 8 مزیت نصب شیشه بالکن متحرک از وبلاگ تترافرم مورد بررسی و مطالعه قرار دهید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات