تماس با کارشناسان فروش

021-22957127

پارتیشن اداری یکی از وسایلی است که امروزه با توجه به محدودیت مکان و کوچک بودن متراژ ها بسیار پرکاربرد و پرطرفدار است. این پارتیشن ها فضاهای یک دست و یک نواخت را جداسازی و تقسیم بندی می نمایند.

بیشترین استفاده از پارتیشن ها در ادارات و برای جداسازی و شخصی سازی محیط پرسنل و کارمندان است. این تقسیم بندی ها باعث می شود تا هر یک از پرسنل محیط و اتاقی جداگانه و مجزا و مخصوص به خود داشته باشند و در عین حال ارتباطی کامل با همکاران خود نیز داشته باشند. این امر علاوه بر زیبایی ظاهری سبب بالا بردن کارایی پرسنل و کارمندان ادارات نیز می شود.

پارتیشن اداری ارزان جایگزین بسیار مناسب و خوبی برای دیوارکشی های بتنی و ساختمان سازی های پر هزینه است و به راحتی می توان آن را جا به جا نمود و مکان آن را تغییر داد. پارتیشن های اداری دارای انواع مختلفی هستند که یکی از انواع تقسیم بندی آن ها بر اساس تک جداره و دو جداره بودن شیشه های آن است. پارتیشن اداری تک جداره و پارتیشن اداری دو جداره هر کدام دارای ویژگی ها و مزایای خاص خود می باشند.

ویژگی-پارتیشن-اداری-تک-جداره

از پارتیشن ها در مکان های گوناگون دیگی نیز می توان استفاده نمود. به عنوان مثال از پارتیشن ها در منازل و به منظور جداسازی محیط منزل و یا به عنوان حمام شیشه ای نیز استفاده می نمایند. حال برای این که بتوانید این پارتیشن های اداری را با بالاتر کیفیت و مطلوب ترین قیمت دریافت کنید بهتر است از فروشگاه ها و تولید کنندگان معتبر و شناخته شده خریداری نمایید.

تترافرم یک از تولید کنندگان معتبر و شناخته شده در زمینه تولید محصولات شیشه ای و پارتیشن اداری است که با به کارگیری افراد ماهر و مجرب اقدام به تولید محصولات خود نموده است. ما در این مقاله از وبلاگ تترافرم تلاش کردیم تا نکاتی در خصوص پارتیشن اداری و ویژگی های پارتیشن تک جداره در اختیار شما قرار دهیم تا شما با مطالعه مطالب آن و کسب آگاهی بیشتر در این زمینه در مواقع نیاز بتوانید انتخابی موفق تر و بهتر را تجربه نمایید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

ویژگی های پارتیشن اداری تک جداره

یکی از جدید ترین و بروز ترین پارتیشن های اداری، پارتیشن شیشه ای تک جداره است. نصب و اجرای پارتیشن های اداری یکی از ایده های موفق در طراحی و معماری داخلی ساختمان به شمار می رود که دارای ویژگی هایی نظیر استفاده بهینه از فضا، تقسیم بندی مناسب و ایجاد حریم خصوصی در محیط ادارات و ساختمان ها می شود.

  • از ویژگی های پارتیشن اداری تک جداره می توان به ضخامت آن اشاره نمود. این پارتیشن ها دارای ضخامتی در حدود 8 تا 10 میلی متر می باشند و همین امر سبب نصب آسان و راحت آن و در عین حال جا به جایی و تغیر مکان آن می شود.
  • ویژگی بعدی پارتیشن شیشه ای تک جداره اجازه عبور نور از خود است. این ویژگی سبب روشن تر شدن محیط و فضای ساختمان می شود . خود به صرفه جویی در مصرف انرژی نیز کمک به سزایی دارد. زیرا با روشن تر شدن محیط و وجود نور در فضا دیگر احتیاجی به روشن کردن نور مصنوعی و لامپ و … نیست. این امر خود از مصرف بی رویه انرژی جلوگیری می کند. این پارتیشن های تک جداره درست است که فضا را جدا کرده و حریم خصوصی برای افراد ایجاد می کند اما در عین حال ارتباط بین آن ها را نیز حفظ می نماید. این سبب کارایی بهتر و بیشتر پرسنل و کارمندان ادارات نیز می شود.

پارتیشن-تک-جداره

  • همچنین از دیگر ویژگی های پارتیشن اداری تک جداره می توان به عایق بودن آن در برابر صدا و همچنین گرما و سرما نیز اشاره نمود. این پارتیشن ها از آلودگی صوتی و شلوغی جلوگیری می نمایند و مانع هدر رفتن گرما و سرما نیز می شوند. یکی دیگر از ویژگی های پارتیشن اداری تک جداره استحکام آن است.
  • این پارتیشن ها از شیشه های فشرده شده با ضخامت بالا ساخته و تولید می شوند به همین دلیل از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار می باشند. این مقاومت آن ها در مقابل ضربه نیز صادق است و به راحتی و با ضربه شکسته نمی شوند. نصب آن نیز بسیار آسان و راحت است و به سادگی می توان آن را اجرا نمود. صرف نظر از تمام ویژگی های که دارد، فضا و محیط ساختمان را بسیار شیک و لوکس کرده و سبکی مدرن و لاکچری به آن می بخشد.
  • پارتیشن های اداری شیشه ای تک جداره در رنگ ها و طرح های متنوع و گوناگونی ساخته و تولید می شوند که بنا بر سلیقه شخصی و دکوراسیون و طراحی منزل و اداره می توانید به راحتی آن را انتخاب نمایید و جلوه و نمایی خاص و زیبا به محیط مورد نظر خود ببخشید.
  • شیشه های به کار رفته در ساخت پارتیشن تک جداره نیز از انواع مختلفی نظیر مات و شفاف و نیمه شفاف ساخته می شوند که می توانید متناسب با نیاز خود آن را انتخاب و خریداری نمایید. این شیشه ها به صورت هوشمند نیز ساخته می شوند به طوری که از دو نوع شیشه مات و شفاف در آن ها استفاده می شود که توسط سیستم های هوشمند قابل تعویض بوده و به راحتی و با استفاده از کنترل می توانید از هر یک از آن ها در مواقع نیاز استفاده نمایید.

جمع بندی نهایی

همان طور که پیش تر به آن اشاره نمودیم پارتیشن اداری وسیله ای است برای جداسازی محیط های کوچک و یک دست که دارای انواع مختلفی می اشد. از جمله تقسیم بندی های آن می توان به تنوع شیشه های آن در دو صورت تک جداره و دو جداره اشاره نمود. پارتیشن تک جداره که موضوع این مقاله می باشد دارای ویژگی های خاص و منحصر به فرد است.

از جمله این ویژگی ها که شاید مهم ترین آن ها نیز تلقی شود، قیمت پارتیشن شیشه ای تک جداره است که نسبت به پارتیشن شیشه ای دو جداره پایین تر می باشد. اما به طور کل برای انتخاب و خرید یک پارتیشن شیشه ای با کیفیت بهتر است آن را از فروشگاه ها و تولید کنندگان معتبر و معروف خریداری نمایید.
تترافرم یکی از معتبر ترین و شناخته شده ترین تولید کنندگان محصولات شیشه ای و علی الخصوص پارتیشن شیشه ای تک جداره است که با به کارگیری افراد ماهر و مجرب و متخصص و استفاده از دستگاه های پیشرفته اقدام به تولید محصولات خود نموده است. این کمپانی دارای 35 سال سابقه در زمینه تولیدات محصولات شیشه ای و پارتیشن شیشه ای تک جداره می باشد. همچنین شرکت تترافرم علاوه بر تولید محصولات شیشه ای با کیفیت خود برای مشتریان خود خدمات کمک مشاوره ای رایگان نیز در نظر گرفته است تا در صورت نیاز به مشاوره بتوانید از آن استفاده نمایید.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام از قیمت ها و همچنین دریافت این خدمات کمک مشاوره ای رایگان با همکاران ما در تترافرم تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی های آن ها بهره مند شوید. در انتهای این مقاله پیشنهاد می گردد تا به منظور کسب اطلاع بیشتر و آگاهی از شیشه رنگی و آشنایی با ویژگی های آن مقاله مرتبط با آن را با موضوع 10 مزیت شیشه رنگی بین کابینت نسبت به کاشی و سرامیک را از وبلاگ تترافرم مورد مطالعه و بررسی قرار دهید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات