تماس با کارشناسان فروش

021-22957127

آینه کاری یکی از روش ها و ایده ها در دکوراسیون داخلی منازل است که به وسیله چسباندن تکه های بزرگ و کوچکی از آینه در کنار یکدیگر به وجود می آیند.

این قرار گرفتن تکه های آینه می تواند به اشکال مختلف هندسی و یا در طرح های گوناگون باشد. از آینه کاری بیشتر در منازل کوچک و متراژ پایین استفاده می شود و این عمل به آن جهت صورت می گیرد که فضای داخلی منزل بزرگ تر و بازتر جلوه داده می شود.

از دیرباز استفاده از آینه در دکوراسیون داخلی منازل در ایران کاربرد داشته تا جایی که به کار گیری و استفاده از آن را می توان در دوره ساسانیان نیز یافت. آینه کاری ها در فضاها و قسمت های مختلف منزل به کار می روند. به عنوان مثال در دور دوشی و به عنوان یک دور دوشی ارزان و یا در قسمتی از منزل و معمولاً در منازلی با متراژ بیش از 80 متر در طراحی ستون ها نیز به کار می رود.انواع-آینه-کاری-بر-روی-ستون

آینه کاری بر روی ستون خود دارای بخش های مختلفی است که پرکاربرد ترین و متداول ترین آن، آینه کاری بر روی ستون پذیرایی و سالن های زیبایی، تجاری و … است. ما در این مقاله از وبلاگ تترافرم سعی کردیم تا نکات و مواردی در خصوص آینه کاری بر روی ستون را معرفی و در اختیار شما قرار دهیم تا شما عزیزان با مطالعه این مطالب با آگاهی و اطلاع بیشتری اقدام به تهیه و انتخاب آن بزنید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

اجرای آینه کاری بر روی ستون 

آینه کاری بر روی ستون نوعی از آینه کاری است که جزء روش ها و ایده های جدید و مدرن در طراحی و معماری داخلی ساختمان به شمار می رود. برای انجام این کار از به هم چسباندن تکه های آینه بر روی ستون ها استفاده می شود. از این روش بیشتر برای فضاهایی با متراژ بالا و بیش از 80 متر استفاده می گردد. همچنین در فضاهایی نظیر مراکز تجاری، سالن های زیبایی و سالن های عروسی و …. به کار می رود. این عمل سبب زیبایی و جلوه بخشیدن به محیط داخلی ساختمان می گردد.

استفاده از آینه کاری بر روی ستون سبب از بین رفتن جلوه بد فضا شده و فضا را بزرگ تر و باز تر نشان می دهد. اما بهتر آن است از این روش در آشپزخانه ها استفاده نشود زیرا ترکیب آتش و آینه جلوه و نمایی زیبا را به همراه نمی آورد.

انواع آینه کاری بر روی ستون

آینه کاری بر روی ستون دارای انواع متفاوتی است و در رنگ های مختلفی ساخته می شود. تفاوت رنگ های آینه ها به دلیل تفاوت رنگ در جیوه به کار رفته در ساخت و تولید آن ها می باشد. از انواع رنگ های آینه های مورد استفاده در آینه کاری بر روی ستون می توان به آینه های طلایی، آینه های نقره ای، آینه های زغالی و آینه های برنزی اشاره نمود.

هر کدام از این رنگ ها در آینه کاری متناسب با دکوراسیونی خاص بوده که جلوه ای ویژه و خاص نیز به آن می بخشد. به عنوان مثال آینه های زغالی متناسب با دکوراسیون مدرن بوده و آینه های نقره ای مناسب برای دکوراسیونی با رنگی سفید و سرد است. برای گرما بخشیدن به فضای منزل نیز استفاده از آینه کاری با آینه برنز مناسب است که امروزه بسیار پر کاربرد و پر طرفدار می باشد.

مزایا و ویژگی های استفاده از آینه کاری بر روی ستون

به طور کل استفاده و به کارگیری آینه در طراحی و معماری داخلی ساختمان سبب بزرگ تر و باز تر نشان دادن منازل می گردد. ستون ها نیز از این موضوع مستثنا نیستند. معمولاً به کار رفتن ستون در منزل سبب کوچک شدن فضای منزل می شود و دید را کم و محدود می سازد. حال آن که با به کار گیری و استفاده از آینه کاری بر روی ستون می توانید این مشکل و نما و جلوه بد را تغییر داده و آن را زیبا و شیک بسازید.

همچنین استفاده از آینه کاری روشی است زیبا با نصبی آسان و راحت که به سادگی می توان آن را به اجرا درآورد. به همین می توان گفت استفاده از آینه کاری بر روی ستون یک روش آسان و مقرون به صرفه جهت زیبایی و جلوه بخشیدن به دکوراسیون داخلی منزل به حساب می آید و در عین حال سبب بزرگ تر نشان دادن و مخفی کردن ایرادات و مشکلات دیوارها و ستون های منزل می گردد.

ویژگی-های-استفاده-از-آینه-کاری-بر-روی-ستون

جمع بندی نهایی

همان طور که پیش تر به آن اشاره نمودیم آینه کاری بر روی ستون یکی از ایده ها و مواردی است که بیشتر مناسب برای منازلی بزرگ و متراژهایی بالاتر از 80 متر است و از آن در ساختمان های تجاری، سالن های آرایشی و سالن های عروسی و … استفاده می شود. آینه های به کار رفته برای آینه کاری بیشتر از نوع لاکوبل هستند تا مقاومت بالاتر و بهتری در برابر ضربه و حرارت و … داشته باشند. برای این که یک آینه با کیفیت داشته باشید بهتر است آن را زا یک فروشگاه و تولید کننده معتبر انتخاب کنید تا بتوانید با خیالی آسوده و اطمینان خاطر محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

تترافرم یکی از معتبر ترین و شناخته شده ترین تولید کنندگان در زمینه آینه کاری است که با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها و به کارگیری افرادی ماهر و متخصص و مجرب اقدام به تولید محصولات خود نموده است.

این شرکت علاوه بر تولید محصولات و آینه های با کیفیت برای مشتریان خود خدمات کمک مشاوره ای رایگان نیز در نظر گرفته است تا در صورت نیاز بتوانید از مشاوره و کمک برخوردار شوید. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام از قیمت ها و همچنین دریافت خدمات کمک مشاوره ای رایگان با همکاران ما در تترافرم تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی های آن ها بهره مند شوید. در انتهای این مقاله پیشنهاد می گردد تا به منظور کسب آگاهی و اطلاع از چگونگی نصب شیشه های رنگی مقاله مرتبط با آن با موضوع باید ها و نباید ها در نصب شیشه رنگی بین کابینت را از وبلاگ تترافرم مورد بررسی و مطالعه قرار دهید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات