تماس با کارشناسان فروش

021-22957127

نصب پارتیشن اداری ام دی اف عنوان مقاله امروز ما در تحریریه شرکت تترافرم می باشد. در این مقاله نصب پارتیشن اداری ام دی اف چگونه انجام می گیرد به جنبه های مختلف نصب پارتیشن اداری می پردازیم. با ما بمان.

امروزه وجود حریم خصوصی برای مدیران و کارکنان مهم و ضروری تلقی می شود. از آنجایی که در این کار افراد و گروه های کاری از یکدیگر جدا می شوند، منجر به افزایش خلاقیت و نوآوری در اقدامات آنها و در نتیجه افزایش راندمان کاری می شود.

برای پارتیشن بندی دفتر خود باید به نوع کار خود توجه کنید و بر اساس آن طرح مورد نظر را اجرا کنید. به عنوان مثال در شغلی مانند روزنامه نگاری وجود حریم خصوصی بی معنا تلقی می شود، زیرا در این شغل همکاری و تعامل هر چه بیشتر کارکنان سرلوحه کار است.

بنابراین اجرای تفکیک باید به گونه ای باشد که این تعامل و همکاری به حداکثر برسد. با استفاده از جداسازی مناسب، می توانید کارمندان خود را از یکدیگر جدا کرده و آنها را در تیم هایی گروه بندی کنید تا بتوانند در هر بخش با یکدیگر تعامل داشته باشند و همچنین بخش های دیگر را شامل و اشغال نکنند.

علاوه بر این، مزایای بسیاری را برای شما به عنوان یک مدیر به همراه خواهد داشت، از جمله اینکه به شما امکان می دهد تمام بخش ها را به طور شفاف نظارت کنید و وقت خود را با نافرمانی از هیچ بخش تلف نخواهید کرد.

پارتیشن ام دی اف اداری تک جداره و دو جداره

از مزایای پارتیشن دوجداره می توان به استفاده از پرده های کور بین دیوارهای شیشه ای اشاره کرد. پرده ها را می توان در طرح ها و رنگ های متنوع با سایز 16 میلی متر ساخت. شیشه های قرار داده شده در دو طرف پرده از ورود گرد و غبار به داخل پرده جلوگیری می کند. برای تنظیم نور ورودی نیز می توانید از پرده های غلتکی که به آنها ولوم کرکره می گویند استفاده کنید.

اسکلت یا فریم این نوع پارتیشن از ام دی اف به قطر 13 سانتی متر می باشد که در وسط آن یک لایه ام دی اف یا شیشه قرار داده شده که به آن پارتیشن تک جداره می گویند و در اشکال و اندازه های مختلف قابل ساخت می باشد. این یک پیاده سازی است.

پارتیشن اداری

آیا به دنبال نصب پارتیشن اداری ام دی اف در دفتر یا شرکت خود هستید؟ از شما دعوت می کنیم برای دریافت اطلاعات مفید در مورد نصب پارتیشن اداری MDM با ما همراه باشید.

پارتیشن یکی از پرکاربردترین مواد امروزی است که در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد که بخش اداری و شرکتی یکی از مهمترین آنها می باشد. امروزه برای جداسازی قسمت های مختلف یک محوطه به جای دیوار کشی از پارتیشن های مختلفی که در بازار موجود است استفاده می کنند.

ما انواع مختلفی از پارتیشن اداری از جمله پارتیشن فلزی، پارتیشن شیشه ای و پارتیشن ام دی اف داریم.

یکی از شیک ترین و محبوب ترین پارتیشن ها پارتیشن اداری ام دی اف می باشد که دارای سایزها و طرح های بسیار متنوع و شیک می باشد و می تواند بیشترین نقش را در زیبایی دفتر و شرکت شما داشته باشد. در زیر اطلاعاتی در مورد نحوه نصب پارتیشن اداری ام دی اف ارائه خواهیم داد. با ما بمان.

چگونه پارتیشن اداری ام دی اف را نصب کنیم؟

بسیاری از مدیران به دنبال راه های مختلفی برای حفظ حریم خصوصی کارکنان خود و همچنین برای راحتی آنها در محل کار هستند که یکی از بهترین راه ها استفاده و نصب پارتیشن اداری ام دی اف می باشد.

استفاده از پارتیشن اداری باعث افزایش تمرکز و کارایی کارمندان در حین کار می شود، شما می توانید با استفاده از این محصول نه تنها محیط کار خود را به یکی از شیک ترین دفاتر تبدیل کنید، بلکه بازدهی کارمندان را نیز افزایش دهید.

اما بسیاری از مدیران به دنبال نحوه نصب قسمت اداری مذکور در دفتر و شرکت خود هستند و در پاسخ به این سوال باید گفت که باید از افراد مجرب و متخصص در این زمینه استفاده نمایید.

زیرا این افراد کار خود را به خوبی می شناسند و می توانند ایده ها و نظرات جالب بسیاری را به شما ارائه دهند. همچنین می توانند پارتیشن های مورد نظر شما را در کمترین زمان ممکن نصب کنند که این یکی از مهمترین مواردی است که مدیران به دنبال آن هستند.

مراحل نصب پارتیشن اداری از ام دی اف

از ابزارهای مورد نیاز برای نصب پارتیشن اداری ام دی اف می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– جعبه ابزار مونتاژ MDF کامل

– دستگاه پمپ باد

– مته برقی

– دلر هیلتی

– دستگاه Tilo Punch Smile

– دلار قابل شارژ مجدد

– عمود بر

برای نصب پارتیشن اداری ام دی اف ابتدا باید تمامی براکت ها، پست ها و پنل ها را جدا کرده و با استفاده از باتری قابل شارژ و دستگاه اسکایپ، براکت ها را به پایه ها متصل کنیم تا بتوانیم اسکلت پارتیشن خود را طراحی و تولید کنیم.

سپس درب را طوری نصب می کنیم که بتوانیم به راحتی آن را در صورت نیاز تنظیم و جابجا کنیم. سپس ام دی اف از قبل برش خورده را در جای خود قرار داده و با پیچ آن را محکم می کنیم. در نظر داشته باشید که دقت و ظرافت فردی که این نصب را انجام می دهد بسیار مهم است و می تواند زیباترین و شیک ترین پارتیشن اداری ام دی اف را برای شما طراحی و ایجاد کند. همچنین رعایت تمامی نکات ایمنی از دیگر نکات مهم در نصب پارتیشن اداری می باشد.

وظیفه اصلی پارتیشن جداسازی و تقسیم فضای موجود در محیط اداری است. علاوه بر این، پارتیشن اداری کاربردهای دیگری نیز دارد. با کمک پارتیشن اداری می توانید عیوبی مانند شیب دیوار، فضاهای کناری که عملا بلااستفاده مانده اند و همچنین ستون های ساختمان را پنهان کنید.

برای نصب پارتیشن اداری ام دی اف ابتدا باید تمامی پست ها، براکت ها و پنل ها را از یکدیگر جدا کنیم و سپس شروع به ساخت کنیم. در مرحله بعد لت هایی که به 10 سانتی متر برش خورده اند را به همراه پایه های پی وی سی بلند جدا می کنیم سپس با استفاده از دریل شارژی و پیچ به دستگاه اسکایپ وصل می کنیم.

سپس پایه های طولانی پی وی سی را به نوارهای کناری پیچ می کنیم و آنها را به هم وصل می کنیم تا اسکلت کلی تشکیل شود. سپس شروع به نصب درب ها می کنیم تا در جای درست خود قرار گیرند و موقعیت آنها قابل تنظیم باشد. در مرحله بعد شروع به بستن پانل ها البته از قسمت کف می کنیم تا در صورت نیاز به کمک پارتیشن شیب زمین را بگیریم.

بعد از بستن پانل ها قاب های شیشه ای را مانند پانل ها از پایین نصب می کنیم پس باید قاب شیشه ای را با شیشه ای که روی قاب بسته می شود روی کار نصب کرد و بعد می توان پانل را جدا کرد به نظر او قسمت بالایی از شیشه و با پیچ های اسکایپ یا از داخل به شکل گونیا پیچ می شود.

بعد از نصب قسمت بیرونی کار نوبت به پیچ پارتیشن ها به زمین می رسد و باید محکم بسته شوند تا زمانی که باید در لت پارتیشن باز و بسته شود خود پارتیشن تکان نخورد. بعد از این کار نوبت به نمای عقب می رسد که همان نمای بیرونی است.

پارتیشن های دو جداره به دلیل ضخامت 13 میلی متر در قطر از استحکام ساکن بالایی برخوردار هستند. به همین دلیل این نوع پارتیشن ها با دیوارهای آجری، بتنی یا گچی قابل مقایسه هستند.

همچنین به دلیل وجود روکش های پی وی سی طرح دار بر روی ام دی اف، این پارتیشن ها ظاهر زیباتری نسبت به سایر دیوارها دارند. البته همه این موارد به نوع استفاده و کاربرد آن در محیط های کاری مختلف بستگی دارد.

نکات مهم در انتخاب پارتیشن مناسب

قبل از انتخاب پارتیشن مورد نظر سه سوال مطرح می شود که با پاسخ به آنها می توانید بهترین پارتیشن را برای محیط کاری خود انتخاب کنید.

هدف اصلی شما از انتخاب پارتیشن اداری تک یا دوجداره چیست؟

استفاده از پارتیشن های اداری به شما کمک می کند تا فضای موجود را به بخش های مختلف تقسیم کرده و بر اساس نیاز در هر بخش اولویت بندی کنید. به عنوان مثال، اگر میزان صدا و بی صدا در یک اتاق در اولویت است، استفاده از پارتیشن های تک جداره گزینه مناسبی نیست.

آیا محدودیتی برای نصب پارتیشن وجود دارد؟

برای نصب پارتیشن از روش های مختلفی استفاده می شود که هر کدام به فضای مورد استفاده بستگی دارد. بسته به ویژگی های هر فضا از مدل های مختلفی استفاده می شود، مثلاً هنگام نصب برخی پارتیشن ها از سقف آویزان می شوند و در برخی دیگر به زمین ثابت می شوند. بستگی به این دارد که آیا سقف شما می تواند بار اضافی را تحمل کند یا خیر. یا با توجه به سلیقه خود کدام را ترجیح می دهید؟

پارتیشن چگونه باید باشد؟

موضوع زیبایی و زیبایی شناسی مهم است. برای مثال اگر می خواهید از پارتیشن برای سالن کنفرانس، بیمارستان یا هتل مجلل شیک استفاده کنید، باید به ظاهر و زیبایی آن نیز توجه کنید. اما اگر برای فضایی که پشت پرده است استفاده شود باید به کارایی آن بیشتر توجه شود و بحث زیبایی کمتر می شود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات