تماس با کارشناسان فروش

021-22957127

از دیرباز و گذشته های دور استفاده از شیشه در معماری ایرانی کاربرد داشته و طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده بود. در گذشته از شیشه، به خصوص شیشه رنگی در ساخت درب و پنجره استفاده می شد.

اما امروزه علاوه بر به کارگیری شیشه در مواردی همچون گذشته، استفاده و کاربردهای جدیدتری نظیر دیوارپوش شیشه ای، پارتیشن بندی، دوردوش یا حمام شیشه ای و … دارند.

پارتیشن های شیشه ای خود شامل موارد مختلف و تقسیم بندی های متفاوتی هستند که یکی از انواع این تقسیم بندی ها بر اساس فرم آن ها است که به پارتیشن فریم دار و پارتیشن فریم لس تقسیم می شود. برای ساخت دیوار پوش شیشه ای از شیشه های متفاوتی مانند شیشه های مات و شیشه های شفاف، شیشه رنگی و شیشه دکوراتیو استفاده می شود.

یکی از معیار های اصلی در زمان انتخاب شیشه و دیوارپوش شیشه ای، خرید آن از یک تولید کننده معتبر است. تترافرم یکی از معتبر تریین و شناخته شده ترین تولید کنندگان دیوارپوش شیشه ای است که با به کارگیری افرادی ماهر و متخصص اقدام به ارائه محصولات خود نموده است و شما عزیزان می توانید با اطمینان خاطر از آن ها خریداری نمایید. ما در این مقاله از وبلاگ تترافرم تلاش کردیم تا نکاتی در خصوص دیوارپوش شیشه ای و موارد استفاده آن در اختیار شما قرار دهیم تا شما با مطالعه آن و به کارگیری آن در مواقع نیاز بتوانید بهترین و موفق ترین خرید و انتخاب را تجربه نمایید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

کاربرد-دیوارپوش-شیشه-ای

دیوارپوش شیشه ای

دیوارپوش شیشه ای نوعی پوشش روی دیوار است که همان طور که از نام آن پیدا است از شیشه ساخته و تولید می شود. این دیوارپوش ها از انواع مختلف شیشه نظیر شیشه رنگی و شیشه دکوراتیو و ساده ساخته می شوند و در دو نوع مات و شفاف می باشند و بیشتر به منظور پوشاندن فضای داخلی ساختمان کاربرد دارد. استفاده از دیوارپوش شیشه ای خود دارای مزایا و ویژگی های خاص و منحصر به فردی است.

از جمله این ویژگی ها می توان به تنوع در رنگ، وزن بسیار پایین آن، نصب آسان و راحت آن، ضد گرما و ضد سرما بودن آن، ضد خش بودن دیوارپوش شیشه ای، بازتر و بزرگ تر نشان دادن محیط، مقاومت بالا در برابر رطوبت و مناطق شرجی و دارای رطوبت، مقاومت در مقابل ضربه و اشعه یو وی، مقاومت بالا در برابر حرارت که مناسب برای مناطق گرمسیری است، نظافت و شست و شوی راحت و آسان آن و شفافیت و زیبایی ظاهری آن اشاره نمود.

شیشه دیوارپوش چه کاربرد هایی دارد و در چه مواردی استفاده می شود؟

دیوارپوش شیشه ای دارای کاربردها و موارد استفاده متعدد و گوناگونی است و در مکان ها و فضاهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال از دیوارپوش شیشه ای در محیط و فضای آشپزخانه و در بین کابینت، در ساختمان های اداری و به عنوان پارتیشن اداری که سبب جداسازی و ایجاد فضایی اختصاصی و حریم خصوصی برای کارمندان و پرسنل ادارات می گردد، در کلینیک های پزشکی و به منظور جداسازی محیط بیماران، در محیط و فضای داخلی ساختمان ها و برای سرویس بهداشتی و حمام شیشه ای و در ساخت مهد کودک ها استفاده می شود. در ادامه به بررسی برخی از این موارد می پردازیم.

استفاده از دیوارپوش شیشه ای در فضای بین کابینت

دیوارپوش معمولاً ساخته شده از شیشه سکوریت می باشد که این امر ایجاد ویژگی هایی خاص و منحصر به فرد در آن ها می شود که از جمله مهم ترین این موارد می توان به مقاومت بالای این دیوارپوش ها در برابر گرما و تغییر دمای ناگهانی اشاره نمود. وجود این ویژگی های خاص باعث مناسب بودن آن برای استفاده در فضای بین کابینت در اشپزخانه می گردد. زیرا همان طور که می دانید یکی از گرم ترین و در عین حال تغییر پذیر ترین فضاهای هر خانه ای، آشپزخانه ها هستند که به دلیل پخت و پز مستعد تغییر ناگهانی دما و گرمای شدید است. به همین دلیل استفاده از دیوارپوش شیشه ای برای این فضا بسیار مناسب و کاربردی به شمار می رود. همچنین علاوه بر داشتن این ویژگی های خاص سبب زیبایی و جلوه بخشیدن به محیط آشپزخانه شده و فضای آن را بازتر و روشن تر می سازد.

استفاده از دیوارپوش شیشه ای در فضای حمام و سرویس بهداشتی

از دیوارپوش شیشه ای در فضای حمام و سرویس بهداشتی نیز استفاده می شود. این دیوارپوش ها بیشتر برای فضاهای کوچک مناسب است و به گونه ای زیبا فضای بین سرویس بهداشتی و حمام را از یکدیگر تفکیک می نماید. همان طور که پیش تر به آن اشاره نمودیم این دیوارپوش ها ساخته شده از شیشه سکوریت هستند و مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و تغییر دما دارند. همچنین عایق بسیار خوبی در مقابل رطوبت و آب نیز می باشند و در عین حال زیبایی فضای حمام و سرویس بهداشتی را نیز بزرگ تر نشان می دهند.

موارد-استفاده-شیشه-دیوارپوش

استفاده از دیوارپوش شیشه ای در لابی ساختمان ها

یکی دیگر از کاربردها و موارد استفاده دیوارپوش شیشه ای به کارگیری آن در لابی و ورودی ساختمان است که زیبایی و جلوه ای خاص به فضای ساختمان و هتل ها می بخشد. استفاده از دیوارپوش شیشه ای علاوه بر زیبایی ظاهری فضای لابی را بزرگ تر و بازتر نشان می دهد و مناسب برای فضاهای کوچک می باشد.

جمع بندی نهایی

همان طور که پیش تر و در متن به آن اشاره نمودیم دیوارپوش شیشه ای کاربردها و موارد استفاده گوناگون و زیادی دارد. به عنوان مثال از دیوارپوش شیشه ای در محیط آشپزخانه و در فضای بین کابینت، در سرویس های بهداشتی و حمام شیشه ای، در محیط ادارات و پارتیشن های اداری به منظور ایجاد فضای اختصاصی و حریم خصوصی، در کلینیک های پزشکی و مهدهای کودک و … مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از اصلی ترین عوامل برای داشتن یک دیوارپوش با کیفیت و خوب، انتخاب و خریداری آن از یک برند و تولید کننده معتبر است که بتوان با خیالی آسوده و اطمینان خاطر محصولی با کیفیت خریداری نمود.
تترافرم یکی از شناخته شده ترین و معتبر ترین تولید کنندگان دیوارپوش شیشه ای است که با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه و به کارگیری افراد ماهر و مجرب اقدام به تولید محصولات خود نموده است. شرکت تترافرم دارای 35 سال سابقه در زمینه تولیدات دیوارپوش و محصولات شیشه ای است.

این کمپانی علاوه بر تولید محصولات با کیفیت خود برای مشتریان خود خدمات کمک مشاوره ای رایگان نیز در نظر گرفته است. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام از قیمت ها و همچنین دریافت خدمات کمک مشاوره ای با همکاران ما در تترافرم تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی های آن ها بهره مند شوید. در انتهای این مقاله پیشنهاد می گردد تا به منظور کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شیشه های هوشمند مقاله مرتبط با آن را با موضوع فناوری استفاده شده در شیشه های هوشمند از وبلاگ تترافرم مورد مطالعه و بررسی قرار دهید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات