تماس با کارشناسان فروش

021-22957127

شیشه رنگی یکی از متریال ‎هایی است که امروزه کاربردهای فراوانی دارد. از این شیشه رنگی‎ ها در طراحی و دکوراسیون داخلی و خارجی منازل، ادارات و هتل‎ها استفاده می شود. این شیشه ها زیبایی و جلوه خاصی به محیط منزل و هتل می بخشند.

اکثر این شیشه‎ های رنگی لاکوبل هستند. شیشه رنگی لاکوبل شیشه ای است که به وسیله تکنولوژی پیشرفته سکوریت شده است و مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد. یکی از مهم ترین جنبه ‎هایی که از شیشه رنگی در ساخت هتل به کار می رود، جنبه زیبایی آن است.

شیشه رنگی لاکوبل با توجه به ساختار آن در برابر گرما و حرارت مقاومت بالایی دارد و به همین دلیل استفاده از این شیشه، مناسب برای هتل ‎ها است.

ما در این مقاله از وبلاگ تترافرم سعی کردیم تا نکاتی در زمینه استفاده از شیشه رنگی لاکوبل در نقاط مختلف هتل در اختیار شما قرار دهیم تا شما با مطالعه مطالب آن بتوانید دکوراسیون و طراحی بهتری در خصوص استفاده از شیشه رنگی لاکوبل در هتل داشته باشید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

شیشه رنگی لاکوبل در هتل

شیشه رنگی لاکوبل در هتل - تترافرم

 شیشه لاکوبل، نوعی شیشه است که یک طرف آن با رنگ پوشانده شده است. نمای ظاهری شیشه لاکوبل به دو صورت مات و شفاف ساخته می شود. از شیشه رنگی لاکوبل جهت زیبایی فضای داخلی و دکوراسیون داخلی و خارجی در هتل‎ها استفاده می شود.

این شیشه ها در رنگ‎های متفاوتی ساخته می شود. قیمت این شیشه ها نسبت به سایر شیشه ‎ها بیشتر است و عوامل متعددی بر قیمت آن تأثیر گذار است. از جمله عوامل مؤثر بر قیمت شیشه رنگی لاکوبل متراژ مورد نظر جهت کار، ضخامت شیشه رنگی لاکوبل، نوع شیشه مورد استفاده در شیشه لاکوبل، مات یا شفاف بودن شیشه لاکوبل و ابعاد شیشه رنگی لاکوبل، کشور سازنده، اجرا و نصب و… است.

استفاده از شیشه رنگی لاکوبل در قسمت‎های مختلف هتل

از شیشه رنگی لاکوبل جهت تزئین دکوراسیون قسمت‎های مختلف هتل به کار می رود. چیزی که در اولین نگاه، نظر بیننده را به خود جلب می کند، ظاهر هتل است. به همین دلیل لابی هتل از اهمیت بیشتری برخوردار است. به عنوان مثال از این شیشه ها در دیوار هتل، ورودی هتل، پارتیشن بندی و جدا سازی با شیشه رنگی لاکوبل و درب و پنجره و …. استفاده می شود. در ادامه به بررسی برخی از آن‎ها می پردازیم.

مطلب شیشه لاکوبل در حمام را حتما بخوانید.

استفاده از شیشه رنگی لاکوبل در دیوار و لابی هتل

لاکوبل در هتل - تترافرم

شیشه رنگی لاکوبل در دیوار و لابی هتل به عنوان جای گزینی مناسبی برای سنگ و رنگ ساختمان به شمار می رود. شیشه رنگی لاکوبل با توجه به تنوع رنگی بالایی که دارد جلوه و زیبایی خاصی به محیط لابی هتل می بخشد و نصب و اجرای آن سریع و آسان است. به همین دلیل استفاده از این شیشه در دیوار هتل و به عنوان دیوار پوش بسیار پرطرفدار و کاربردی است.

همچنین از شیشه در دیوارپوش دور آسانسور نیز مورد استفاده قرار می گیرد. شیشه های رنگی لاکوبل گزینه بسیار مناسب و بهتری نسبت به کاغذ دیواری است، زیرا این شیشه ها دارای مقاومت بالایی بوده و ضد خش هستند و قابل شست و شو نیز می باشند و برای استفاده به عنوان شیشه رنگی دیوار پوش در هتل ‎ها بسیار کاربردی تر و مناسب تر هستند. از طرف دیگر استفاده از شیشه به عنوان دیوارپوش موجب روشن تر شدن و بزرگ تر به نظر رسیدن فضا می شود. 

استفاده از شیشه رنگی لاکوبل به عنوان پارتیشن بندی و جداسازی

این شیشه ها برای پارتیشن بندی و جداسازی دیوار های شیشه ای و پارتیشن شیشه ای در نقاط مختلف هتل نیز استفاده می شود. پارتیشن بندی به وسیله شیشه رنگی لاکوبل سبب به وجود آمدن جلوه‎ ها و مکان‎هایی از معماری قدیمی ایرانی را به وجود می آورد و با فرهنگ ایرانی ‎ها تطابق بسیار زیادی دارد. همچنین استفاده از لاکوبل علاوه بر زیبایی خاصی که به محیط هتل می بخشد، سبب ایجاد فضای بیشتری برای کارمندان هتل می شود و  عملکرد کارکنان را بالا می برد.

استفاده از شیشه رنگی لاکوبل برای درب و پنجره

لاکوبل برای درب و پنجره هتل ‎ها نیز استفاده می شود. در کنار پارتیشن بندی، از شیشه رنگی لاکوبل به جای استفاده از پرده، جهت زیبا سازی محیط هتل برای درب‎ها و پنجره‎های هتل استفاده می شود و زیبایی زیادی به محیط و دکوراسیون هتل می بخشد. این کار سبب ایجاد ترکیب رنگی زیبا و انعکاس نور با رنگ‎های مختلف در فضای داخلی هتل می شود و زیبایی و جلوه خاصی به فضای آن می بخشد.

مطلب شیشه رنگی دکوراتیو در طراحی داخلی را حتما بخوانید.

استفاده از شیشه رنگی لاکوبل برای نورگیرها و گنبدها 

در برخی از هتل‎ ها استفاده از شیشه دکوراتیو رنگی به عنوان نورگیر و گنبد در سقف لابی هتل نیز استفاده می شوند. می توان بخشی از سقف هتل‎ها را با طرح آسمان و نور خورشید به وسیله شیشه لاکوبل طراحی و دیزاین کرد و زیبایی خاص و ویژه ای به محیط لابی بخشید. این امر سبب انعکاس بیشتر نور در فضای داخلی هتل شده و جلوه ای خاص و ویژه به آن می بخشد.

استفاده از شیشه رنگی لاکوبل در نمای هتل

 شیشه لاکوبل در نمای ظاهری هتل ‎ها نیز به کار می رود و جلوه ای سنتی و زیبا به دکوراسیون خارجی و ظاهر هتل می بخشد. این امر علاوه بر زیبایی ظاهری به سبب ضد ضربه بودن و مقاومت بالایی که شیشه رنگی لاکوبل با توجه به ساختار خود دارد، نیز بسیار کاربردی است. استفاده از شیشه رنگی لاکوبل در نمای هتل، آن را به ظاهر سنتی و قدیمی ایرانی و در عین حال مدرن تبدیل می کند.

شرکت تترافرم بیش از 35 سال سابقه تولید و نصب شیشه علی الخصوص شیشه های دکوراتیو دارد. این تولید کننده با اجرا و تولید و به کارگیری افراد ماهر و مجرب و متخصص اقدام به تولید با کیفیت شیشه رنگی لاکوبل نموده است. تمامی سفارشات مرتبط با شرکت تترافرم به وسیله دستگاه ایتالیایی مخصوص تولید می شود.

همچنین شرکت تترافرم علاوه بر تولید محصولات با کیفیت خود، اقدام به ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در زمینه انتخاب و ارایه قیمت شیشه لاکوبل برای مشتریان خود نموده است. تنوع محصولات و گارانتی خدمات و محصولات تترافرم از ویژگی‎های منحصر به فرد این کمپانی محسوب می شود. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام از قیمت ‎ها و دریافت خدمات کمک مشاوره ای با همکاران ما حاصل فرمایید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات