تماس با کارشناسان فروش

021-22957127

بالکن ها فضایی از منزل هستند که به وسیله آن ها می توان از داخل، نما و فضای بیرون و خارج از منزل را تماشا نمود. این فضا حس آرامش و زیبایی را به شخص منتقل می کند.

بالکن ها علاوه بر زیبایی ظاهری، فضایی اضافی برای منزل نیز به شمار می روند. بالکن شیشه ای نوعی از بالکن است که باعث می شود تا در تمام مدت شبانه روز به ویو و دید بیرون دسترسی داشته باشید. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی شیشه هایی ساخته و تولید می شوند که بسیار مقاوم هستند.

آن ها همان شیشه هایی هستند که از آن در ساخت پارتیشن شیشه ای نیز استفاده می شود. اکثر این شیشه ها سکوریت می باشند و مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه دارند. به همین دلیل به راحتی می توان از آن ها در مکان ها و فضاهای مختلفی استفاده نمود.

شیشه به کار رفته برای بالکن شیشه ای همان شیشه سکوریت حمام است که مقاومت بسیار بالایی دارد و استفاده از آن در مکان ها علاوه بر زیبایی ظاهری حس امنیت را نیز به فرد منتقل می کند.

ویژگی ها و مزایای زیادی که بالکن شیشه ای دارد، سبب به کارگیری و پر طرفدار بودن آن شده است. ما در این مقاله از وبلاگ تترافرم سعی کردیم تا نکاتی در خصوص معرفی انواع بالکن و کاربرد آن ها در اختیار شما قرار دهیم تا شما با مطالعه مطالب آن و آشنایی بهتر با بالکن شیشه ای و آگاهی بالاتر و اطلاعات بیشتر اقدام به انتخاب و خرید آن نمایید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

انواع-بالکن-شیشه-ای

انواع بالکن شیشه ای

بالکن های شیشه ای بالکن هایی هستند که از شیشه های سکوریت شده و محکم ساخته و تولید می شوند. این بالکن ها دارای انواع مختلفی نظیر بالکن شیشه ای بدون قاب، بالکن شیشه ای ریلی، بالکن شیشه ای پنجره ای، بالکن شیشه ای نرده ای و بالکن شیشه ای تاشو می باشند.
بالکن شیشه ای بدون قاب: بالکن شیشه ای بدون قاب یا به عبارتی فریم لس نوعی از بالکن است که در ساخت و تولید آن از هیچ قابی استفاده نشده و تنها به وسیله چند پروفیل، بسته به طول و عرض بالکن، به منظور نگهداری از شیشه ها استفاده شده است.

بالکن شیشه ای ریلی:

نوع دیگری از بالکن شیشه ای نوع ریلی آن است که از چند پنل شیشه ای تشکیل می شود. این پنل ها به وسیله پروفیل هایی به دو طرف بالکن نصب می شوند و از قسمت بالا و پایین به وسیله چرخ هایی در پروفیل های آلومینیومی متصل شده اند و از طریق به راحتی باز و بسته می شوند. از این نوع بالکن شیشه ای بیشتر در مکان هایی که دارای فضای کمتری به منظور باز و بسته شدن درب است، استفاده می شود.

بالکن شیشه ای پنجره ای:

از این مدل بالکن شیشه ای با نام پنجره بالکن نیز یاد می کنند. بالکن شیشه ای پنجره ای به گونه ای است که به صورت یک پنجره باز و بسته می شود.

بالکن شیشه ای نرده ای:

در ساخت و تولید این نوع بالکن شیشه ای از نرده هایی شیشه ای استفاده شده است. قطر این نرده های شیشه ای 10 میلی متر است و از نوع معمولی آن کمی بزرگ تر می باشند. همچنین این نرده های شیشه ای با استفاده از شیشه های سکوریت شده و نشکن ساخته می شوند.

بالکن شیشه ای تاشو:

بالکن های شیشه ای تاشو نوعی از بالکن های شیشه ای هستند که زیبایی خاص و منحصر به فردی دارند و بیشتر برای ساختمان هایی با فضای کم و متراژ پایین به کار گرفته می شوند. این بالکن ها به گونه ای هستند که هنگام باز شدن بر روی یکدیگر قرار می گیرند و محیط کمی را به خود اختصاص می دهند.
نوع دیگری از تقسیم بندی بالکن شیشه ای وجود دارد که به بالکن شیشه ای فریم دار و بالکن شیشه ای بدون فریم یا فریم لس تقسیم می شوند. نوع فریم دار آن دارای شیشه های سکوریت شده با ضخامت 8 میل، 10 میل و لمینت 2 لایه 5 میل می باشند. برای اتصال این بالکن ها از یک ریل آلومینیومی از کف تا سقف کار استفاده می شود و شیشه ها در داخل این ریلینگ حرکت می نمایند. سایز فایل های شیشه ای این مدل از مدل تاشو در جایگاه پایین تری قرار می گیرد. بالکن شیشه ای فریم لس یا بدون فریم نوع دیگری از بالکن شیشه ای است که هیچ گونه اتصالی در آن استفاده نمی شود. این شیشه ها وسعت دید زیادی دارند.

کاربردهای-بالکن-های-شیشه-ای

کاربردهای بالکن های شیشه ای

بالکن های شیشه ای در واقع یک فضای اضافی در منزل است که می توان از آن در موارد مختلفی استفاده نمود. به عنوان مثال می توان از آن به عنوان یک انباری استفاده کرد و لوازم و وسایلی که ضروری و مورد استفاده همیشگی ندارند را در آن قرار داد. می توان از آن به عنوان یک حیاط خلوت استفاده نمود. این بالکن ها با توجه به شیشه ای بودن و دید وسیعی که دارند، بسیار کاربردی و زیبا هستند. همچنین در صورت علاقه به گل و گیاه می توانید آن را به عنوان فضایی برای پرورش گیاه و گل های خود قرار دهید.

جمع بندی

به طور کل استفاده و به کارگیری از بالکن شیشه ای با توجه به تنوع آن و کاربرد های مختلف آن در طراحی و معماری ساختمان بسیار کاربردی و مفید است و سبب زیبایی هر چه بیشتر ساختمان می گردد. تترافرم یکی از شناخته شده ترین و معتبر ترین تولیدکنندگان در صنعت محصولات شیشه ای و بالکن شیشه ای است که با بیش از 35 سال سابقه در انجام این کار، با استفاده از افراد ماهر و متخصص و با به کار گیری دستگاه های پیشرفته اقدام به تولید بالکن های شیشه ای با کیفیت نموده است. این کمپانی علاوه بر تولید باکیفیت محصولات خود، برای مشتریان خود خدمات کمک مشاوره ای رایگان نیز در نظر گرفته است تا در مواجه با مشکل و نیاز به راهنمایی بتوانید از همکاران ما کمک بگیرید.
شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام از قیمت ها و همچنین دریافت خدمات کمک مشاوره ای رایگان می توانید با همکاران ما در تترافرم تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی های آن ها بهره مند شوید. در انتها این مقاله پیشنهاد می گردد تا به منظور آشنایی بهتر و چیدمان بهتر دکوراسیون منزل خود به وسیله آینه، مقاله مرتبط با 8 نکته مهم برای نصب آینه در منزل + عکس را در این وبلاگ مورد بررسی و مطالعه قرار دهید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات