تماس با کارشناسان فروش

021-22957127

شیشه یکی از متریال های پر کاربرد و پرطرفدار است که از گذشته تا به امروز در محیط هایی با سبک مدرن و سنتی به کار می رفته است. شیشه های رنگی در گذشته بیشتر برای مساجد و مکان های عمومی و به عنوان درب و پنجره به کار می رفت.

اما امروزه کاربردهای متعدد تری نظیر شیشه دکوراتیو، استفاده به عنوان کابین دوش و … دارد.

شیشه لاکوبل نیز نوعی از پرکاربردترین این شیشه هاست که در ساخت و طراحی ساختمان از آن استفاده می شود. به کار بردن شیشه های رنگی در ساخت و طراحی ساختمان ها در دکوراسیون و معماری جدید دارای دو ویژگی خاص و منحصر به فرد است و آن این موارد هستند که به کارگیری شیشه رنگی سبب به وجود آمدن دو عنصر رنگ و نور در ساختمان می شوند.

این امر خود موجب زیبایی و جلوه به دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان می شود. ما در این مقاله از وبلاگ تترافرم تلاش کردیم تا نکاتی در خصوص شیشه رنگی و نکاتی مهم در نصب انواع شیشه و قیمت شیشه لاکوبل و کاربرد شیشه رنگی در طراحی و معماری ساختمان در اختیار شما قرار دهیم تا شما با مطالعه مطالب آن و به کارگیری نکات آن بتوانید انتخابی بهتر و موفق تر در این زمینه داشته باشید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

دکوراسیون با شیشه رنگی

 

شیشه دکوراتیو

دکوراتیو نوعی معماری و طراحی داخلی است که به وسیله تغییراتی که در آن به وجود می آید، آن را کاربردی تر و زیباتر می سازد. یکی از لوازم و متریال هایی که سبب این تغییرات می شود شیشه دکوراتیو است. برای به کارگیری این شیشه های رنگی می توان از آن ها به عنوان پارتیشن، کابین دوش و نظایر این به استفاده نمود تا علاوه بر زیبایی منحصر به فردی که به محیط و دکوراسیون منزل می بخشند، کاربرد فضا و محیط منزل را نیز بیشتر و بهتر نمایند. به طور کل شیشه دکوراتیو نوعی شیشه تزئینی است که با استفاده از تکنیک های خاص و مختلف ساخته و تهیه می شود. شیشه لاکوبل نوعی از شیشه رنگی دکوراتیو هستند که به صورتی کاملاً صاف بوده و یک طرف این شیشه ها را با رنگ می پوشاند و به گونه ای براق و درخشان بوده و در دو نوع مات و شفاف ساخته و در طراحی ها و معماری ها به کار می روند. قیمت شیشه لاکوبل بر اساس عوامل متعددی تعیین می شود ولی نسبت به سایر متریال ها قیمتی مقرون به صرفه تر و بهتر دارد. قیمت شیشه لاکوبل به اندازه و ابعاد شیشه، کیفیت و شفافیت آن بستگی دارد.

 

نکاتی مهم در نصب انواع شیشه علی الخصوص شیشه رنگی

برای انتخاب و نصب شیشه رنگی باید یکسری نکات را بدانید تا در نهایت زیبایی دکوراسیون و طراحی داخلی ساختمان شما دو چندان شود. اولین و مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه کرد این مورد است که شیشه رنگی را بر اساس کاربرد آن انتخاب کنید. این شیشه ها اکثریت سکوریت بوده و محافظت و مقاومت بالایی دارد و در برابر گرما و حرارت نیز مقاومت بالایی دارند و مانع ورود سر و صدا می شود و گزینه مناسبی جهت استفاده برای پارتیشن بندی و … می باشد. پس دقت کنید که جنس شیشه خریداری شده حتماً سکوریت باشد. در عین حال به اندازه و ابعاد شیشه نیز باید توجه داشته باشید. سعی کنید برای اندازه گیری از یک کارشناس کمک بگیرید تا اندازه و ابعاد شیشه را به درستی خریداری کنید.

خرید شیشه برای دکور

زیرا ابعاد و اندازه شیشه هم برای نصب آن بسیار حائز اهمیت است و هم بر روی قیمت نهایی آن تأثیر گذار می باشد. نکته بعدی که باید به آن توجه کرد، میزان ایمنی شیشه ها است که قبل از خرید و نصب باید به آن توجه کنید. همچنین دهنه و لبه شیشه ها را باید به دقت مشاهده نمایید تا یکسان و به یک اندازه باشند.  مورد بعدی که هنگام خرید باید به آن توجه کنید چگونگی حمل و نقل و نصب آن است. زیرا همان طور که می دانید شیشه ها دارای حساسیت بالایی هستند. به همین دلیل و جهت جلوگیری از هرگونه آسیب احتمالی، برای انتقال و حمل آن بهتر است از ماشین های مخصوص استفاده کنید. همچنین برای نصب این شیشه ها بهتر از متخصصین و افراد آموزش دیده کمک بگیرید. زیرا نصب شیشه به مهارت و سرعت و دقت بالایی احتیاج دارد.

 

جمع بندی نهایی

تترافرم با 35 سال سابقه در زمینه نصب و ساخت شیشه رنگی و شیشه لاکوبل با به کار گیری افراد ماهر و متخصص و مجرب اقدام به تولید محصولاتی با کیفیت نموده است. این کمپانی علاوه بر تولید و خدمات نصب و نظایر آن اقدام به ارائه خدمات مشاوره ای رایگان برای مشتریان خود نموده است. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام از قیمت ها و همچنین دریافت خدمات مشاوره ای با همکاران ما در تترافرم تماس حاصل فرمایید  از راهنمایی های آن ها بهره مند شوید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات