تماس با کارشناسان فروش

021-22957127

آینه ها یکی از وسایل دکوراسیون داخلی هستند که بسیار پرطرفدار می باشد و سبب زیبایی و جلوه بخشیدن به محیط می گردد. یکی از کاربردهای آینه در دکوراسیون داخلی، آینه کاری است.

آینه کاری یکی از طراحی ها و مدل هایی است که در معماری داخلی ساختمان ها استفاده می شود. نصب آینه بر روی قسمت های مختلف ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند.

یکی از مناطق و قسمت هایی که مناسب برای آینه کاری است، سقف آن بر روی ساختمان است. آینه ها سبب زیبایی بیشتر محیط منزل می شوند.
نصب آن بر روی سقف علاوه بر زیبایی موجب تکثیر نور و انعکاس تصویر می گردند. این امر باعث افزایش ارتفاع و ابعاد اتاق و محیط می شود.

اجرای آینه کاری بیشتر برای ساختمان هایی کاربرد دارد که دارای ارتفاع کم و سقف کوتاه و یک دستی هستند و سبب بروز خطای دید در محیط شده و سقف بلند تر به نظر می رسد.

ما در این مقاله از وبلاگ تترافرم تلاش کردیم تا نکاتی در زمینه نصب آینه سقفی در اختیار شما قرار دهیم تا شما عزیزان بتوانید با مطالعه مطالب آن و به کارگیری آن در مواقع نیاز بتوانید عملکرد بهتر و موفق تری داشته باشید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

نصب-آینه-سقفی

کاربرد های آینه سقفی

استفاده از آینه در قسمت های مختلف ساختمان نظیر دیوار ها، پارتیشن اداری ارزان و …. به کار می رود. آینه کاری در سقف یکی از انتخاب های مناسب برای منازلی است که دارای سقف های یک دست و کوتاه می باشند. آینه کاری سقف را در ساختمان های مختلف مسکونی، تجاری، مراکز خرید، در قسمت بالایی پله برقی ها، اماکن مذهبی و … و به صورت آینه های یک سره، تکه تکه، چند ضلعی و طرح های خاص و … مورد استفاده قرار می دهند.

نکات نصب :

  • باید توجه داشته باشید که نصب آینه بر سقف در میان سقف کاذب نمایی سنتی به محیط و دکوراسیون داخلی می بخشد. آویزان کردن یک لوستر وسط آینه کاری سقف نیز می توان سبب نورانی تر شدن محیط و جذابیت بیشتر آن شود.
  • نکته دیگری که باید به آن توجه نمایید و شاید در نصب آینه در سقف بسیار مهم است، رعایت ایمنی و دقت کافی در نصب آینه علی الخصوص آینه های سنگین و بزرگ است. به همین دلیل بهتر است به منظور نصب و اجرای آینه کاری در سقف از یک متخصص و فرد ماهر کمک بگیرید تا به درستی انجام بگیرد.
  • نکته و مورد بعدی در نصب آینه سقفی این است که از ابزارهای اندازه گیری دقیق به منظور اندازه گیری عرض کلی سقف و تقسیم آن به دو قسمت کمک بگیرید و در نقطه میانی علامتی بگذارید. این علامت را توسط یک تراز به قسمت بعدی نیز انتقال دهید.
  • محل نصب آینه را با توجه به طول آینه مشخص کنید. به وسیله مته علامت های زده شده را سوراخ نمایید و آینه را روی سقف نگه دارید و با قرار دادن پیچ آینه را محکم کنید. نکته ای که باید در این قسمت از نصب آینه بر سقف به آن دقت کنید، استفاده از چسب های محکم نظیر چسب یک دو سه و چسب دوطرفه است.
  •  به منظور نصب آینه سقفی بهتر است شکل و رنگ آن را پیش از نصب در نظر بگیرید و آن را متناسب با دکوراسیون خود انتخاب نمایید. زیرا بیشترین دید با فضای کلی ساختمان را نشان می دهد.

آینه کاری در سقف دارای تنوع مدل و شکل بسیار بالایی است و شما عزیزان می توانید آن را ب اندازه و شکل دلخواه خود انتخاب نمایید. اما برای انجام این کار از یک متخصص کمک بگیرید زیرا به ابزارآلات مخصوص نیاز دارد.

آینه-سقفی

جمع بندی نهایی

همان طور که در متن بالا به آن اشاره نمودیم، آینه ها از ابزارها و لوازمی هستند که در طراحی و معماری دکوراسیون داخلی بسیار کاربرد دارند. از آینه ها در نقاط مختلف ساختمان استفاده می شود. یکی از قسمت های کاربردی و پرطرفدار در نصب آینه، نصب آن در سقف است. این آینه های به کار رفته برای آینه کاری از جنس های مختلفی نظیر شیشه های معمولی، سکوریت و لاکوبل و … تولید و ساخته می شوند. قیمت هر یک از این شیشه ها با یکدیگر متفاوت است. به عنوان مثال قیمت شیشه لاکوبل به کار رفته برای آینه کاری مقداری بیشتر از شیشه معمولی است. اما مهم ترین مسئله ای که در زمان نصب و تهیه آینه باید به آن توجه کنید، کیفیت آینه است. به این منظور بهتر است آن را از یک تولید کننده معتبر خریداری نمایید.
تترافرم یکی از شناخته شده ترین و معتبرترین تولید کنندگان در زمینه آینه کاری است که با به کارگیری افراد متخصص و مجرب اقدام به تولید محصولات خود نموده است. این کمپانی علاوه بر تولید محصولاتی با کیفیت به ارائه خدمات کمک مشاوره ای رایگان برای مشتریان خود نیز پرداخته است. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام از قیمت ها و همچنین دریافت خدمات کمک مشاوره ای با همکاران ما در تترافرم تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی های آن ها بهره مند شوید. در انتهای این مقاله پیشنهاد می گردد تا به منظور کسب آگاهی و اطلاعات بیشتر در خصوص یراق آلات پارتیشن شیشه ای، مقاله چگونه می توان بر عمر یراق آلات پارتیشن شیشه افزود را از وبلاگ تترافرم مورد بررسی و مطالعه قرار دهید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات