تماس با کارشناسان فروش

021-22957127

پارتیشن ها یکی از وسایلی هستند که به منظور جداسازی و تقسیم بندی فضاها از آن ها استفاده می شود. به کارگیری پارتیشن ها بیشتر در محیط ها و فضاهایی بیشتر استفاده می شود که دارای متراژی کوچک و به صورت یک پارچه و یک دست هستند. یکی از مکان هایی که از پارتیشن در آن بسیار استفاده می شود، ادارات هستند.

پارتیشن اداری بهترین راه حل برای جداسازی و تقسیم بندی فضا برای کارمندان و همچنین زیبایی ظاهری می باشد. به کارگیری پارتیشن اداری علاوه بر موارد مطرح شده بسیار مقرون به صرفه نیز می باشد. به طوری که به جای صرف هزینه های زیاد بری دیوار کشی و جداسازی محیط از آن استفاده می شود. از پارتیشن ها در موارد دیگری نظیر کابین دوش نیز استفاده می شود.

برای ساخت و تولید این پارتیشن ها از متریال های گوناگونی استفاده می شود. به عنوان مثال برای تولید پارتیشن اداری می توان از شیشه رنگی، انواع چوب و الومینیوم و استیل و ترکیبی از این دو متریال نیز استفاده می شود.

پارتیشن-اداری

برای این که بتوانید پارتیشن اداری باکیفیتی داشته باشید، بهتر است آن را از فروشگاه ها و کمپانی های معتبر خریداری نمایید. شرکت تترافرم یکی از شناخته شده ترین تولید کنندگان در زمینه محصولات چوبی و پارتیشن اداری است که با به کارگیری افراد ماهر و مجرب اقدام به تولید محصولات خود نموده است. ما در این مقاله از وبلاگ تترافرم تلاش کردیم تا نکاتی در زمینه خرید پارتیشن اداری برای محیط و فضاهای کاری در اختیار شما قرار دهیم تا شما با مطالعه مطالب آن و به کارگیری آن در مواقع نیاز خرید و انتخابی موفق را تجربه نمایید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

پارتیشن اداری

پارتیشن اداری وسیله ای برای جداسازی و تقسیم بندی محیط های یک دست و کوچک ادارات است. این وسیله علاوه بر زیبایی ظاهری سبب افزایش کارایی و وجود مکانی مستقل و شخصی برای پرسنل ادارات می شود و در عین حال ارتباط بین آن ها را نیز قطع نمی کند. همچنین از صرف هزینه های گزاف و زیاد دیوارکشی جلوگیری می نماید.

ویژگی های پارتیشن اداری

پارتیشن های اداری دارای مزایا و ویژگی های خاصی هستند. از مزایای آن می توان به امکان استفاده از نور طبیعی، مقرون به صرفه بودن، زیبایی همیشگی و دوام بالای آن، عایق بودن در برابر صدا و قابلیت استفاده به عنوان پرده نام برد. به عنوان مثال در مواقع استفاده و به کارگیری پارتیشن اداری شیشه ای نور به خوبی می تواند از آن عبور کند. این امر سبب صرفه جویی در انرژی نیز می شود. پارتیشن اداری شیشه ای ر عین حال که نور را از خود عبور می دهد، عایق خوبی نیز برای صدا به شمار می رود. از ویژگی های اصلی و مهم پارتیشن اداری می توان به جداسازی و تقسیم بندی محیط نام برد. این کار باعث می شود تا هر یک از پرسنل اداره دارای مکان و فضایی مجزا شده و در عین حال ارتباط مناسبی با یکدیگر دارد.

راهنمای جامع خرید پارتیشن اداری

برای خرید یک پارتیشن اداری توجه به یک سری نکات لازم و ضروری است. اولین و مهم ترین نکته ای که باید در ابتدا به آن توجه نمود، جنس و متریال به کار رفته در ساخت و تولید پارتیشن اداری است. مورد بعدی انتخاب رنگ و طرح پارتیشن اداری است. پارتیشن های اداری دارای رنگ ها و طرح های متنوعی می باشند که می توانید آن ها را بر اساس سلیقه شخصی و دکوراسیون اداره انتخاب نمایید.موضوع دیگری که تقریباً برای تمامی افراد حائز اهمیت است هزینه خرید آن است.

انالیز قیمت پارتیشن اداری

هزینه و قیمت پارتیشن های اداری به جنس و متریال به کار رفته در ساخت آن ها بستگی دارد. برای ساخت این پارتیشن ها از متریال هایی نظیر شیشه، چوب، ام دی اف و آلومینیوم و ترکیبی از این ها استفاده می شود. همان طور که پیش تر به آن اشاره نمودیم یکی از نکات مهم در زمان خرید پارتیشن اداری انتخاب رنگ مناسب است. رنگ یکی از عناصر مهم و اساسی در جذابیت و جلوه بخشیدن به محیط است که سبب ایجاد هارمونی و زیبایی خاص محیط می شود.

ویژگی-های-پارتیشن-اداری

همچنین از دیگر عوامل مهم و اساسی که در زمان خرید و انتخاب پارتیشن اداری دوام و استحکام آن در برابر عوامل محیطی مختلف و کیفیت متریال آن و همچنین مقاومت پارتیشن اداری در مقابل رطوبت و طول عمر بالای آن است.
پارتیشن های اداری دارای انواع مختلفی بر اساس فریم نیز می باشند. پارتیشن اداری فریم دار و پارتیشن اداری فریم لس از انواع آن می باشد. فریم های این پارتیشن های اداری از جنس های مختلف و گوناگونی ساخته و تولید می شوند. جنس این فریم ها از آلومینیوم و چوب می باشند که هر یک از آن ها را می توانید بر اساس چیدمان و دکوراسیون ادارات و همچنین سلیقه شخصی انتخاب و خریداری نمود. مورد بعدی در انتخاب پارتیشن اداری انتخاب ابعاد و اندازه های آن است. بهتر است قبل از انتخاب پارتیشن اداری مکان مورد نظر برای نصب آن را به خوبی اندازه گیری نمایید تا پارتیشن اداری را مطابق با آن خریداری نمایید. سبک پارتیشن های اداری نیز بر اساس جنس آن ها متفاوت می باشند و به سبک های سنتی و کلاسیک تقسیم می شوند.

جمع بندی نهایی

همان طور که در ابتدای این مقاله عنوان نمودیم پارتیشن اداری وسیله ای است برای جداسازی و تقسیم بندی محیط های کوچک و یک دست به شمار می رود. پارتیشن اداری دارای انواع مختلف مانند پارتیشن اداری تک جداره و دو جداره و پارتیشن فریم دار و فریم لس می باشد، مثل پارتیشن شیشه ای که دارای دو نوع پارتیشن فریم لس و پارتیشن فریم دار است، که هر کدام دارای ویژگی های خاص خود می باشند. ویژگی های منحصر به فرد و خاص پارتیشن های اداری از جمله جنس و رنگ و … سبب تفاوت هر یک از آن ها شده است که می توان آن ها را بر طبق سلیقه شخصی و دکوراسیون ادارات انتخاب نمود. برای داشتن یک پارتیشن با کیفیت بهتر است آن را از یک شرکت و تولید کننده معتبر خریداری نمایید.
تترافرم یکی از شناخته شده ترین و معتبر ترین شرکت های تولید کننده در محصولات چوبی و به خصوص پارتیشن اداری است که دارای 35 سال سابقه در تولید و واردات می باشد. این کمپانی علاوه بر تولید محصولات با کیفیت اقدام به ارائه خدمات مشاوره ای رایگان به مشتریان خود نموده است. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام از قیمت ها و همچنین دریافت خدمات کمک مشاوره ای با همکاران ما در تترافرم تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی های آن ها بهره مند شوید. در انتهای این مقاله پیشنهاد می گردد تا به منظور کسب اطلاعات در خصوص شیشه سکوریت مقاله مرتبط با موضوع نکات مهم در نصب شیشه سکوریت را از وبلاگ تترافرم مورد بررسی و مطالعه قرار دهید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات