تماس با کارشناسان فروش

021-22957127

وقتی صحبت از دکوراسیون داخلی می شود، با ابزار و وسایل زیادی مواجه می شویم. پارتیشن شیشه ای نیز از آن دسته عناصری است که در دکوراسیون داخلی استفاده می شود.

امروزه پارتیشن شیشه ای طرفداران زیادی پیدا کرده است. پانل های شیشه ای هستند که با کیفیت بالا تولید و به فروش می رسند. در ادامه این مقاله کاربرد انواع پارتیشن شیشه ای طرح دار بیشتر در مورد این دسته از محصولات صحبت خواهیم کرد.

تعریف پارتیشن شیشه ای طرح دار

در گذشته پارتیشن ها فقط به صورت ساده ساخته می شدند و طرحی نداشتند اما امروزه پارتیشن های شیشه ای به دو صورت ساده و طرح دار تولید می شوند.

پارتیشن های شیشه ای جداکننده های موقتی هستند که فضای داخلی ساختمان ها را به قسمت های مختلف تقسیم می کنند. این محصولات سازه اصلی ساختمان محسوب نمی شوند.

تفاوت بین پارتیشن شیشه ای طرح دار چیست؟

پارتیشن شیشه ای انواع مختلفی دارد که پارتیشن شیشه ای طرح دار یکی از آنهاست.

تفاوت پارتیشن شیشه ای طرح دار با سایر پارتیشن ها این است که روی این پارتیشن ها طرح هایی وجود دارد. البته ناگفته نماند که پارتیشن های شیشه ای طرح دار را می توان در هر پارتیشنی استفاده کرد. به عنوان مثال می توانید پارتیشن شیشه ای طرح دار را هم با قاب و هم بدون قاب متوجه شوید.

کاربرد پارتیشن شیشه ای طرح دار

اصلی ترین و مهم ترین کاربرد پارتیشن های شیشه ای طرح دار، تقسیم فضاهای موجود به فضاهای مجزا می باشد. می توانید با استفاده از پارتیشن های شیشه ای طرح دار فضاهای مستقلی ایجاد کنید و از فضای موجود نهایت استفاده را ببرید.

انواع پارتیشن شیشه ای طرح دار

پارتیشن های شیشه ای طرح دار را می توانید در طرح های مختلف قاب دار و بدون قاب تهیه کنید. البته برای هر نوع پارتیشن شیشه ای می توانید نمونه طرح دار سفارش دهید.

مزایای پارتیشن شیشه ای طرح دار

این دسته از پارتیشن های شیشه ای به نوبه خود دارای مزایایی هستند که باعث شده طرفداران زیادی را به خود جلب کند. در این قسمت از مقاله قصد داریم مزایای پارتیشن شیشه ای طرح دار را برای شما شرح دهیم.

در ابتدا باید گفت که استفاده از پارتیشن شیشه ای طرح دار جلوه ای زیبا و شیک به محیط مربوطه می دهد. به همین دلیل، می توانید با استفاده از این نوع پارتیشن ها، یک صحنه بصری چشمگیر ایجاد کنید.

پارتیشن های شیشه ای همیشه یک نقطه ضعف وجود داشته است و آن حفظ حریم خصوصی است. طبیعتاً وقتی دیوارها از شیشه ساخته می شوند، فعالیت فضای داخلی نمایان می شود.

اما در مورد پارتیشن شیشه ای طرح دار این مشکل حل شده است. افرادی که نمی خواهند محیط داخلی آنها نمایان شود، می توانند از پارتیشن های شیشه ای طرح دار بهره مند شوند، زیرا طرح های روی آن ها اجازه نمی دهد که محیط داخلی سازه دیده شود.

البته شما از این واقعیت آگاه هستید که عینک نور را از خود عبور می دهد. این پارتیشن ها نیز این قابلیت را دارند اما باید گفت در این زمینه پا را فراتر می گذارند.

اولاً فضای داخلی سازه از نور طبیعی بهره می برد، ثانیاً پارتیشن ها نور را فیلتر می کنند. به این ترتیب پارتیشن های شیشه ای طرح دار از ورود اشعه های مضر UV به محیط جلوگیری می کنند. همچنین به یاد داشته باشید که اشعه ماوراء بنفش به مرور زمان باعث فرسایش تجهیزات می شود.

با استفاده از این نوع پارتیشن ها می توانید در مصرف انرژی نیز صرفه جویی کنید. به عبارت دیگر پارتیشن های شیشه ای طرح دار از اتلاف انرژی جلوگیری می کنند، زیرا از نظر حرارتی عایق هستند و از خروج گرما و ورود سرما به فضا جلوگیری می کنند. علاوه بر این، همانطور که در قسمت قبل ذکر شد، آنها می توانند نور را نیز عبور دهند، بنابراین نیازی به گنجاندن لامپ های اضافی نیست.

از دیگر مزایایی که در مورد این محصول می توان به آن اشاره کرد تنوع بسیار زیاد آن است. تنوع این پارتیشن ها محیطی را فراهم کرده است که هر فردی با هر سلیقه ای می تواند در این امر دست به انتخاب بزند. پارتیشن شیشه ای طرح دار را می توانید در طرح های مختلف تهیه کنید.

پارتیشن های شیشه ای می توانند جایگزین مناسبی برای دیوارهای آجری باشند. کارایی این پارتیشن ها مانند دیوارهای ساخته شده از مصالح سنتی است. از طرفی قابلیت های آنها بیشتر از دیوارهای آجری است، برای همه این اوصاف مقرون به صرفه هستند.

سرعت نصب و اجرای آنها را نیز می توان به عنوان مزیت برشمرد. در مقایسه با نمونه های سنتی مانند ساخت دیوار با مصالح ساختمانی که زمان زیادی می برد، این دسته از محصولات را می توان در کمترین زمان ممکن تکمیل کرد. فقط به یاد داشته باشید که نصب آنها باید توسط افراد حرفه ای انجام شود.

معایب پارتیشن شیشه ای طرح دار

جدا از مزایایی که این باعث می شود یک صحنه زشت باز شود. به همین دلیل باید مرتب آنها را تمیز کنید که در واقع زمان می برد.

قیمت پارتیشن شیشه ای طرح دار

در حال حاضر قیمت بسیاری از محصولات در نوسان است، بنابراین نمی توان در بلندمدت یک قیمت برای آنها ذکر کرد. برای اطلاع از قیمت انواع پارتیشن شیشه ای طرح دار و همچنین بهره مندی از مشاوره متخصصین ما می توانید با شماره شرکت تترافرم تماس حاصل فرمایید.

پارتیشن شیشه ای طرح دار و مات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات