تماس با کارشناسان فروش

021-22957127

شیشه ها از متریال های پرطرفدار و پر کاربرد در طراحی و دکوراسیون ساختمان به شمار می رود. از شیشه های سکوریت برای موارد مختلفی استفاده می شود.

شیشه سکوریت نوعی از انواع شیشه است که به صورت های گوناگون و با شیشه های متفاوتی ساخته می شود. برای داشتن یک شیشه سکوریت با کیفیت بهتر است آن را از یک فروشگاه و تولید کننده معتبر و شناخته شده خریداری نمایید.

شرکت صنایع شیشه تترافرم یکی از تولید کنندگان معتبر و شناخته شده در خصوص تولید محصولات شیشه ای و انواع شیشه سکوریت می باشد که با به کار گیری افراد ماهر و متخصص اقدام به ارائه خدمات نموده است و شما می توانید برای خیالی آسوده و اطمینان خاطر از این کمپانی خریداری نمایید.

ما در این مقاله تلاش کردیم تا نکاتی در خصوص قیمت شیشه سکوریت و پارامترهای خرید آن و موارد مصرف آن در اختیار شما قرار دهیم تا شما عزیزان با مطالعه مطالب آن و به کارگیری این مطالب در مواقع نیاز بتوانید انتخاب و خریدی موفق تر را تجربه نمایید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

پارامترهای-خرید-شیشه-سکوریت

پارامترهای خرید شیشه سکوریت

شیشه های سکوریت در زمان تولید در گرما و حرارت شدید قرار می گیرند و به یک باره در آب سرد و دمای پایین قرار می گیرند که این امر آن را دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی می سازد. مقاومت بالای شیشه سکوریت در برابر تغییر دمای ناگهانی و رطوبت و حرارت و ضربه از ویژگی های اصلی و خاص شیشه سکوریت می باشد. این مقاومت شیشه سکوریت حدود 7 برابر بیشتذر از شیشه های معمولی است. اما باید توجه داشته باشید که در زمان شکستن به قطعات بسیار ریز و کوچکی تقسیم می شوند.

موارد مصرف شیشه سکوریت

یکی از رایج ترین انواع شیشه های سکوریت شده شیشه رنگی است که از دیر باز تا به امروز کاربردهای مختلفی در ساختمان سازی داشته است و از آن در ساخت درب و پنجره استفاده می شد؛ اما امروزه کاربرد های متعددی دیگری نظیر ساخت و تولید لوازم و ظروف منزل نیز دارد. از شیشه های سکوریت شده برای ساخت پارتیشن شیشه ای و دور دوشی ارزان نیز استفاده می نمایند. این شیشه های سکوریت شده با توجه به نوع ساختاری که دارند دارای ویژگی های خاص و منحصر به فرد می باشند که آن را در برابر حرارت و ضربه و تغییر دما مقاوم می کند.
از شیشه های سکوریت شده با توجه به نوع ساختاری که دارند در صنایع مختلفی استفاده می شود. از جمله موارد استفاده از شیشه سکوریت 4 میل می توان به استفاده در صنعت خودرو سازی، ساختمان سازی و ساخت لوازم خانگی اشاره نمود. در ادامه به بررسی هر یک از این موارد می پردازیم.

استفاده از شیشه سکوریت در صنعت خودروسازی

شیشه سکوریت در صنعت خودرو سازی بسیار کاربرد دارد. خودروها از مهم ترین و پرکاربرد ترین وسایل حمل و نقل به شمار می روند. به همین دلیل ایمنی آن را از اهمیت بالای برخوردار می باشد. شیشه سکوریت 10 میل در زمان تولید در معرض حرارت و گرمای بسیار بالایی قرار می گیرد و همین امر آن را بسیار مقاوم در برابر حرارت و ضربه و تغییر دما می سازد. صنعت خودرو سازی نیز به منظور بالا بردن کیفیت ممحصولات خود از این شیشه ها برای ساخت خودرو ها استفاده می نماید.

استفاده از شیشه سکوریت در ساخت لوازم خانگی

از شیشه سکوریت 6 میل شده در ساخت و تولید لوازم خانگی نیز استفاده می شود. به عنوان مثال از این شیشه ها در ساخت شیشه های فر توکار، اجاق گاز رومیزی، ترازو، یخچال، هود و سایر لوازم خانگی و ظروف شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد.

 

خرید-شیشه-سکوریت

استفاده از شیشه سکوریت در ساختمان سازی

شیشه یکی از متریال های پرکاربرد و پر طرفدار در طراحی و معماری دکوراسیون ساختمان می باشد. شیشه های سکوریت دوچداره شده کاربرد های بسیار زیادی در ساختمان های تجاری، منازل، اداری و … دارد. شیشه های سکوریت شده برای ساخت درب و پنجره شیشه ای، پارتیشن اداری، دور دوشی حمام، آب نمای شیشه ای و ساخت پله های شیشه ای و … کاربرد دارد.

جمع بندی نهایی

همان طور که پیش تر و در متن مقاله به آن اشاره نمودیم شیشه سکوریت شده با توجه به این که در زمان تولید در برابر حرارت قرار می گیرد، دارای ویژگی ها و مزایای خاصی می گردد. از جمله این ویژگی ها می توان به مقاومت بالای این شیشه در مقابل حرارت و ضربه و … می باشد. از شیشه های سکوریت برای موارد گوناگونی نظیر پارتیشن بندی، دور دوشی شیشه ای و ساخت درب و پنجره و … مورد استفاده قرار می گیرند. کیفیت ساخت و تولید شیشه های سکوریت با یکدیگر متفاوت است. برای این که یک شیشه سکوریت با کیفیت داشته باشید باید آن را از فروشگاه ها و تولید کنندگان معتبر خریداری نمایید.
تترافرم یکی از شناخته شده ترین و معتبر ترین تولید کنندگان محصولات شیشه ای و شیشه سکوریت است که با به کارگیری افراد متخصص و ماهر و مجرب و استفاده از دستگاهه ای پیشرفته اقدام به تولید محصولات خود نموده است. این کمپانی دارای 35 سال سابقه در تولید محصولات شیشه ای و علی الخصوص شیشه های سکوریت می باشد. همچنین شرکت تترافرم علاوه بر تولید محصولات با کیفیت خود اقدام به ارائه خدمات کمک مشاوره ای رایگان برای مشتریان خود نموده است تا در مواقع نیاز بتوانید به خوبی از آن کمک بگیرید. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام از قیمت ها و همچنین دریافت خدمات کمک مشاوره ای می توانید با همکاران ما در تترافرم تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی های آن ها بهره مند شوید. در انتهای این مقاله پیشنهاد می گردد تا به منظور کسب اطلاعات و آگاهی بیشتر در زمینه پارتیشن اداری تک جداره مقاله مرتبط با آن با موضوع ویژگی های پارتیشن شیشه ای اداری تک جداره را از ویلاگ تترافرم مورد بررسی و مطالعه قرار دهید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات