تماس با کارشناسان فروش

021-22957127

به طور کلی می توان گفت که تولید شیشه به عنوان ابتدای راهی است که برای ساخت شیشه لاکوبل مورد استفاده قرار می گیرد و سپس انواع شیشه تولیدی را می توان با استفاده از تجهیزات خاص و در شرایط مناسب به شیشه لاکوبل تبدیل نمود. از شیشه فلوت گرفته تا سکوریت و کریستال و حتی شیشه های سوپر کلییر را می توانیم برای تولید شیشه لاکوبل مورد استفاده قرار دهیم.

در نظر داشته باشید که تولید شیشه لاکوبل باید توسط تجهیزات مدرن، به روز و با تکنولوژی پیشرفته انجام شود تا محصول نهایی بتواند کیفیت لازم را داشته باشد و بتوانیم از آن در محیط های مختلف استفاده کنیم. در تولید شیشه رنگی و شیشه لاکوبل به این دلیل که معمولا شیشه تولیدی به صورت ورق مورد استفاده قرار می گیرد، از شیشه ساخت شیشه شناور استفاده می شود که در این خصوص در ادامه بیشتر توضیحاتی را ارائه خواهیم داد.

ساخت شیشه به صورت شناور

متریال مورد نیاز شیشه پس از ذوب در قالب های آماده ای ریخته می شوند و بر روی یک سطح فلزی به صورت یک ورق بسیار بلند در می آیند تا پس از این مرحله بتوانیم شیشه را به قسمت های یکسان تبدیل کرده و از آن استفاده داشته باشیم. این شیوه برای ساخت شیشه های معمولی و مسطح که اولین مواد اولیه برای تولید شیشه لاکوبل به شمار می روند مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر بخواهیم چهار بخش اصلی که برای تولید شیشه به صورت شناور مورد استفاده است را نام ببریم باید بگوییم که ذوب و پالایش مواد اولیه، حمام قلع، بازپخت و در نهایت برش به عنوان شیوه های مورد استفاده در  فرایند تولید شیشه لاکوبل مورد استفاده بوده و در نهایت با اضافه کردن رنگ با استفاده از تجهیزات مخصوص ما شیشه لاکوبل را در دسترس خواهیم داشت.

با توجه به تمامی موارد بیان شده انتظار می رود که شما بتوانید درک کاملی از ساخت شیشه لاکوبل داشته باشید. البته باید در نظر داشته باشید که مواردی مانند ضخامت شیشه ساخته شده از مسائل بسیار مهم و با اهمیتی به شمار می رود که دقت به آن دارای اهمیت بسیار زیادی بوده و باید حتما به آن توجه داشت. یکی از مهم ترین نکات در خصوص تولید شیشه لاکوبل به شیوه بیان شده آن است که این روش تنها برای شیشه لاکوبل مات مورد استفاده است. اما تفاوت در ساخت شیشه لاکوبل ترنسپرنت چیست؟ این سوالی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

انواع شیشه لاکوبل

تولید شیشه لاکوبل به روش ترنسپرنت

شیشه های ترنسپرنت لاکوبل به این دلیل که می توانند نور را از خود رد کنند و همچنین دید از پشت دارند، به عنوان یکی از پرطرفدارترین محصولات عرضه شده در بازار شناخته می شوند. شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که اصولا چطور باید به تولید شیشه لاکوبل از نوع ترنسپرنت بپردازیم؟ در جواب به این سوال باید گفت که در این صورت به این دلیل که قرارگیری رنگ پس از مرحله تولید باعث مات شدن محصول می گردد، شرکت تولید کننده متریال مورد نیاز برای رنگ را در مرحله ذوب و پالایش به مواد اولیه تولید شیشه اضافه می کند. برای مثال اکسید فلزات به عنوان یکی از مهم ترین متریال مورد نیاز برای تولید شیشه لاکوبل ترنسپرنت به شمار می روند و این متریال باعث مات شدن، کدر شدن و یا از بین رفتن شفافیت در یک شیشه لاکوبل نمی شود و به این صورت شیشه لاکوبل ترنسپرنت تولید و در بازار عرضه می شود.

یکی از مهم ترین مسائلی که در مورد شیشه لاکوبل ترنسپرنت باید در نظر داشته باشید آن است که این سری از محصولات تنها به صورت مسطح مورد استفاده قرار نمی گیرد و با اشکال مختلف نیز تولید می شوند. اما در تولید شیشه لاکوبل با اشکال مختلف مانند ظروف شیشه ای آیا می توان از روش ساخت شناور که پیشتر توضیح داده شد استفاده کرد؟ قطعا خیر. به این منظور باید از شیوه تولید شیشه دمش استفاده می شود که در ادامه به این روش خواهیم پرداخت.

شیوه دمش برای تولید شیشه لاکوبل

این شیوه تولید شیشه لاکوبل که به عنوان شیشه گری نیست شناخته می شود از هنرهای بسیار سنتی به شمار می رود و شکل دادن به شیشه را شامل می شود. در این روش ابتدا متریال حرارت داده می شود و سپس به صورت یک حباب وارد یک دستگاه می شود تا با توجه به قالب و در کنار آن فشار باد، شیشه حالت مورد نظر را پیدا کند. این شیوه از تولید شیشه به خصوص در ساخت انواع شیشه لاکوبل ترنسپرنت مورد استفاده قرار می گیرد و می توان گفت که دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد.

استفاده از این روش که از گذشته تاکنون برای ساخت انواع شیشه مورد استفاده قرار می گیرد، تا به حال در تغییر و پیشرفت بوده و می توان گفت که دستگاه های مدرنی که امروزه به این منظور مورد استفاده قرار می گیرند، قابلیت آن را دارند که تمامی حالت ها و اشکال را شامل شده و یکی از بهترین روش های تولید شیشه لاکوبل به شمار می روند.

در رابطه با پارتیشن اداری چه می دانید؟

ویژگی های رنگ مورد استفاده در ساخت شیشه لاکوبل مات

از مهم ترین ویژگی هایی که باید از شیشه لاکوبل انتظار داشته باشیم آن است که رنگ مورد استفاده در تولید مقاومت، طول عمر و دوام لازم را داشته باشد و از این روی انتخاب رنگ یکی از مهم ترین چالش های پیش رو به شمار می رود که باید به آن دقت بسیار زیادی داشته باشیم. به این منظور لازم است که شرکت تولید کننده شیشه لاکوبل از بهترین نوع رنگ استفاده داشته باشد و در کنار آن باید در نظر داشته باشیم که در تولید این نمونه شیشه از رنگ های غیر شیمیایی باید استفاده گردد.

این کار علاوه بر طول عمر و رنگ های طبیعی تر ایجاد شده برای کسانی که به محیط زیست ارزش می دهند نیز مناسب بوده و از این روی می توان گفت که شیشه لاکوبل یک محصول دوستدار محیط زیست به شمار می رود. با توجه به تمامی مطالب بیان شده می توانیم انتظار داشته باشیم که این محصول را در مدل های مختلف بتوانیم با رنگ های ثابت و در عین حال طبیعی مشاهده کنیم.

انواع روش های تولید لاکوبل

در نهایت نیز باید گفت که شیشه لاکوبل ترنسپرنت نیز برای تولید همانطور که گفته شد نیازی به رنگ های شیمیایی نداشته و با ترکیبات طبیعی مانند اکسید فلزات تولید می شود و به همین دلیل مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته اند. انواع شیشه لاکوبل برای طراحی دکوراسیون داخلی می تواند یک گزینه کاملا مناسب باشد.

بهترین روش دسترسی به مرکز تولید و عرضه شیشه لاکوبل

با توجه به تمامی مطالب بیان شده شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که اصولا بهترین مرکز تولید شیشه لاکوبل کدام است و ما چطور می توانیم به محصولاتی با طول عمر مناسب دسترسی داشته باشیم؟ در جواب به این سوال باید گفت که هر شرکت بر اساس سیاست ها و متریالی که در تولید شیشه لاکوبل به کار می برد می تواند محصولاتی استاندارد را تولید کند و شما می توانید از وب سایت اینترنتی برای خرید این سری از محصولات استفاده داشته باشید.

در صورتی که سوالی در این خصوص دارید نیز می توانید با مشاوران ما در ارتباط بوده و سوالات خود را بپرسید. در نظر بگیرید که در ابتدای راه خرید باید نوع محصول و همچنین کاربرد و ابعاد آن را مشخص کرده و سپس نسبت به ثبت سفارش و خرید شیشه لاکوبل اقدام کنید. تولید شیشه لاکوبل امروزه بر اساس تکنولوژی های روز دنیا در داخل کشور انجام شده و شما می توانید با خیال راحت این محصول را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

یکی از مهم ترین مدل های شیشه دکوراتیو که امروزه طرفداران بسیار زیادی را در بازار طراحی دکوراسیون داخلی پیدا کرده است را می توان شیشه لاکوبل دانست که البته این کالا برای اولین بار توسط شرکت لاکوبل تولید شده و در بازار ایران عرضه شد. تولید شیشه لاکوبل فرآیند خاصی را پس از ساخت شیشه معمولی طی می کند و این محصول را می توان در مدل های معمولی و یا مدل های ترنسپرنت خریداری کرد که البته در این خصوص در این مقاله توضیحات لازم آورده شده است که می توانید از آن ها استفاده داشته باشید.

در کنار این مسئله باید توجه کنید که شرکت تولید کننده شیشه لاکوبل تمامی استانداردهای ایمنی را در ساخت رعایت کرده باشد تا بتوانید محصولی استاندارد را با طول عمر بالا خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. در صورتی که سوالی در خصوص شیشه لاکوبل داشته باشید می توانید با کارشناسان ما در مطرح کنید. تولید شیشه لاکوبل در مدل های مات و ترنسپرنت توسط شرکت های ایرانی و خارجی انجام شده و شما می توانید به این سری از محصولات با قیمتی بسیار مناسب دسترسی داشته باشید. برای ثبت سفارش این محصول بهتر است از فروشگاه اینترنتی استفاده شود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات
لیدا
لیدا
2 سال قبل

ممنون ازتون بسیار آموزنده بود

پشتیبانی تترا فرم
پشتیبانی تترا فرم
پاسخ دادن به  لیدا
2 سال قبل

عرض ادب
ممنون از شما