تماس با کارشناسان فروش

021-22957127

همه چیز درباره شیشه رنگی مشکی

شیشه رنگی از نظر کلی دارای 2 توع مختلف میباشد که شامل شیشه رنگی مشکی و شیشه دودی میشود . این دو نوع از نظر روش تولید باهم متفاوت میباشند ، شیشه رنگی مشکی یا شیشه دودی  با رنگ شدن شیشه شفاف از یک سمت آن با رنگ مخصوص و کوره ای تولید میشود و قابلیت سکوریت شدن را دارد . شیشه دودی نوعی از شیشه تیره رنگ میباشد که مغز خود شیشه به رنگ تیره و دودی میباشد و به سمت دیگر دید دارد .

از شیشه رنگی مشکی در موارد مختلفی از جمله شیشه رو میزی ، شیشه نمای ساختمان و شیشه های رنگی دیوارپوش که به عنوان شیشه لاکوبل استفاده میشود .

از شیشه مشکی در ساخت ویترین ها و دیوارپوش های اداری نیز استفاده میشود .از شیشه دودی نیز در تولید شیشه های رو میزی استفاده میشود ، همچنین در صفحات میز های اداری با شیشه لاکوبل یا شیشه رنگی میتوان از این شیشه کمک گرفت.از شیشه دودی جهت درب کمد با پروفیل الومینیومی و درب کابینت با پروفیل الومینیومی هم استفاده می شود که بیشتر از شیشه 4 میل دودی که به صورت سکوریت با برش کاملا دقیق و cnc شیشه استفاده می شود.

 

قیمت شیشه رنگی مشکی

شیشه رنگی مشکی در ضخامت هایب متنوعی تولید میگردد و قیمت شیشه مشکی آن بسته به ضخامت شیشه دارد که از شیشه مشکی یا دودی 4 میل ، 6 میل ، 10 میل و 12 میل استفاده میشود .قیمت شیشه دودی کمی ارزان تر است.

ارزان ترین نوع این شیشه ، شیشه 4 میل مشکی و گرانترین آن با ضخامت 12 میل مشکی میباشد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان تترافرم تماس بگیرید

 

قیمت شیشه مشکی

 

انواع شیشه رنگی مشکی

شیشه های رنگی مشکی در 3 نوع تولید میشوند :

  1. شیشه رنگی لاکوبل
  2. شیشه رنگی متلاک
  3. شیشه رنگی متلوکس

شیشه رنگی لاکوبل دارای سطحی کاملا براق و صیقلی میباشد.

شیشه رنگی متلاک مشکی دارای سطح براق میباشد ولی از نظر رنگ دارای ذرات اکلیلی یا متالیک هستند ، و اصطلاحا به آن شیشه رنگی متالیک گویند .

شیشه رنگی متلوکس دارای سطح مات میباشد و اصطلاحا به آن شیشه رنگی مشکی مات گویند .

شیشه مشکی را میتوان با شیشه های فلوت ، سوپرکلییر و شیشه کریستال تولید کرد که به ترتیب دارای کیفیت بالاتری نسبت به قبلی هستند که بهترین نوع آن شیشه رنگی کریستال میباشد.

 

شیشه رنگی بین کابینتی مشکی
شیشه بین کابینتی مشکی

 

کاربرد شیشه رنگی مشکی

از شیشه رنگی مشکی در ساخت شیشه بین کابینتی ، میز های اداری و دیوارپوش های لابی ساختمان هاب مجلل اداری و تجاری و از شیشه رنگی جهت ساخت کانتر های اداری استفاده میشود

لازم به ذکر است که شیشه های رنگی دارای سطح بسیار براق و جلا دار میباشند که دارای بازتاب نور بالا و قابلیت بزرگتر نشان دادن فضای کاری و یا منزل شما دارد .

از دیگر مزیت های شیشه رنگی میتوان به قابلیت نظافت راحت و سریع اشاره کرد .

شیشه رنگی مشکی دارای قابلیت سکوریت و ضد حرارت و نشکن شدن دارند .

 

نصب شیشه رنگی در ستون
شیشه رنگی مشکی لاکوبل را میتوان روی ستون های واحدهای اداری و مسکونی نصب و اجرا نمود.

 

تولید شیشه مشکی

بهترین و معتبر ترین تولید کننده شیشه مشکی و شیشه دودی در تهران شرکت تولید شیشه رنگی تترافرم میباشد که شیشه رنگی با رنگ کوره ای با بالاترین کیفیت را تولید و در اختیار شما مشتریان عزیز قرار میدهد . شیشه های رنگی ننرافرم با رنگ مخصوص وارداتی از کشور های ایتالیا ، آلمان و ترکیه تولید میشوند .

شیشه های رنگی تترافرم در 35 رنگ متنوع و ضخامت های گوناگون با توجه به نیاز های شما مشتریان عزیز قابل ارایه می باشند .

شیشه های رنگی تترافرم به روش های وینامل ، اسپیندرال و لاکوبل قابل عرضه میباشند .

شیشه رنگی مشکی رومیزی

لاکوبل براق یکی از انواع شیشه های لاکوبل است که برای تولید شیشه رومیزی رنگی مشکی کاربرد دارد. ، می توان گفت که اولین لاکوبل های تولید شده و پرفروش ترین های بازار شیشه لاکوبل همین شیشه ها با رنگ‌های براق می باشند.بیشترین کاربردی که این شیشه ها دارند در صنعت دکوراسیون و دیزاین داخلی منازل و مجتمع های اداری و تجاری می باشد.شیشه مشکی رومیزی بسیار پر کاربرد است.از شیشه دودی 10 میل هم در تولید میز های شیشه ای استفاده می شود.

شیشه لاکوبل مشکی تترافرم
شیشه لاکوبل رنگی مشکی

مزیت استفاده از این شیشه ها این است که رنگی که پشت آنها زده می شود کاملاً یکدست می باشد. و به هیچ عنوان دچار رنگ پریدگی خط و خش نخواهد شد. و این شیشه ها را می توان لمینت ، سکوریت ، ضد حرارت و ضد ضربه کرد تا از آسیب های احتمالی آن جلوگیری شود.

شیشه های متالیک بسیار شبیه به شیشه های لاکوبل هستند. و تمام ویژگی‌ها و مزیت آن را دارا هستند. این شیشه ها همان طور که از اسم آنها پیداست حالت متالیک دارند. در این صنعت به رنگ هایی متالیک گفته می‌شود که حالت اکلیلی مانند خاصی دارند. در اصل هنگامی که نور به شیشه برخورد میکند بازتاب فوق العاده جذابی دارد. این نوع شیشه ها برعکس لاکوبل که رنگ پشت آن زده شده است. با رنگ پخته شده است و رنگ را درون خود دارد. همچنین از این شیشه ها برای دکوراسیون های بوتیک ها و فروشگاه ها و صنایع ساختمانی و دیزاین منازل استفاده می‌شود.

شیشه رنگی مات که با آنها متروکس هم گفته می‌شود از انواعی هستند که آن طرف آنها به هیچ عنوان دیده نمی شود. از این شیشه ها به عنوان شیشه های حائل بین دو فضا استفاده می شود. همچنین این شیشه ها ، شیشه هایی هستند که در حمام و سرویس بهداشتی و به طور کلی در هر مکانی که نیاز به رعایت حریم خصوصی باشد استفاده می‌شود.

زیبایی و مدرن بودن فضای ما را دو چندان می کند.
آنها ضد رطوبت و آنتی باکتریال بوده و چربی را به خود نمی گیرند.
نظافت این شیشه ها بسیار آسان است.
رنگ مشکی خصوصاً هنگامی که در کنار دیگر رنگ های روشن قرار می گیرد فضای ما را منحصر به فرد ، مدرن و شیک جلوه می‌دهد.
در حالت سکوریت و لمینت نشکن و ضد خط و خش می باشد که در این حالت هیچ گونه خطری برای ما به همراه ندارد.

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات