تماس با کارشناسان فروش

021-22957127

ویژگی های پارتیشن اداری هوشمند

شیشه هوشمند ، نوع جدیدی از شیشه است که با تکنولوژی ای خاص و مدرن تولید و عرضه می شود . دانش به کار رفته در شیشه های هوشمند می تواند میزان جذب شدن نور را در آن ها تغییر داده و میزان شفافیت آن ها را کم و زیاد کند به صورتی که از حالت شفاف به حالت غیر شفاف متغییر است.

در شیشه هوشمند به نوعی میکروفیلم جایگذاری شده است که یون موجود در آن با منظم شدن و نامنظم شدن خود، می توانند دو حالت کاملا مات و کاملا شفاف را به نمایش بگذارند.

پارتیشن هوشمند نسل جدید از پارتیشن های اداری است و با استفاده از شیشه های هوشمند ساخته میشوند. این نوع پارتیشن شیشه ای هوشمند به تازگی وارد کشور عزیزمان ایران شده و فضای بسیار لوکس و زیبایی را در دکوراسیون ادارات و دفاتر ایجاد کرده است.

 

پارتیشن اداری هوشمند چیست؟

یکی از جدید ترین و به روزترین محصولات در زمینه پارتیشن اداری، پارتیشن هوشمند (پارتیشن هوشمند شیشه ای) می باشد . پارتیشن شیشه ای در انواع مختلفی مانند شیشه سکوریت، شیشه و استیل، بلوک شیشه ای، تمام شیشه و درنهایت پارتیشن فریم لس طراحی شده که با انواع شیشه های هوشمند ساخته و عرضه می شوند . پارتیشن در مکان های مختلفی قابل استفاده است .
درنظر داشته باشید قیمت پارتیشن اداری هوشمند با پارتیشن معمولی متفاوت است.

پارتیشن اداری هوشمند یکی از بروزترین و مدرن ترین انواع پارتیشن های اداری می باشد که امروزه در سراسر دنیا در ادارت و دفاتر اداری مورد استفاده قرار می گیرد و طرفداران بسیار زیادی دارذ . این پارتیشن به تازگی وارد ایران شده و شرکت های زیادی علاقه مند به استفاده از آن در محیط و محل کار خود هستند . با وجود این که افراد زیادی علاقه مند به خرید پارتیشن اداری هوشمند هستند ولی کمتر کسی اطلاعات کاملی درباره این پارتیشن های اداری دارد . در ادامه با تترافرم همراه باشید تا بیشتر با این پارتیشن آشنا شوید.

 

شیشه هوشمند
شیشه هوشمند

نحوه کار پارتیشن های اداری هوشمند

پارتیشن هوشمند ( پارتیشن اسمارت ) یکی از بهترین ، بروزترین ، لوکس ترین و کاربردی ترین انواع پارتیشن محسوب می شوند که می توانند امکانات بسیار زیادی را برای شما داشته باشد . این پارتیشن ها می توانند در زمان نیاز شما مانند جلسات اداری مهم و … به صورت کاملا مات دیده شوند و می توان آن ها را در کمترین زمان ممکن از حالت مات به حالت شفاف در آورد.

در ساخت شیشه به کار رفته در پارتیشن اداری هوشمند ، کریستال مایع وجود دارد که به منظور تنظیم رنگ آن به حالت مات با استفاده از جریان برق  این کار را براحتی انجام میشود. به عبارت بهتر جریان برق باعث مات شدن کریستال مایع و به طبع آن مات شدن رنگ شیشه می شود.

 

ویژگی پارتیشن هوشمند شیشه ای

با پارتیشن‌های شیشه‌ای می‌توانید فضای شیک و مدرنی برای محیط کار و یا منزل ایجاد کنید. هر کدام از آنها برای راحتی و باز بودن دست شما مشتری عزیز برای انتخاب در ابعاد مختلف و رنگ‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. به دلیل این که این نوع از پارتیشن ها بتوانند هم عایق سر و صدا و هم گرما و انرژی باشند لازم است به خوبی فضای مورد نظر را پوشش دهند. به همین منظور قبل از سفارش حتما ابعاد مورد نیاز را اندازه گیری کنید و سپس بعد از آن با کارشناسان مجرب تترافرم مشورت کنید.
پارتیشن‌های هوشمند از جنس شیشه برخلاف انواع دیگر آن به سادگی نصب می‌شوند. شما به کمک این پارتیشن‌ها می‌توانید فضا را به صورت بهینه از یکدیگر جدا کنید. تنوع رنگ و مدل آن باعث جذابیت این مدل شده و به راحتی می‌تواند قابل سفارش برای فضاهای مختلف اداری باشد .

 

انواع پارتیشن هوشمند

  1. پارتیشن اداری هوشمند تک جداره
  2. پارتیشن هوشمند اداری دوجداره

برای ساخت پارتیشن تک جداره هوشمند از یک تکه شیشه که باید هوشمند باشد استفاده میشود .
در ساخت پارتیشن دوجداره هوشمند از دو لایه شیشه ا استفاده میشود که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.

با انتخاب شیشه های هوشمند یا شیشه مات شونده در طراحی و دکوراسیون داخلی محل کار خود می توانید فضای مدرنی را ایجاد کرده و در هزینه های اضافی صرفه جویی کنید.

انواع فریم های پارتیشن اداری

یکی از مهم ترین بخش های ساختار هر پارتیشنی، فریم هایی است که برای آن پارتیشن نصب میشود. رایج ترین نوع فریم های استفاده شده در پارتیشن های اداری ، فریم های چوبی و فریم‌های آلومینیومی میباشند.

فریم های چوبی

پارتیشن ها با فریم چوبی می توانند با هر نوع دکوراسیون اداری و مسکونی سازگاری و جلوه پیدا کنند ، با این وجود ، به طور معمول اکثر اوقات پارتیشن اداری ساخته شده با فریم چوبی در محیط هایی که دارای سبک کلاسیک در طراحی خود میباشند به کار می روند. این فریم های چوبی برای دفاتر کاری رسمی مناسب بوده و باعث ایجاد یک فضای گرم و نسبتا سنتی – مدرنیزه می شوند.

فریم های آلومینیومی

فریم های آلومینیومی یکی از انواع با دوام و مقاوم فریم ها هستند که برای استفاده در مکان های حساس ، مناسب هستند. در حال حاضر آلومینیوم یکی از بهترین یزاق آلات برای تولید پارتیشن است . قاب های آلومینیومی علاوه بر ضربه، در برابر حرارت نیز مقاوم میباشند.

پارتیشن بدون فریم (فریم لس)

پارتیشن های فریم لس ظاهر مدرن تری داشته و برای طراحی های به روزتر و مدرن تر، مناسب هستند. پارتیشن های فریم لس بسیار ظریف اند و همین امر به زیبایی آن ها می افزاید ولی دوام کم تری دارند و به همین دلیل بهتر است که در هر جایی مورد استفاده قرار نگیرند.

 

قیمت پارتیشن هوشمند

پارتیشن اداری هوشمند نسبت به پارتیشن های معمولی ای که امروزه در بازار ایران موجود هستند ، قیمت بالاتری دارد که دلیل این موضوع را میتوان استفاده از تکنولوژی پیشرفته تر در روند تولید و ساخت پارتیشن اداری هوشمند ذکر کرد . با وجود این موضوع ، پارتیشن های تک جداره معمولا دارای قیمت مناسب تری نسبت به پارتیشن های دوجداره میباشند و به همین علت پارتیشن اداری هوشمند تک جداره امروزه فروش بیشتری را دارا است.

 

مزایای پارتیشن هوشمند

  • ایجاد فضای خصوصی

بارز ترین ترین ویژگی شیشه های هوشمند ، قابلیت کنترل شدن مات و یا شفافیت سطوح آن است . در صورتی که نیاز دارید برای جلسات مهم خود یک محل را به صورت ­­موقت به یک محل خصوصی تبدیل کنید ، پارتیشن هوشمند می توانند بهترین انتخاب برای شما باشند.

با ویژگی مات و شفاف شدن شیشه های هوشمند ، شما می توانید هر گاه که تمایل داشتید، امکان دیده شدن محیط داخل پارتیشن ها را به صورت کامل از بین ببرید به صورتی که از محیط بیرون هیچگونه دیدی به محیط داخل مدنظر نباشد.

  • عایق صدا

از دیگر ویژگی های قابل ذکر شیشه های هوشمند ،  که میتوان نام برد عایق صدا بودن آن ها است. پارتیشن های اداری ساخته شده با شیشه هوشمند صدا را از خود عبور نمیدهند و می توانند یک راه حل بسیار عالی برای ایجاد یک اتاق ملاقات ، اتاق کنفرانس و جلسات ، دفتر مدیریت و … برای مجموعه شما باشند.

  • زیباسازی

به دلیل گسترش استفاده از صنعت طراحی داخلی برای ادارات ، امروزه پارتیشن ها در انواع و طرح های مختلف طراحی و تولید می شوند تا بتوانند در هر نوع محیطی و با هر نوع دکوراسیون نصب شوند ؛ این تنوع به قدری گسترده است که شما می توانید در هر نوع دکوراسیونی (مدرن، کلاسیک، مینیمال و …) از آن ها استفاده کنید و محل کار خود را چندین برابر جذاب تر نمایید. پس  بیشتر از این منتظر نمانید و همین حالا با مشاوران تترافرم درارتباط باشین :

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات