تماس با کارشناسان فروش

021-22957127

پارتیشن دوجداره شیشه ای

پارتیشن دوجداره شیشه ای بیشتر در فضاهایی مورد استفاده قرار می گیرد که  سرو صدای زیادی در آن وجود دارد. پارتیشن دو جداره باعث کاهش سر و صدای محیط و افزایش راندمان محیط های کاری و آرامش محیط خانه می شود همچنین می تواند عایق خوبی در برابر حرارت باشد و مصرف انرژی را بسیار کاهش دهد .

پارتیشن عایق صدا می تواند به گونه ای نصب شود که از پرده های کرکره ای برای پوشش آن استفاده شود ، ویا می توان در صورت نیاز شیشه ها را مات کرده و دید داخل را پوشاند که در فضای اداره ها برای اتاق جلسات و یا کنفرانس بسیار مناسب می باشد.

پارتیشن دوجداره شیشه ای می تواند به صورت فریم دار و فریم لس طراحی و اجرا شود.

 

پارتیشن دوجداره شیشه ای اداری

پارتیشن شیشه ای اداری کاربردی مانند دیوار دارد اما از جنس شیشه است که جهت جداسازی و تفکیک در فضای اداری ویا مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد. پارتیشن های شیشه ای شفاف به دلیل عبور نور از خود به بزرگتر و دلباز تر شدن فضا کمک می کنند ، بدین ترتیب می توان از آن به عنوان جایگزین مناسب تری برای دیوارهایی از جنس گچ و سیمان یاد کرد.  دیوارهای گچی ضخامت بالایی دارند و باعث کوچک نشان داده شدن فضا می شوند ، همچنین به علت عبور نکردن نور از دیوار ها فضا را تاریک و کوچک تر نشان میدهند.

پارتیشن دوجداره شیشه ای نوعی پارتیشن است که از دو تکه شیشه تشکیل شده است . این شیشه ها که اغلب از جنس سکوریت و یا در برخی موارد شیشه لمینت می باشند می توانند به صورت شفاف ، مات و یا طرحدار طراحی و نصب شوند ، بین این شیشه ها گازی قرار دارد که باعث می شود پارتیشن های دوجداره به عایقی خوب در برابر صوت و حرارت تبدیل شوند . پارتیشن های دو جداره ارتفاع معینی ندارند و به تمام ابعادی که موردنیاز شما مشتری عزیز میباشد امکان برش و نصب دارند و اغلب این ارتفاع توسط کارفرما تعیین میشود .

 

مزایای پارتیشن دوجداره شیشه ای

  • اولین و مهمترین ویژگی پارتیشن های دو جداره شیشه ای عایق بودن در برابر حرارت و صدا می باشد ، پس در محیط هایی که نیازمند عایق بندی هستند می توان از این نوع پارتیشن استفاده کرد .
  • پارتیشن های از نوع دوجداره چون معمولا از دولایه شیشه سکوریت تشکیل شده اند بسیار مقاوم هستند و در در برابر برخورد اجسام و ضربات محکم شکننده نیستند ، به همین دلیل در محیط هایی که میزان تردد بالاست از این نوع پارتیشن استفاده می کنند.
  • پارتیشن های دو جداره را می توان با شیشه های مختلف و همچنین فریم های متنوعی طراحی و نصب کرد ، بدین ترتیب دست شما مشتری عزیز برای انتخاب باز بوده و با سلیقه شما کاملا سازگار می باشد.
  • پارتیشن به منظور تفکیک در فضاها به کار می رود ، با نصب این دیوارهای شیشه ای نور خورشید میتواند به داخل وارد شده و محیط را روشن و دلباز کند به همین دلیل باعث کاهش مصرف برق می شود.
  • برای حفظ حریم خصوصی میتوان پارتیشن هارا مات ، طرح دار و یا با کرکره نصب کرد تا در محبط کاری و یا منزل خیالتان از حریم خصوصی راحت شود .
  • سرعت و سهولت نصب پارتیشن نسبت به ساخت دیوارهای گچی بسیار بالاتر است

 

پارتیشن شیشه ای دوجداره اداری
پارتیشن دوجداره شیشه ای اداری با پرده کرکره الومینیومی نقره ای

 

تفاوت پارتیشن دوجداره شیشه ای و پارتیشن تک جداره شیشه ای

پارتیشن های شیشه ای معمولا در فضاهای اداری بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند ، از پرکاربرد ترین پارتیشن ها ، پارتیشن تک جداره شیشه ای می باشد .

  • پارتیشن تک جداره شیشه ای دارای فریم و شیشه مخصوص به خود می باشد ، این شیشه ها می تواند از آلودگی های صوتی حدود 60 تا 65 درصد بکاهد ولی دیوار شیشه ای دوجداره در این زمینه بههتر عمل کرده و حدود 70 تا 80 درصد از ورود آلودگی های صوتی به محیط داخل جلوگیری می کند .
  • پارتیشن تک جداره شیشه ای فضای کمتری را نسبت به نوع دوجداره اشغال می کند وزیبایی بیشتری را به محیط میبخشد . به طورکلی پارتیشن دوجداره حدود 7 تا 8 سانتی متر فضا برای نصب نیاز دارد به همین دلیل اگر محیط نسبتا کوچکی مدنظرتان باشد یا تعداد اتاق ها زیاد باشد فضای زیادی را از دست خواهیم داد ، در مقابل پارتیشن های تک جداره فضایی بین 2 تا 3 سانتی متر را اشغال می کنند و برای فضاهای کوچکتر بسیار مناسب می باشند.
  • برای پارتشین های دو جداره شیشه ای امکان نصب کرکره دستی جهت محدود کردن هرچه بیشتر از بیرون محیط دید وجود دارد ولی پارتیشن های تک جداره چنین قابلیتی را ندارند.
  • قیمت پارتیشن دوجداره شیشه ای به دلیل استفاده بیشتر از شیشه و یراق آلات نسبت به نوع تک جداره بیشتر است.
  • پارتیشن های دوجداره به دلیل ضخامت بالاتر شیشه و یراق آلات پارتیشن شیشه ای که دارند مقاومت بیشتری نسبت به نوع تک جداره دارند همچنین چون پهنای پروفیل آن ها در نوع دوجداره بیشتر است امکان عبور انواع سیم تلفن ، ابنترنت و برق را از داخل فراهم می کند.

انواع پارتیشن دوجداره شیشه ای

  • پارتیشن دوجداره فریم دار شیشه ای

  • پارتیشن دوجداره فریم لس شیشه ای

  • پارتیشن دوجداره کرکره دار شیشه ای

 

پارتیشن دوجداره شیشه ای کرکره دار

پارتیشن کرکره دار شیشه ای به منظور پوشاندن هرچه بهتر محیط مدنظرتان مورد استفاده قرار می گیرد . یکی از بهترین مزیت هایی که دیوارهای دوجداره شیشه ای دارند نصب کرکره برای شیشه می باشد ، با این ویژگی می توان به طور موقت فضای یک محیط را خصوصی تر کرد و بعد از مدتی به حالت اولیه برگرداند . کرکره هایی که در این نوع پارتیشن مورد استفاده قرار می گیرد به صورت مگنتی ، ولومی و یا ریموت دار می باشند.

 

پارتیشن دوجداره شیشه ای فریم دار

پارتیشن فریم لس شیشه ای همیشه طرفداران بیشتری نسبت به نوع فریم دار آن داشته است ولی باید خاطر نشان کنیم که پارتیشن فریم دار شیشه ای به دلیل قابی که دور آن بسته میشود بیشتر می توانند از شیشه ها محافظت کنند به همین دلیل در محیط هایی که تردد بیشتر است و امکان ضربه و وبرخورد با لبه های شیشه بالا می باشد نوع فریم دار توصیه میگردد . خوشبختانه فریم های آلومینیومی در رنگ های مختلفی قابل عرضه می باشد پس نگرانی ای برای شما مشتری عزیز وجود نخواهد داشت . پارتیشن دوجداره شیشه ای فریم دار هم می تواند به صورت روکار و هم می تواند به صورت توکار یا دفنی طراحی و اجرا شود .

 

پارتیشن دوجداره فریم لس شیشه ای

برای نصب پارتیشن دوجداره شیشه ای فریم لس ، فریم نصب می شود اما به صورت کشویی است که مخفی می باشد به همین خاطر زیبایی خاصی را به محیط شما می دهد.

 

قیمت پارتیشن دوجداره شیشه ای

قیمت پارتیشن دوجداره شیشه ای با توجه به مساحت و نقشه ای که در آن پارتیشن شیشه ای نصب می شود و نوع شیشه تعیین می گردد .

مهمترین عامل در تعیین قیمت پارتیشن میزان شیشه ی مصرف شده است .شیشه ی مورد استفاده در پارتیشن ها می تواند از نوع سکوریت ، لمینت ، مات ، شیشه رنگی ، طرح دار و یا سندبلاست باشد. عامل بعدی می تواند نوع یراق آلات استفاده شده برای پارتیشن موردنظرتان باشد ، همچنین اگر پارتیشن فریم لس و یا فریم دار باشد در تعیین قیمت موثر خواهد بود.

قیمت پارتیشن را نمی توان به طور دقیق محاسبه کرد ، زیرا ابتدا نیازمند اندازه گیری دقیق توسط کارشناسان تترافرم می باشد و با توجه به اینکه نوسانات ارزی قیمت ها زیاد است لذا توصیه ی کارشناسان تترافرم به شما مشتریان عزیز تماس با کارشناسان برای دریافت لیست قیمت به روز شده می باشد.

شما می توانید برای دریافت قیمت پارتیشن تترافرم از طریق واتساپ و یا تماس تلفنی ،24 ساعته با ما در ارتباط باشید . کافی است از محل مورد نظر عکس گرفته و برای مشاوران ما ارسال نمایید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات