تماس با کارشناسان فروش

021-22957127

پارتیشن شیشه ای هوشمند

آیا تابحال پیش آمده است که تمایل به حفظ کامل حریم خصوصی داشته باشید، اما پس از مدتی، نیازی به آن احساس نکنید؟ محصولی وجود دارد که می تواند مطابق با روحیات و نیازهای شما تغییر کند. پارتیشن شیشه ای هوشمند با شیشه های قابل تغییر، این امکان را برای پارتیشن های اداری فراهم می کند تا حریم خصوصی مورد نیاز کارمندان را ایجاد نماید و در عین حال ظاهر شیک و مدرنی داشته باشد. این پارتیشن ها با شیشه هوشمند می تواند متناسب با خواست و نیاز کاربر، از شفاف به مات یا بالعکس تبدیل شود. این نوع پارتیشن شیشه ای هوشمند یکی از بهترین مواردی است که برای جدا سازی و تقسیم فضاهای اداری مورد استفاده قرار می گیرد.

smart glass
smart glass tetraform

 

شرکت تترافرم، از معتبرترین مراکز فروش شیشه هوشمند در ایران می باشد که می توانید این نوع شیشه های هوشمند در طول های متغیر، از این شرکت تهیه کنید.

شیشه قابل تغییر چیست؟

شیشه قابل تغییر، که به عنوان شیشه الکتروکرومیک یا شیشه هوشمند نیز شناخته می شود، شیشه ای است که تنها با فشار دادن یک دکمه می تواند بین مات و شفاف بودن تغییر کند. فقط با زدن یک دکمه، چیزی که زمانی پارتیشن شیشه ای معمولی بود می تواند به سرعت به پارتیشنی کاملاً متفاوت تبدیل شود. دگرگونی فوری شیشه از شفاف بودن کامل به ظاهری مات در کمتر از یک ثانیه صورت می گیرد.

نحوه عملکرد شیشه های هوشمند از نظر علمی

شیشه هوشمند از اصل علمی الکتروکرومی استفاده می کند تا به آن توانایی تغییر حالت را به راحتی بدهد. طبق این اصل علمی، مواد با اعمال ولتاژ الکتریکی در آنها، سطوح خود را تغییر می‌دهند و معمولاً از شفاف به مات و بالعکس جابجا می شوند. به جای شیشه ریموتی برقی از شیشه رنگی هم برای محدود کردن دید در پارتیشن اداری می توان استفاده کرد.

پارتیشن اداری هوشمند

 

به طور معمول، شیشه های هوشمند رنگ مایل به آبی دارند که با عبور جریان الکتریکی به سطحی شفاف تبدیل می شوند. این جریان الکتریکی، از یک فیلم هوشمند که بین دو لایه یک پلیمر هوشمند قرار گرفته است، عبور می کند. فیلم هوشمند شامل یک سوسپانسیون کریستال های مایع در یک پایه پلیمری است که بار الکتریکی از آن عبور می کند. در شرایط عادی، کریستال های مایع به طور تصادفی در اطراف پایه پلیمری پراکنده می شوند که نور را هنگام عبور، پراکنده می کنند و شیشه پارتیشن را به حالت مات در می آورند. هنگامی که کلید فشار داده می شود، بار الکتریکی که از پایه عبور می کند، کریستال های مایع را به صورت خطوط مستقیم قرار می دهد و اجازه می دهد نور بدون پراکندگی از آن عبور کند و در نتیجه شیشه کاملاً شفاف می شود.

مزایای شیشه های هوشمند

·       حریم خصوصی

بارزترین مزیت پارتیشن شیشه ای هوشمند، تأمین حریم خصوصی در صورت نیاز است. در دفاتر مدرن معمولاً از پارتیشن های شیشه ای برای تقسیم فضای اداری استفاده می شود، به این معنی که معمولاً در مورد اتاق های جلسه با نمای شیشه ای حریم خصوصی کمی وجود دارد. می توان استدلال کرد که شیشه مات انتخاب بهتری برای حل این مشکل است، اما برای اهداف زیبایی شناسی، شیشه شفاف برای ارائه حس روشن تر و بازتر به یک دفتر عالی است. با پارتیشن اداری شیشه ای هوشمند، به راحتی می توانید از مزیت هر دو مدل بهره ببرید. با این نوع پارتیشن، در عین داشتن طراحی شفاف و شیک در دفاتر اداری، از قابلیت افزودن حریم خصوصی بیشتر نیز، در صورت نیاز استفاده کنید.

·       نگهداری آسان

شیشه اسمارت جایگزینی ارجح برای سایر وسایل و اتصالات است. این نوع شیشه ها به راحتی تمیز می شوند و مشکل جمع شدن گرد و غبار مانند پرده های اداری سنتی در طول زمان را ندارند. همچنین شیشه ها در صورت لکه شدن به راحتی پاک می شوند.

·       کاربردهای متعدد

پارتیشن اداری شیشه ای هوشمند، در واقع بیش از یک کاربرد عمده دارد. در حالت مات، علاوه بر حفظ حریم خصوصی، این محصول می تواند به عنوان یک صفحه نمایش نیز مورد استفاده قرار گیرد. پس از فعال شدن، شیشه مات به عنوان یک پس زمینه برای نمایش ارائه ها یا تصاویر روی آن عمل می کند. این امر ثابت می کند که در جلسات یا ارائه ها، زمانی که یک صفحه نمایش جداگانه مورد نیاز است، حالت مات شیشه های هوشمند بسیار خوب عمل می کند. در این صورت، نیاز به خرید صفحه نمایش جداگانه نیست و بنابراین هزینه های غیرضروری را کاهش می دهد.

·      مقرون به صرفه

استفاده از پارتیشن های شیشه ای هوشمند در تابستان می تواند راهی برای جلوگیری از ورود نور مستقیم خورشید به اتاق باشد و نیاز به استفاده از تهویه مطبوع برای خنک نگه داشتن دمای اتاق را به حداقل برساند. از این طریق، نه تنها به تثبیت دمای اتاق کمک می کند، بلکه با کاهش میزان نور خورشید پارچه و مبلمانی که در نزدیکی پنجره ها قرار می گیرند، کمتر آسیب می بینند.

شیشه هوشمند انتخابی مناسب برای پارتیشن های اداری

شیشه اسمارت به کارکنان این امکان را می دهد که حریم خصوصی فضای کاری خود را متناسب با نیاز تغییر دهند. این امر می تواند بهره وری را افزایش دهد زیرا کارمندان می توانند فضای کاری خود را اختصاصی کنند.

شیشه هوشمند اداری شیشه ای

 

شیشه هوشمند را می توان با کلیک یک دکمه به حالت مات تبدیل کرد، به این معنی که می توان یک محیط ایزوله و متمرکز برای کار ایجاد کنید. در حالی که حالت مات حریم خصوصی را فراهم می کند، شفاف شدن شیشه اسمارت پارتیشن ها باعث می‌شود کارمندانی که فضاهای باز را ترجیح می‌دهند، به راحتی آن را انتخاب کنند. همچنین، با انتخاب حالت شفاف و ورود نور بیشتر به فضای کار، اتاق بزرگتر به نظر می رسد.

این نوع شیشه های هوشمند به ویژه برای اتاق های کنفرانس سودمند است، زیرا می توان آنها را مات کرد تا محیطی متمرکزتر در طول یک جلسه جدی ایجاد کند، در حالی که می توان شیشه ها را در طول زمان استراحت دوباره شفاف کرد. اگر کارمندان نیاز به ارائه در طول کنفرانس داشته باشند، شیشه مات می تواند به عنوان یک صفحه نمایش نیز مورد استفاده قرار گیرد. این امر نیاز به صرف هزینه برای صفحه نمایش برای هر اتاق کنفرانس در دفاتر بزرگ را حذف می کند. وقتی صحبت از جنبه بصری فضاهای اداری و دفاتر می شود نیز، شیشه هوشمند به هر فضایی ظاهری زیبا و مدرن می بخشد و آن را منحصر بفرد جلوه می دهد.

سخن پایانی

اگر چندین پارتیشن اداری شیشه ای هوشمند در امتداد یکدیگر استفاده شده باشد، می توان هر شیشه را به طور متناوب تغییر داد تا مجموعه ای از شیشه های شفاف و مات را تشکیل دهد و بدون نیاز به صرف هزینه اضافی، ظاهری منحصر به فرد به دفتر بدهد. در نهایت، اگر زمانی بخواهید چیدمان پارتیشن های شیشه ای را در دفتر خود تغییر دهید، این نوع شیشه ها قابل حمل است و به راحتی می توان آن ها را تغییر داد.

تمام نیازهای خود را در زمینه های مختلف پارتیشن های اداری شیشه ای هوشمند می توانید از شرکت تترافرم بخواهید. این شرکت معتبر با داشتن افراد متخصص و مجرب انواع خدمات در زمینه خرید و نصب پارتیشن های شیشه ای هوشمند را در اختیار شما قرار می دهند.

ویژگی های پارتیشن اداری هوشمند + لیست قیمت

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات