تماس با کارشناسان فروش

021-22957127

میز شیشه ای برای اداری

شیشه یکی از متریال های پر کاربرد در طراحی و معماری دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان ها است. این شیشه ها دارای تنوع بسیار بالایی می باشند که یکی از پرکابردترین آن ها شیشه سکوریت است. این شیشه با توجه به نوع ساختاری که دارد، دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی می باشد و مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت و رطوبت و … دارد.

یکی از کاربردهای شیشه در تولید میزهای شیشه ای است. این میزها از خاص ترین و زیباترین نوع شیشه ها به شمار می روند. میزهای شیشه ای نیز خود در انواع مدل ها ساخته و تولید می شوند.

از جمله این مدل ها می توان به میزهای تمام شیشه ای و میزهای ترکیبی اشاره نمود که معمولاً به همراه چوب و فلز و … ترکیب و ساخته می شوند.

ما در این مقاله تلاش کردیم تا ویژگی های یک شیشه مناسب و خوب برای میز شیشه ای را در اختیار شما قرار دهیم تا شما عزیزان با مطالعه مطالب این مقاله و کسب آگاهی و اطلاع بیشتر در این خصوص در زمان انتخاب عملکرد بهتر و موفق تری را داشته باشید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

ویژگی میز شیشه ای برای اداری

همان طور که پیش تر به آن اشاره نمودیم، شیشه ها دارای انواع مختلفی می باشند و هر یک دارای ویژگی ها و خصوصیات خاص خود است. با توجه به این موضوع که میزهای شیشه ای در اشکال مختلف و گوناگونی ساخته می شوند، شیشه های مورد استفاده برای هر یک از آن ها نیز باید دارای ویژگی ها و خصوصیات خاصی باشد. به عنوان مثال برخی از میزهای شیشه ای اداری ممکن است از شیشه های مات و برخی دیگر از شیشه های شفاف برای تولید و ساخت استفاده کنند. اما یکسری از ویژگی ها در تمامی شیشه ها مشترک بوده و برای تولید میز کار شیشه ای باید در نظر گرفته شود. از جمله این ویژگی ها که مهم ترین آن ها نیز به شمار می رود، مقاومت بالای آن ها در برابر ضربه است. شیشه رنگی ارزان یکی دیگر از انواع شیشه هایی است که برای ساخت میز کار شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد. اندازه گیری دقیق این شیشه ها بسیار امر مهمی است که پیش از ساخت و تهیه میز شیشه ای باید به آن توجه نمود. ضخامت این شیشه ها نیز از ویژگی دیگر آن ها به شمار می روند. در ادامه به بررسی برخی از این ویژگی ها می پردازیم.

میز ساخته شده از شیشه

مقاومت بالای میز شیشه ای

یکی از ویژگی مهم و اصلی شیشه های مورد استفاده برای ساخت میز شیشه ای، مقاومت بالای آن ها در برابر ضربه و حرارت و … می باشد. معمولاً برای تولید این میزها از شیشه های سکوریت شده و شیشه لاکوبل استفاده می شود. این شیشه ها با توجه به نوع ساختاری و روش تولیدشان، مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه دارند. قیمت شیشه لاکوبل و شیشه سکوریت شده نسبت به شیشه های عادی و معمولی کمی بالاتر است اما جنس و مقاومت بسیار بالا و خوبی دارند و بهترین گزینه برای ساخت میز کار شیشه ای به شمار می آیند.

اندازه دقیق شیشه ها

مورد بعدی در خصوص شیشه های این میزها، اندازه دقیق آن ها است. میزهای کار شیشه ای در اشکال مختلفی نظیر گرد، مربع، مستطیل و سایر اشکال هندسی و … ساخته و تولید می شوند و دقیق بودن ابعاد و اندازه های آن ها در زیبایی آن ها بسیار تأثیرگذار است. به همین دلیل پیش از ساخت و تولید آن ها باید به طور دقیق اندازه گیری شوند تا سایز و اندازه دلخواه و مناسب به دست بیاید.

ضخامت شیشه ها

از دیگر ویژگی های شیشه های به کار رفته برای ساخت میز شیشه ای می توان به ضخامت بالای آن ها اشاره نمود. این شیشه ها باید تا جای ممکن دارای ضخامت بالایی باشند تا بتوانند وزن اجسامی که بر روی آن قرار می گیرد، را به راحتی تحمل کنند. به طور معمول ضخامت این شیشه ها برای ساخت میز کار شیشه ای باید حدود 10 میل به بالا باشد تا مقاومت بالایی نیز داشته باشد.  شیشه های سکوریت شده که برای تولید این میزهای شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد، دارای این ضخامت و مقاومت می باشند و بهترین گزینه به حساب می آیند.

ویژگی های میز شیشه ای

تنوع شیشه ها

تنوع شیشه های به کار رفته در ساخت میز کار شیشه ای یکی از ویژگی های دیگر آن ها است. این شیشه ها بنا به درخواست شما و با توجه به محیط قرارگیری و نیاز شما می توانند مات و یا شفاف باشند. شیشه های سکوریت شده و مقاوم هم به صورت مات و شفاف و هم به صورت نیمه شفاف تولید می شوند به راحتی می توانید هر یک از آن ها را برای میز کار شیشه ای خود انتخاب نمایید. نوع دیگری از شیشه ها به صورت ساده و شیشه های رنگی هستند که می توانید متناسب با دکوراسیون محیط از انواع رنگ های آن استفاده نمایید . زیبایی و جلوه خاصی به میز و محیط مورد نظر خود ببخشید.

ترکیب شیشه ها با متریال های دیگر

یکی دیگر از ویژگی های شیشه های میزهای شیشه ای آن است که به راحتی قابل ترکیب با متریال های دیگر می باشند. از جمله این متریال ها می توان به چوب و فلز اشاره نمود که ترکیب زیبا و خاصی با یکدیگر می سازند.

جمع بندی نهایی میز شیشه ای برای اداری

همان طور که پیش تر و در ابتدای این مقاله عنوان نمودیم، متریال شیشه ای متریالی است که برای ساخت و تولید انواع لوازم و قسمت های ساختمان به کار می رود.شیشه سکوریت شده یکی از بهترین گزینه ها برای ساخت و تولید این لوازم به حساب می آید. پارتیشن شیشه ای و میز کار شیشه ای سکوریت از انواع این شیشه ها به شمار می رود. اما یکی از مهم ترین مسائلی که باید در زمان خرید و انتخاب یک میز کار شیشه ای به آن توجه کنید، کیفیت بالای شیشه به کار رفته در تولید آن است. به این منظور نیز باید آن را از یک تولید کننده و فروشگاه معتبر خریداری و انتخاب نمایید. تترافرم یکی از شناخته شده ترین و معتبرترین تولیدکنندگان در زمینه میز کار شیشه ای است که با به کارگیری نیروی کار متخصص و مجرب و استفاده از دستگاه های پیشرفته اقدام به تولید محصولاتی باکیفیت نموده است. این کمپانی علاوه بر تولید محصولات خود برای مشتریان خود خدمات کمک مشاوره ای رایگان نیز در نظر گرفته است. شما عزیزان می توانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر و استعلام از قیمت ها و همچنین دریافت این خدمات کمک مشاوره ای با کارشناسان این کمپانی تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی های آن ها بهره مند شوید. در انتهای این مقاله پیشنهاد می شود تا به منظور کسب آگاهی و اطلاع بیشتر در زمینه آینه کاری مقاله درباره آینه کاری دیوار راهرو را از وبلاگ تترافرم مورد بررسی و مطالعه قرار دهید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات