تماس با کارشناسان فروش

021-22957127

سالن های زیبایی بیش از هر مکان دیگری باید به طراحی دکوراسیون داخلی خود اهمیت دهند و از آن جا که در این محیط ها شیشه رنگی نقش پررنگ و پر کاربردی دارد، استفاده از شیشه رنگی به عنوان متریال اصلی طراحی دکوراسیون داخلی توصیه می شود.

شیشه دکوراتیو رنگی در سالن زیبایی می تواند یکی از بهترین انتخاب های پیش روی شما باشد که امروزه در بازار عرضه می شود و شما می توانید آن را در مدل ها و طرح های مختلف خریداری و استفاده کنید. این محصول از لحاظ زیبایی و کارایی بالا بسیار مورد توجه بوده است و بسیاری از خریداران را به خود جذب کرده است.

شیشه دکوراتیو را می توان یکی از عناصر مهمی دانست که در طراحی دکوراسیون داخلی تاثیر بسیار زیادی دارد و شیشه دکوراتیو سالن زیبایی اهمیتی بسیار بیشتر از سایر انواع محصولات عرضه شده در بازار دارد. در واقع باید بدانید که این نمونه از شیشه ها در مدل ها و طرح های مختلفی تولید شده و در بازار عرضه می شود.

ما قصد داریم در این مقاله ضمن معرفی شیشه دکوراتیو، اطلاعاتی را در خصوص ویژگی های شیشه دکوراتیو سالن زیبایی با شما به اشتراک بگذاریم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود. در ادامه این نوشته در خصوص شیشه دکوراتیو سالن زیبایی با ما همراه باشید.

شیشه دکوراتیو چیست؟

پیش از بررسی مشخصات شیشه دکوراتیو سالن زیبایی باید بگوییم که شیشه دکوراتیو در واقع به هر شیشه ای گفته می شود که جهت زیباسازی و طراحی دکوراسیون داخلی در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. این نمونه از شیشه ها می توانند شکل خاصی داشته باشند و یا به صورت معمولی طراحی شده باشند، نوع استفاده از آن ها، ویژگی ها و مشخصاتی که دارند به سلیقه افراد و نوع طراحی داخلی محیط باز می گردد.

باید در نظر داشته باشید که این نمونه از شیشه ها با سرعت بسیار زیادی مورد توجه مردم قرار گرفت و امروزه شاهد آن هستیم که شیشه دکوراتیو سالن زیبایی و بسیاری از محیط ها و سازه های دیگر را تزئین می کند. شیشه های دکوراتیو می توانند به صورت ساده، شفاف، مات و غیره طراحی شوند و بر اساس نوع نیاز هر مصرف کننده مورد استفاده قرار گیرند.

یکی از امکانات بسیار جالبی که در خصوص شیشه دکوراتیو وجود دارد، امکان دکوراتیو کردن شیشه های معمولی پس از استفاده در محیط داخلی ساختمان می باشد. برای مثال شیشه های سکوریت، لمینت و شیشه های رنگی را می توانیم با استفاده از طرح ها و شکل های متنوع به روش های مختلفی دکوراتیو کنیم و این مسئله باعث می شود تا محیط بسیار زیبا تر شده و کارایی بسیار بالاتری را داشته باشد.

آیا شیشه دکوراتیو تنها برای محیط داخلی ساختمان مورد استفاده است؟ در جواب به این سوال باید گفت خیر و استفاده از شیشه دکوراتیو برای محیط های خارجی و نمای ساختمان و فروشگاه ها نیز می تواند کاربرد داشته باشد و از شیشه دکوراتیو سالن زیبایی برای طراحی محیط بیرونی نیز می توانیم استفاده داشته باشیم که در این خصوص در بخش های بعدی همین مقاله اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

شیشه دکوراتیو چه کاربردی دارد؟

شیشه دکوراتیو - تترافرم

ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که اصولا شیشه دکوراتیو چه کاربردی به غیر از زیباسازی محیط و طراحی دکوراسیون داخلی دارد؟ در جواب به این سوال می توان گفت که شیشه های دکوراتیو در مدل های مختلفی تولید می شوند تا بتوانند محیط را برای بهینه سازی نیز آماده کنند.

برای مثال طرح های ماتی که برای شیشه دکوراتیو در نظر گرفته می شود، علاوه بر این که باعث زیباسازی محیط می شود و نور را می تواند از خود منتقل کند، برای ایجاد حریم شخصی نیز می تواند کارایی داشته باشد که این مسئله باعث شده است شیشه دکوراتیو سالن زیبایی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار باشد.

شیشه دکوراتیو را می توانیم برای طراحی دکوراسیون شیشه ای منزل مورد استفاده قرار دهیم و باید گفت که این مسئله از مهم ترین کاربردهای شیشه دکوراتیو به شمار می رود. این سری از محصولات برای طراحی نورگیر سقفی نیز کاربرد داشته و باعث زیبایی محیط می شود. به خصوص زمانی که ما نیاز داریم که تمرکز نور را در محیط خاصی نداشته باشیم، با استفاده از شیشه دکوراتیو می توانیم این اصل را رعایت کنیم.

یکی دیگر از کاربردهای شیشه دکوراتیو سالن زیبایی همین مسئله می باشد و باید به آن دقت بسیار زیادی داشته باشیم. همچنین گاها برای این که بتوانیم اتاقک های خاصی را در یک محیط بزرگ ایجاد کنیم، می توانیم قسمت ها را به واسطه شیشه دکوراتیو از یکدیگر جداسازی کنیم و همین مسئله باعث می شود که شیشه دکوراتیو کارایی بسیار زیادی داشته باشد.

امکان استفاده در دکوراسیون داخلی حمام و سرویس بهداشتی نیز از دیگر کاربردهای این محصول به شمار می رود. با توجه به کاربردهایی که برای این روش از دکوراسیون داخلی بیان شد، احتمالا تا به حالا پی به نکات بسیار زیادی در خصوص اهمیت استفاده از شیشه دکوراتیو سالن زیبایی شده اید.

مطلب شیشه لاکوبل کجا استفاده می شود را حتما بخوانید.

شیشه دکوراتیو سالن زیبایی چیست؟

شیشه های دکوراتیو - تترفرم

سالن های زیبایی امروزه به یکی از مشتری های مهم شیشه دکوراتیو تبدیل شده اند و این مسئله تا حدی پیشرفت داشته است که ما امروزه محصولاتی تحت عنوان شیشه دکوراتیو سالن زیبایی را می توانیم مشاهده کنیم. در نظر داشته باشید که این شیشه ها به صورت آماده به صرف در بازار عرضه می شوند و در برخی از موارد نیز شما می توانید نسبت به استفاده از طرح های مختلف برای ساخت شیشه دکوراتیو سالن زیبایی اقدام کنید.

در نظر داشته باشید که این سری از محصولات باید با کیفیت بالایی تولید شده باشند تا بتوانند محیط سالن زیبایی را زیباتر کردن و شما بتوانید رضایت حاصل از شیشه دکوراتیو سالن زیبایی را داشته باشید. در ادامه ما با شما همراه خواهیم بود تا اطلاعات بیشتری را در خصوص لزوم استفاده از شیشه دکوراتیو از دید فنی و زیبایی در اختیار شما قرار دهیم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود. باید در نظر داشته باشید که شیشه دکوراتیو سالن زیبایی امروزه در مدل های مختلفی تولید شده و در دسترس شما قرار داده می شود.

استفاده از شیشه دکوراتیو سالن زیبایی از لحاظ دکوراسیون داخلی

شیشه دکوراتیو سالن زیبایی از لحاظ دکوراسیون داخلی می تواند عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان دهد و از این روی امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. باید در نظر داشته باشید که انواع مختلفی از انواع شیشه دکوراتیو سالن زیبایی در بازار عرضه می شوند و شما می توانید از آن استفاده داشته باشید.

در ادامه به بررسی برخی از انواع شیشه دکوراتیو سالن زیبایی می پردازیم که از لحاظ دکوراسیون داخلی و زیبایی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشند.

  • شیشه دکوراتیو آماده رنگی : این نمونه از انواع شیشه دکوراتیو سالن زیبایی در مدل های طرح دار تولید می شود و به صورت آماده می توانید مورد استفاده قرار دهید. نوع ساختار شیشه و استفاده از شیشه در رنگ های مختلف از مهم ترین مشخصه های این محصول به شمار می رود و شما می توانید به این کالا با کیفیت بسیار بالایی دسترسی داشته باشید.
  • طرح آماده شیشه دکوراتیو : در بسیاری از موارد ممکن است که شیشه ساده آماده در دکوراسیون داخلی برای جداسازی فضا و غیره استفاده شده باشد و شما می توانید از طرح آماده شیشه دکوراتیو سالن زیبایی استفاده داشته باشید که این مسئله بسته به سلیقه شما امکان پذیر بوده و به صورت برچسب در دسترس شما می باشد. این سری از طرح های آماده باید با دقت بسیار بالایی انتخاب شده و خریداری شوند و همچنین باید دقت داشته باشید که محصول خریداری شده باید به صورت کاملا حرفه ای پیاده سازی شود تا زیبایی محیط دو چندان شود.

این دو مدل شیشه دکوراتیو سالن زیبایی در بازار عرضه می شود و شما می توانید این کالا را در مدل های مختلف خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. در نظر داشته باشید که شیشه دکوراتیو سالن زیبایی در مدل های مختلفی برای درون سالن زیبایی و بیرون محیط سالن زیبایی تولید می شوند و می توانند انتخابی کاملا مناسب به شمار روند.

ولی بیشتر شیشه های دکوراتیو به سفارش مشتری طراحی و تولید و اجرا میگردند شما میتوانید هر گونه طرح پیشنهادی خود را واتساپ نمایید و جهت استعلام قمت از کارشناسان ما اقدام کنید.

مطلب آیا شیشه های دکوراتیو مقاوم هستند را حتما بخوانید.

استفاده از شیشه دکوراتیو سالن زیبایی برای محیط خارجی

یکی از مهم ترین کاربردهای استفاده از شیشه دکوراتیو سالن زیبایی که در دسترس شماست را می توان استفاده از این محصول برای شیشه دکوراتیو اشاره داشت. در نظر داشته باشید که این محصول در مدل های مختلفی تولید می شود و برای کور کردن دید سالن زیبایی کاربرد دارد.

این محصول نیز در مدل های مختلفی تولید می شود و شما می توانید از آن استفاده داشته باشید.برای محدود کردن دید در سالن زیبایی اکثرا از شیشه ای رنگی یا شیشه های ساتینا که مات هستند و یا شیشه های سندبلاست استفاده می شود ولی شما میتوانید از پارتیشن های شیشه ای شرکت تترافرم جهت تفکیک فضا و قسمت بندی محیط کاری خود استفاده کنید.

پارتیشن شیشه ای را میتوان با شیشه رنگی هم اجرا کرد که از نوع شیشه رنگی لاکوبل به صورت دو لایه در پارتیشن های شیشه ای نصب می گردد.

یکی از مهم ترین نکاتی که در انتخاب شیشه دکوراتیو سالن زیبایی باید به آن توجه داشته باشید، استفاده از آن به صورت هماهنگ است. در واقع بهتر است که پیش از انتخاب چند محصول، به هارمونی رنگ ها و تطابق شکل ها توجه داشته باشید و در صورتی که فکر می کنید انتخاب شیشه دکوراتیو سالن زیبایی برای شما دشوار است، در این راه می توانید از افراد حرفه ای استفاده کنید که دانش کافی و لازم را داشته و می توانند به شما کمک کنند تا شیشه دکوراتیو سالن زیبایی را انتخاب کنید.

امروزه استفاده از این نمونه شیشه ها برای تمامی سالن های زیبایی می تواند کمک شایانی داشته باشد تا زیبایی محیط بیشتر شده و همین مسئله در جذب مشتری بیشتر به ما کمک خواهد داشت.در سالن زیبایی بیشتر از رنگ هایی مانند سفید،صورتی،یاسی،ابی اقیانوسی،بنفش،قرمزو بلوپاستل و سبز پسته ای استفاده میشود.

شیشه دکوراتیو سالن زیبایی در چه مدل هایی در بازار عرضه می شود؟

شیشه دکوراتیو سالن زیبایی در مدل های مختلفی تولید شده و در بازار عرضه می شود تا شما بتوانید با خیال راحت از آن استفاده داشته باشید. در نظر بگیرید که شیشه سندبلاست رنگی که شیشه ای شفاف بوده و از روش های مختلف برای رنگی کردن آن استفاده می شود یکی از مهم ترین انواع شیشه دکوراتیو سالن زیبایی به شمار می رود.

شیشه لمینت رنگی نیز به صورت یک لایه PVB می باشد که به شیشه متصل شده و این لایه به صورت رنگی یا شفاف بوده و می تواند عملکرد بسیار خوبی را در محیط داشته باشد. در نهایت نیز باید گفت که شیشه های چاپی که در دستگاه های مخصوص برای چاپ قرار داده می شوند و طرح با کیفیت بسیار زیادی بر روی آن ها چاپ می شود، به عنوان آخرین نمونه از شیشه دکوراتیو سالن زیبایی شناخته می شود که در بازار عرضه شده و در دسترس شما می باشد.

شیشه های مشجر، فتولمینت، طرح شکسته و غیره نیز از دیگر دسته بندی های موجود در انواع شیشه دکوراتیو سالن زیبایی شناخته می شود که برای جداسازی محیط و کور کردن دید دیگران مورد استفاده بوده و امروزه به عنوان مهم ترین نیازهای پیش روی شما شناخته می شود.

کاربرد شیشه دکوراتیو سالن زیبایی از لحاظ فنی

به غیر از طراحی دکوراسیون داخلی، استفاده از شیشه دکوراتیو سالن زیبایی از لحاظ فنی نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. باید در نظر بگیرید که شیشه دکوراتیو می تواند فضای بزرگ یک مجموعه زیبایی را به گونه ای جداسازی کند که نور از بین نرفته و در عین حال دید اضافه را کاهش دهد. کور کردن دید در بسیاری از قسمت های سالن زیبایی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و این مسئله به واسطه استفاده از شیشه دکوراتیو به سادگی قابل انجام می باشد.

از این روی می توان گفت که همه جنبه های استفاده از شیشه دکوراتیو سالن زیبایی، به جذابیت و دکوراسیون داخلی باز نمی گردد و عوامل دیگری از لحاظ فنی وجود دارند که باعث می شود شما بتوانید از این سری محصولات استفاده گسترده ای داشته باشید.از شیشه دکوراتیو میتوانید در پوشش دیوارهای داخلی سالن ارایشی استفاده کنید به عنوان مثال میتوانید از شیشه رنگی با رنگ صورتی یا قرمز در پشت کانتر ها و ورودی به سالن زیبایی استفاده نمایید از دیگر مزایای شیشه دکوراتیو میتوان به قابلیت طراحی وسند بلاست روی این شیشه ها اشاره کرد که میتوانید هرگونه طرح،لوگو،نوشته ای را روی شیشه به صورت حکاکی یا مات کاری یا پلات گرفت و چاپ از پشت روی شیشه دکوراتیو انجام دهید .

در سالن های زیبایی از اینه به وفور استفاده میشود شما همچنی میتونید از آینه دکوراتیو با اشکال لوزی و نیزه ای و کندویی و طرح شکسته برای اراستن دیواره های سلن خود استفاده نمایید.

امروزه استفاده از شیشه دکوراتیو سالن زیبایی رو به گسترش می باشد و اصلی ترین دلیل این امر را می توان زیبایی این محصولات و کاربرد آن ها در طراحی دکوراسیون داخلی عنوان نمود. ما در این مقاله با شما در خصوص ویژگی های شیشه دکوراتیو سالن زیبایی صحبت کردیم و اطلاعاتی را در خصوص ویژگی های فنی و کاربردهای آن در اختیار شما قرار دادیم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود.

در صورتی که سوالی در این خصوص داشته باشید می توانید با کارشناسان فروش تترافرم در ارتباط بوده و اطلاعات کافی و لازم را در خصوص این محصول دریافت کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات