تماس با کارشناسان فروش

021-22957127

پارتیشن شیشه ای دوجداره و فیلترینگ صدا در محیط اداری

پارتیشن شیشه ای ارزان
پارتیشن دوجداره ارزان

پارتیشن شیشه ای راهی شیک و در عین حال مطمئن برای تقسیم بندی فضای داخلی و خارجی است که نمای زیبا و مدرن را به هر محیطی می بخشد. پارتیشن شیشه ای فریم لس به زیبایی کلی محیط داخلی شما کمک می کند. با این حال، عملکرد انواع مختلف پارتیشن های شیشه ای با یکدیگر متفاوت است. به طور مثال پارتیشن شیشه ای دو جداره شفافیت بهینه را در عین حفظ حریم خصوصی صوتی ارائه می دهد.

 

کاربرد پارتیشن شیشه ای دوجداره

در حالی که استفاده از پارتیشن‌ شیشه ای دوجداره در ادارات محبوب‌تر است، اما در مراکز آموزشی، هتل‌ها و حتی سالن‌های ورزشی نیز استفاده می شود. با ظاهری مشابه پارتیشن های تک جداره، پارتیشن های دوجداره یکی از بهترین موادی هستند که می توان از آن‌ها برای فیلترینگ صدا استفاده کرد. استفاده از پارتیشن عایق صدا تضمین می کند که افراد در یک محیط بتوانند با تمرکز و بدون حواس پرتی کار کنند. استفاده از پارتیشن شیشه ای دو جداره علاوه بر مدرن کردن فضای داخلی با استفاده از پرده کرکره ای که در بین شیشه ها قرار دارد باعث می شود صدا درز نکند.

این نوع پارتیشن نسبت به پارتیشن تک جداره، سطح بالاتری از فیلترینگ صدا را ارائه می دهد.

در چه فضاهایی می توان از پارتیشن های آکوستیک استفاده کرد؟

 

هر محل کار یا فضای تجاری یا عمومی می تواند از پارتیشن بندی دوجداره حرفه ای تترافرم بهره مند شود.

  • ساخت فضاهای کاری مجزا
  • ایجاد مناطق آرام در فضاهای عمومی
  • ساخت دفاتر در باغ های مجالس
  • ساخت اتاق جلسات آکوستیک
  • ایجاد فضاهای کاری انعطاف پذیر
  • ساخت اتاق هایی برای استراحت و نمازخانه

پارتیشن دوجداره شیشه ای

مزایای پارتیشن شیشه ای دوجداره

 

پارتیشن شیشه ای دوجداره مزیت های بسیاری دارد از جمله:

 

نور اتاق به حداکثر می رسد و فضای باز و روشن ایجاد می شود و شما قادر به کم و زیاد کردن نور داخل هستید.

وقتی روی پارتیشن شیشه ای دوجداره سرمایه گذاری می کنید، فضای داخلی شما بسیار بزرگ‌تر، روشن‌تر و بازتر از قبل به نظر می رسد که این امر در نهایت باعث کاهش مصرف برق نیز می شود.

 

بهبود عایق صدا

چه به یک اتاق جلسه محرمانه یا یک فضای کاری آرام نیاز داشته باشید، شیشه های دو جداره می توانند مکالمات خصوصی داخل اتاق و صدای بیرونی خارج اتاق را فیلتر کنند. از دفاتر شرکتی گرفته تا کلاس های درس، پارتیشن های شیشه ای دو جداره می توانند فوق العاده مفید باشند.

 

افزایش حریم خصوصی با استفاده از پارتیشن شیشه ای کرکره ای

 

هنگام نصب پارتیشن دو جداره شفاف و درها، برای حفظ حریم خصوصی بیشتر می توان از کرکره بین دو جداره استفاده کرد. همچنین می توان از شیشه مات یا شیشه رنگی نیز استفاده کرد و در هنگام کنفرانس یا جلسات محرمانه حفظ حریم خصوصی را به حداکثر رساند.

پارتیشن شیشه ای کرکره دار

ارائه طرح های مدرن

پارتیشن های شیشه ای دوجداره با انواع طرح های شیشه مانند مات و طرح دار و استیکر و پروفیل های متفاوت ارائه می شوند که شما می توانید نسبت به نیاز خود آن را سفارش دهید.

نصب آسان

به راحتی می توان آن را پیکربندی کرد تا مطابق با نیاز شما باشد

با پارتیشن های دو جداره در برابر آتش ایمن بمانید

پارتیشن شیشه ای دوجداره نه تنها عایق صوتی بیشتری را ارائه می‌دهند، بلکه می‌توانند استحکام بیشتری نیز ارائه دهند، به خصوص اگر پارتیشن شیشه‌ای با شیشه سکوریت و نشکن و مقاوم را انتخاب کنید و می توانید مطمئن باشید که پارتیشن های شیشه ای شما حتی در شلوغ ترین مناطق نیز مقاوم خواهند بود. اگر به حفاظت در برابر آتش نیاز دارید، حتماً شیشه مقاوم در برابر آتش با ضخامت 15 یا 18 میلی‌متر را انتخاب کنید.

 

قیمت پارتیشن شیشه ای دوجداره

 

فقط به این دلیل که پارتیشن های شیشه ای بسیار زیبا هستند به این معنی نیست که باید گران باشند. پارتیشن بندی دو جداره آکوستیک برای حفظ حریم خصوصی صدا با قیمت های متفاوت عرضه می شود. هرچند به دلیل استفاده بیشتر مواد و یراق آلات، قیمت پارتیشن شیشه ای دو جداره از پارتیشن شیشه ای تک جداره بیشتر است.

با مشورت با کارشناسان تترافرم می توانید راه‌حلی مقرون‌به‌صرفه برای هر بودجه‌ای پیدا کنید. تترافرم شما را قادر می سازد پارتیشن‌بندی دو جداره باکیفیت را با قیمت مناسب خریداری کنید.

 

 

پارتیشن شیشه ای دو جداره فریم دار و فریم لس

 

با پارتیشن های دو جداره فریم لس می توانید به زیبایی چشمگیری دست یابید. شیشه شفاف یکی از متداول ترین مواد برای پارتیشن های دوجداره است چراکه به دلیل توانایی آن در جداسازی مؤثر فضاها بدون آسیب رساندن به سطوح نور طبیعی بسیار محبوب است. در حالی که شیشه های دو جداره، ضخیم تر از شیشه های تک جداره هستند، اما همچنان دارای پروفیل باریکی هستند و اجازه می دهد تا نورها در سراسر فضا پخش شوند.

با اتصالات محکمی که درزهای عملا نامرئی را تشکیل می دهند، خطوط تمیز برای ظاهری چشمگیر و فضایی آرام تضمین می شود. پارتیشن های شیشه ای دو جداره فریم لس ظاهری مدرن بی رقیب را ارائه می دهند و به هر محیطی زیبایی می بخشند؛ اما پارتیشن شیشه ای دو جداره فریم دار مقاومت بالاتری را ارائه می دهد.

همچنین می توانید پروفیل دو جداره را به صورت سفارشی و اختصاصی تهیه کنید و این به شما این امکان را می دهد که سبک کلاسیک یا معاصری ایجاد کنید که بیشتر با فضای شما مطابقت دارد.

پارتیشن شیشه ای دوجداره استیکر دار

سخن پایانی

با عملکرد آکوستیک تا 48 دسی بل، پارتیشن های شیشه ای دو جداره تترافرم برای محیط هایی که کاهش صدا در آن‌ها بسیار مهم است، چه برای حفظ حریم خصوصی و امنیت و چه برای آرامش افرادی که در فضاهای مجاور کار می کنند، عالی هستند.

همچنین در مکان هایی که سر و صدا بیشتر است و نیاز به فیلتر کردن بیشتر صدا تا 55 دسی بل است می توان از پارتیشن شیشه ای سه جداره تترافرم که از سه لایه شیشه و دو لایه اسپیسر تشکیل شده استفاده کرد.

در تترافرم، پارتیشن‌های دوجداره با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه می شود تا به مشتریان خود کمک کنند تا تعادلی بین حریم خصوصی و فضای عمومی که بسیاری از طراحان فضاهای داخلی مدرن امروزی برای رسیدن به آن تلاش می‌کنند، برقرار کنند.برای اجرای پارتیشن شیشه ای ارزان و استعلام قیمت با ما در ارتباط باشید تا بهترین و مناسب ترین مدل پارتیشن با قیمتی بهینه و اقتصادی را به شما پیشنهاد دهیم.

در تترافرم، می توانید پارتیشن های دوجداره دلخواه خود را مطابق با نیازهایتان سفارش دهید.

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات