تماس با کارشناسان فروش

021-22957127

پارتیشن ها لوازمی هستند که به منظور جداسازی و تقسیم بندی فضاهای یک نواخت و یک دست مورد استفاده قرار می گیرد. پارتیشن ها در انواع مختلف و گوناگونی ساخته و تولید می شوند.

از انواع آن ها می توان به پارتیشن های شیشه ای و چوبی اشاره نمود که همین نوع شیشه ای خود به پارتیشن تک جداره و پارتیشن دو جداره نیز تقسیم می شوند. این پارتیشن ها را در فضاها و مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می دهند. بیشترین استفاده از پارتیشن های شیشه ای در ادارات و مکان های عمومی و کسب و کارهای گوناگون است.

ما در این مقاله از وبلاگ تترافرم سعی کردیم تا کسب و کارها و مکان هایی که می توان از پارتیشن شیشه ای در آن ها استفاده نمود را برای شما معرفی نماییم. تا شما عزیزان با مطالعه مطالب این مقاله و به کارگیری آن در مواقع نیاز بتوانید عملکرد و انتخاب بهتری داشته باشید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

کاربرد-پارتیشن-شیشه-ای-برای-کسب-و-کار-هانصب

کاربردهای پارتیشن شیشه ای در چه کسب و کارهایی بیشتر است؟

جداکننده های شیشه ای نوعی از پارتیشن هستند که با توجه به ظهر زیبایی که دارند نسبت به سایر مدل ها و در رقابت با آن ها پرطرفدارتر و پرکاربرد تر می باشند. شیشه های مورد استفاده برای تولید این پارتیشن ها از نوع شیشه سکوریت می باشند. این پارتیشن ها دارای ویژگی هایی خاص و منحصر به فرد هستند و سبب روشن تر شدن محیط و عدم عبور صدا می شوند. از این پارتیشن ها در کسب و کارهای مختلفی استفاده می شود. امروزه به کارگیری پارتیشن شیشه ای در طراحی و معماری داخلی ساختمان ها بسیار پرکاربرد می باشد به طوری که هر چه میزان شیشه در مکان های عمومی و ادارات و .. بیشتر باشد، پارتیشن و دکوراسیونی به روزتر و بهتر ساخته می گردد.

دفاتر و ادارت و شرکت ها مکان هایی هستند که از این نوع پارتیشن در طراحی آن ها بسیار استفاده می شود. اما باید در نظر بگیرید برای مکان هایی که رفت و آمد بسیار بالایی دارد، به نوعی بسیار شلوغ است بهتر است از این محصول استفاده نشود. این نوع پارتیشن ها بیشتر برای شرکت ها و دفاتر خصوصی و به منظور جداسازی به عنوان مثال اتاق رئیس و پرسنل استفاده می گردد. و یا در مطب پزشکان نیز از این محصول می توان به عنوان بهترین گزینه برای جداسازی و محدود کردن دید علی الخصوص از شیشه های هوشمند و یا شیشه های مات استفاده نمود.هم چنین در دفاتر وکلا نیز می توان‌ از این نوع پارتیشن که عایق خوبی برای صدا هستند استفاده نمود.در ادامه به بررسی چند مورد می پردازیم.

استفاده از پارتیشن شیشه ای در دفاتر وکلا

یکی از کاربردهای این نوع پارتیشن در دفاتر وکلا است. در اغلب شغل ها شکست صدا در فضا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اما در مشاغلی نظیر دفاتر وکلا عایق بودن محیط در برابر صدا از اهمیت و ارزش بالاتری برخوردار می باشد. به همین دلیل استفاده از پارتیشن های شیشه ای با توجه به تنوع بسیار بالایی که در شیشه و نوع ساخت دارند، گزینه بسیار مناسبی برای آن ها به شمار می آیند.

استفاده از پارتیشن شیشه ای در مطب پزشکان

از دیگر کاربردهای پارتیشن استفاده از آن در مطب پزشکان است. با در نظر گرفتن حساسیت بالای این شغل و نیاز به تفکیک فضاهایی برای ارائه خدمات به مشتریان استفاده از این نوع پارتیشن بسیار مهم تلقی می شود. دندان پزشکان، جراحان و سایر پزشکان برای ارائه خدمات خود به مشتریان نیازمند فضاهایی جداگانه و خاص بوده که در عین زیبایی و آرامش بخشیدن به محیط، امکان تغییر میزان دید را نیز به آن ها بدهد، به همین دلیل پارتیشن های شیشه ای هوشمند بهترین گزینه برای این مشاغل به شمار می روند. به عنوان مثال جراحان برای تعویض لباس، اتاق جراحی و سایر بخش های درمانی و … نیاز به فضاهایی جداگانه دارند که به وسیله این پارتیشن می توان این مشکل و نیاز را برطرف نمود.

استفاده از پارتیشن اداری در ادارات و شرکت های خصوصی

یکی دیگر از کاربردهای پارتیشن شیشه ای استفاده و به کارگیری آن در بخش های مختلف شرکت های خصوصی و ادارات است. ادارات و شرکت های خصوصی نیاز به فضاهایی تحت عنوان آشپزخانه و دفاتر و … دارند که به وسیله این پارتیشن ها نیاز ها آن ها به راحتی برطرف می شود. همچنین در برخی از ادارات، رؤسا و مدیران در دفاتر خود نیازمند فضایی هستند تا در مواقع نیاز بتوانند به سایر پرسنل و کارمندان دید داشته باشند. پارتیشن های شیشه ای با شیشه های هوشمند این نیاز آن ها را به خوبی حل و برطرف نموده است. به طوری که در مواقع نیاز و برای بازدید از پرسنل می توانند با تغییر حالت شیشه از مات به شفاف کارکرد پرسنل را مشاهده و در غیر این صورت شیشه پارتیشن شیشه ای را به حالت مات تغییر دهند.

پارشیشن-شیشه-ای-و-کاربرد-آنها

جمع بندی نهایی

همان طور که پیش تر و در متن این مقاله به آن اشاره نمودیم، پارتیشن های شیشه ای نوعی از پارتیشن ها هستند که بیشتر در ادارات و کسب و کارها مورد استفاده قرار می گیرند. این پارتیشن ها خود در انواع مختلف و گوناگونی ساخته می شوند. از جمله این پارتیشن ها می توان به پارتیشن اداری فریم لس و پارتیشن اداری فریم دار اشاره نمود که تفاوت آن ها در فریم و ظاهر آن ها است. تقسیم بندی ها و انواع دیگری نیز از این پارتیشن ها وجود دارد. این پارتیشن های شیشه ای با توجه به نوع ظاهر و تنوع بالا در مکان ها و مشاغل مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند که از جمله آن ها می توان به دفاتر وکلا، ادارات خصوصی و مطب پزشکان و دندان پزشکان و …. نام برد. اما نکته ای که پیش از انتخاب این پارتیشن ها حائز اهمیت است نوع شیشه به کار رفته در ساخت آن و کیفیت آن است. برای این منظور بهتر است پارتیشن شیشه ای خود را از یک تولیدکننده معتبر خریداری نمایید.

تترافرم یکی از تولیدکنندگان شناخته شده و مطرح در زمینه ساخت پارتیشن های شیشه ای است که با به کارگیری نیروی کار ماهر و متخصص اقدام به ارائه خدمات نموده است. این کمپانی علاوه بر تولید محصولات باکیفیت خود برای مشتریان خود خدمات کمک مشاوره ای رایگان نیز در نظر گرفته است. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام از قیمت ها و همچنین دریافت خدمات مشاوره ای با همکاران ما در تترافرم تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی های آن ها بهره مند شوید. در انتهای این مقاله نیز پیشنهاد می گردد تا به منظور کسب آگاهی و اطلاع در خصوص نصب آینه سقفی مقاله نکات مهم در هنگام نصب آینه سقفی را از وبلاگ تترافرم مورد بررسی و مطالعه قرار دهید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات