تماس با کارشناسان فروش

021-22957127

کابین دوش شیشه ای یکی از لوازم و طراحی های است که در دکوراسیون داخلی منازل استفاده می شود. استفاده از آن بیشتر برای مکان ها و فضاهایی با متراژ کم و کوچک کاربرد دارد.

در عین حال برخی نیز به دلیل علاقه مندی و سلیقه شخصی خود از آن استفاده می کنند. برای ساخت و تولید این کابین های حمام از متریال های مختلفی استفاده می شود که یکی از پر کاربرد ترین و پر طرفدار ترین آن ها متریال شیشه است.

اکثر شیشه های به کار رفته در تولید کابین دوش حمام از نوع سکوریت شده می باشند. به کار گیری شیشه سکوریت حمام به دلیل مقاومت بالایی که در برابر ضربه و رطوبت دارد، بهترین گزینه برای دور دوشی شیشه ای به شمار می رود.

کابین دوش حمام با توجه به این که در مکانی قرار دارد که در معرض آلودگی و رطوبت بسیار بالایی است به همین دلیل تمیز کردن و پاکیزه نگه داشتن آن امری ضروری قلمداد می شود.

کابین دوش شیشه ای تترافرم
کابین دوش شیشه ای حمام ریلی شرکت تترافرم

ما در این مقاله از وبلاگ تترافرم تلاش کردیم تا نکاتی در خصوص تمیز کردن شیشه کابین دوش حمام در اختیار شما قرار دهیم تا شما عزیزان با مطالعه مطالب آن و به کارگیری آن در مواقع نیاز عملکرد بهتر و موفق تری را تجربه نمایید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.همچنین شما از شیشه رنگی شرکت تترافرم در فضای حمام به عنوان دیوارپوش یا دیوایدر شیشه ای استفاده کنید.

 

اصول-تمیز-کردن-شیشه-کابین-حمام
کابین دوش شیشه ای حمام ریلی شرکت تترافرم

اصول و روش های تمیز کردن شیشه کابین دوش حمام

کابین دوش حمام شیشه ای با توجه به این که در محیطی مرطوب قرار دارد به شدت در معرض تجمع کپک و باکتری است. پس بهتر آن است تا پس از هر بار استفاده از حمام آن را به خوبی بشویید تا از تجمع آلودگی و باکتری در داخل آن جلوگیری شود. تمیز کردن شیشه کابین دوش حمام به روش های مختلفی انجام می پذیرد. به عنوان مثال تمیز کردن شیشه کابین دوش حمام به وسیله دستمال میکروفایبر، با استفاده از جرم گیر، با استفاده از شوینده های طبیعی و ساختگی و با استفاده از شیشه روب ها صورت می پذیرد که در ادامه به بررسی برخی از این روش ها می پردازیم.

تمیز کردن شیشه کابین حمام با استفاده از دستمال میکروفایبر

دستمال میکروفایبر نوعی دستمال است که از پارچه نانو تولید شده است. استفاده از این پارچه سبب پخش شدن ماده نانو بر روی شیشه کابین دوش شده و این امر خود از لک شدن و جذب آب بر روی شیشه جلوگیری می نماید. این دستمال ها، دستمال هایی مخصوص برای تمیز کردن و پاک کردن شیشه می باشند و باعث از بین رفتن جرم و لکه از روی شیشه می شوند. برای انجام این کار باید به وسیله دستمال میکروفایبر تمام مواد شوینده را در سطح شیشه بمالید. سپس در مرحله بعد پس از گذشت چند دقیقه توسط دستمال میکروفایبر کل سطح شیشه را پاک کنید. در هنگام استفاده از این دستمال از آب ولرم استفاده کنید زیرا آب داغ نرمی و لطافت آن را از بین می برد.

تمیز کردن شیشه کابین دوش با استفاده از مواد شوینده طبیعی و ساختنی

روش بعدی برای تمیز کردن شیشه کابین دوش حمام استفاده از مواد شوینده طبیعی و خانگی است که بر خلاف مواد شیمیایی ضرر و زیانی برای انسان ندارد. یکی از ترکیباتی که با استفاده از می توان شیشه کابین دوش حمام را تمیز کرد، استفاده از ترکیب جوش شیرین و آب است. محلول طبیعی و خانگی دیگر، ترکیب سرکه و آب لیمو به همراه آب است. که در ادامه به بررسی هر یک به صورت جداگانه می پردازیم.

استفاده از ترکیب جوش شیرین و آب به منظور تمیز کردن شیشه

جوش شیرین ماده ای طبیعی است که خاصیت ضد لک و پاک کنندگی و درخشندگی دارد و برای از بین بردن کثیفی و لک از روی شیشه بسیار مناسب می باشد. برای انجام تمیزی شیشه کابین دوش حمام مقداری از جوش شیرین را با آب مخلوط کرده و درون ظرفی می ریزیم. سپس محلول ساخته شده را بر روی سطح شیشه اسپری می کنیم. پس از گذشت چند دقیقه به وسیله دستمالی مرطوب سطح شیشه را پاک و تمیز می کنیم.

استفاده از ترکیب سرکه و آب لیمو به همراه آب برای تمیز کردن شیشه حمام

محلول ساختنی و خانگی دیگری که به منظور تمیز کردن شیشه کابین دوش حمام از آن استفاده می شود، ترکیب سرکه، آب لیمو و آب است. همان طور که می دانید سرکه و آب لیمو خاصیتی اسیدی دارند به همین دلیل سبب از بین رفتن لکه و رسوب از روی شیشه می شوند. برای تهیه این محلول نیز مقداری سرکه را با آب ترکیب کرده، سپس مقدار کمی آب لیمو به آن اضافه می کنیم. درون ظرفی می ریزیم و آن را بر روی شیشه اسپری می نماییم. پس از گذراندن چند دقیقه به وسیله دستمالی مرطوب و تمیز آن را از سطح شیشه پاک می کنیم.

تمیز--کردن-شیشه-کابین-دوش-حمام

جمع بندی نهایی

همان طور که در متن این مقاله به آن اشاره نمودیم کابین دوش حمام از جنس ها و متریال های مختلفی ساخته می شود. در ساخت آن از شیشه دکوراتیو نیز استفاده می گردد. این کابین های دوش حمام با توجه به کاربرد و محل قرارگیری آن در معرض آلودگی و کثیفی است و بهتر آن است تا پس از هر بار استفاده از آن به خوبی تمیز شود. برای تمیز کردن و پاک نمودن آن می توان از روش های گوناگونی استفاده نمود تا جرم و رسوب شیشه از بین برود و شیشه تمیز و زیبا بماند. تمیز کردن به موقع شیشه کابین دوش حمام سبب افزایش طول عمر کابین نیز می گردد. روش های تمیز کردن شیشه کابین دوش حمام در متن این مقاله به صورت کامل توضیح داده شده است.

اما نکته مهمی که باید در این جا به آن توجه کنیم کیفیت شیشه های استفاده شده برای تولید کابین دوش حمام است. برای این که شیشه های کابین دوش حمام از کیفیت بالایی برخوردار باشند باید آن را از یک تولید کننده معتبر خریداری نمایید. تترافرم یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین تولید کنندگان در زمینه ساخت کابین دوش شیشه ای است که با به کارگیری افرادی ماهر و متخصص و مجرب و استفاده از دستگاه های پیشرفته اقدام به تولید و ساخت محصولات خود می نماید.

همچنین علاوه بر تولید این محصولات با کیفیت، برای مشتریان خود خدمات کمک مشاوره ای رایگان نیز در نظر گرفته است. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام از قیمت ها و همچنین دریافت خدمات کمک مشاوره ای رایگان با همکاران ما در تترافرم تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی های آن ها بهره مند شوید. در انتهای این مقاله پیشنهاد می گردد تا به منظور کسب اطلاع و آگاهی بیشتر در خصوص شیشه های هوشمند مقاله مرتبط با آن را با موضوع عملکرد شیشه های هوشمند به چه صورتی می باشد را از وبلاگ تترافرم مورد بررسی و مطالعه قرار دهید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات