تماس با کارشناسان فروش

021-22957127

پارتیشن اداری چیست و چه تاثیری بر بازده کاری افراد دارد؟

پارتیشن اداری یکی از وسایلی است که شرایط کاری مناسب را در فضاهای باز به منظور بهینه سازی فضا و افزایش راندمان کاری افراد فراهم می کند.

پارتیشن اداری شیشه ای یا ام دی اف برای بهبود و افزایش ارتباطات و فضای کاری مناسب استفاده می شود و همچنین اگر فضایی که دارید کوچک است استفاده از پارتیشن بندی فضا هوشمندانه ترین راه حل است. جدایی قطعاً بر روابط بین کارکنان تأثیر می گذارد و کارایی کار آنها را افزایش می دهد.

عملکرد پارتیشن اداری این است که باعث افزایش کارایی افراد و ایجاد فضایی متفاوت و جلوگیری از ایجاد صدا می شود. این پارتیشن ها باعث ایجاد حریم خصوصی برای افراد می شود و کار در محیط کار را برای آنها آسان تر می کند و به سازماندهی فضا کمک می کند. پارتیشن فضاها را از یکدیگر جدا کرده و آنها را بهتر جدا می کند.

در سیستم طراحی قبلی فضاهایی با چهار دیوار وجود داشت اما با پیشرفت تکنولوژی فضا به گونه ای تقسیم می شود که در روند طراحی داخلی حرکت در فضا وجود دارد که با استفاده از روش های مختلف انجام می شود.

انواع مواد تقسیم کننده کاربرد انواع پارتیشن اداری برای جداسازی فضای ورودی از سایر فضاها، مخفی کردن قسمت هایی از فضا، تقسیم فضاهای بزرگ به دو قسمت و … می باشد.

پارتیشن اداری شیشه ای

امروزه استفاده از فضا و همچنین کارکرد آن تاثیر زیادی بر کارایی کارکنان اداری دارد. برای هر کارمندی، هیچ چیز به اندازه محیطی که در آن کار می کند مهم نیست.

پارتیشن اداری راهی برای چیدمان فضاها به بهترین شکل، جلوگیری از اتلاف فضا و ایجاد محیط کاری بهتر برای کارکنان است. نصب پارتیشن اداری باید به گونه ای انجام شود که حریم خصوصی ایجاد شود.

همچنین محیطی آرام و بی صدا برای فعالیت ایجاد کنید. علاوه بر انواع پارتیشن شیشه ای ، محل قرارگیری مبلمان اداری نیز تاثیر زیادی در کار فرد دارد. هنگام استفاده از پارتیشن ها باید تمام جنبه های آن از جمله تعمیر، نگهداری و … در نظر گرفته شود. در این مقاله به اهمیت پارتیشن اداری در فضای کاری می پردازیم.

مزایای پارتیشن اداری

یکی از مزایای پارتیشن اداری حفظ حریم خصوصی است که باعث می شود افراد نسبت به محیط کار خود احساس مثبتی داشته باشند. چون رفت و آمد در ادارات زیاد است و سروصدا باعث حواس پرتی می شود.

پارتیشن بندی با جداسازی فضاها، کارایی کارکنان را افزایش می دهد. یکی دیگر از مزایای این پارتیشن ها قیمت مناسب و ارزان و همچنین سودآوری آنهاست و علاوه بر آن مکان هایی را برای نگهداری مجزای وسایل ایجاد می کنند. پارتیشن ها برای فضاهای کوچک جنبه تزئینی دارند. ایجاد موانع جلوه حرفه ای و کاری به هر نهادی می دهد.

اصول طراحی پارتیشن اداری

در طراحی پارتیشن اداری باید تمام جوانب در نظر گرفته شود و این کار توسط فرد واجد شرایط انجام شود در غیر این صورت مشکلات زیادی را ایجاد می کند. در طراحی برای زیبایی می توانید از رنگ های مناسب برای مبلمان اداری استفاده کنید.

فضای کافی برای چیدمان قفسه ها و کابینت ها ایجاد کنید. از منافذ و شیشه استفاده می کند تا نور کافی و یا حتی دید به محیط را فراهم کند.

طراحی پارتیشن باید برای هر فضا کارکرد خاصی داشته باشد مثلا اگر تمرکز و سکوت در فضا اهمیت زیادی دارد باید اقدامات عایق صوتی لازم انجام شود. علاوه بر این، اتلاف انرژی در این فضاها باید مورد مطالعه و پیشگیری قرار گیرد.

اگر پارتیشن زیبا طراحی شود هزینه های اضافی مانند کاغذ دیواری و … در محیط اداری پارتیشن ها می توانند به صورت کلی یا پارتیشن با یک دیوار کار کنند و دو دیوار مقابل را به هم متصل کرده و مستقل شوند.

پارتیشن ها نباید فضاها را کاهش دهند. توجه به تمامی این نکات و بکارگیری آنها نیازمند مهارت و تجربه خاصی در زمینه معماری داخلی و طراحی دکوراتیو می باشد.پارتیشن اداری تک و دو جداره و پارتیشن اداری تمام شیشه را نمایش دهید و محصولات خود را با کیفیت بالا به فروش برسانید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات