تماس با کارشناسان فروش

021-22957127

این روزها استفاده از پارتیشن برای تفکیک فضاهای اداری و تجاری محل کار بسیار رایج شده است. روش کم هزینه، شیک و مدرن برای جدا کردن بخش‌های مختلف یک ساختمان و استفاده بهینه از فضا که در عرض چند ساعت انجام می شود.

پارتیشن شیشه ای یکی از محبوب ترین و مدرن ترین انواع پارتیشن اداری است. این پارتیشن‌ها انواع و طرح‌های مختلفی دارند و از همین رو انتخاب بی نظیری برای ساختمان‌های مدرن اداری محسوب می شوند. امکان استفاده از انواع پارتیشن شیشه ای مات و رنگی در کنار شیشه‌های براق که نور را از خود عبور می دهند، موجب شده تا هر فرد بتواند بنا به نیاز و شرایط خود از این پارتیشن‌ها استفاده کند.

در ادامه می توانید با هر آن چیزی که لازم است در مورد انواع پارتیشن اداری از جنش شیشه بدانید آشنا شوید.

پارتیشن شیشه ای چیست و چه کاربردی دارد؟

پارتیشن فریم لس - تترافرم

پارتیشن‌ها در واقع پنل‌هایی مدرن هستند که برای جداسازی فضاهای ساختمان و استفاده بهتر از بخش‌های یک محیط اداری، تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند. به طوری که شما می توانید به جای صرف هزینه و زمان زیاد برای ساخت دیوار در یک اتاق، با قرار دادن پارتیشن اداری، فضای مجزایی ایجاد نمایید.

به طور کلی مهم ترین ویژگی پارتیشن‌های شیشه ای که آن‌ها را از هم متمایز می کند، متحرک بودن یا نبودن آن‌ها است. در  واقع در برخی از پارتیشن‌ها امکان حرکت دادن آن و انتقال پارتیشن به بخش دیگر وجود دارد. اما برخی دیگر از پارتیشن‌ها بعد از نصب، قابل جدا کردن از زمین نیستند و تنها برای یک فضای خاص تولید می شوند.

پارتیشن اداری علاوه بر مجزا کردن فضا به شما اجازه می دهد تا کابل و سیم‌ها را بدون اینکه مشخص شوند، درون پارتیشن جا سازی نمایید و جلوه مرتب تری به فضا ببخشید. این پارتیشن‌ها هم به عنوان دیوار برای جدا کردن فضای اتاق‌های کاری استفاده می شوند. هم اینکه می توانید از این پارتیشن‌ها به عنوان دیوار پوش نیز برای تزئین فضای اداری استفاده کنید.

انواع پارتیشن شیشه ای اداری

پارتیشن‌های اداری انواع مختلفی دارند. برخی از آن‌ها ساده و بدون فریم هستند و برخی دیگر با فریم طراحی می شوند. برای تولید برخی از آن‌ها از شیشه‌های رنگی و طرح دار استفاده می شود و برخی دیگر در نهایت سادگی تولید می شوند. در ادامه می توانید با رایج ترین انواع پارتیشن شیشه ای اداری آشنا شوید.

پارتیشن اداری فریم لس

پارتیشن شیشه ای - تترافرم

پارتیشن اداری فریم لس همان طور که از نام آن مشخص است، بدون قاب و فریم است. یک دست بودن شیشه در این پارتیشن‌ها موجب می شود تا ظاهری جذاب تر و مدرن تر نسبت به سایر پارتیشن‌ها داشته باشند. این پارتیشن اداری معمولاً فضای کمتری را اشغال می کند و از همین رو برای فضاهای کوچک بسیار مناسب تر است.

پارتیشن اداری فریم لس در ظاهر بسیار حساس و شکننده به نظر می رسد. اما باید بدانید که جنس شیشه به کار رفته در ساخت پارتیشن شیشه ای فریم لس بسیار مقاوم است و ایمنی بالایی دارد.

مطلب همه چیز درباره پارتیشن فریم لس را حتما بخوانید.

پارتیشن شیشه ای فریم دار

پارتیشن‌های فرم دار برخلاف پارتیشن اداری فریم لس دارای قاب و فریم هستند. این پارتیشن‌ها معمولاً فضای بیشتری را نسبت به پارتیشن فریم لس اشغال می کنند و برای ساخت فریم این پارتیشن‌ها از جنس‌های مختلفی مثل فلز، چوب و … استفاده می شود.

مزیت استفاده از پارتیشن شیشه ای اداری

پارتیشن شیشه ای اداری - تترافرم

  • پارتیشن‌های شیشه ای اداری بسیار مقرون به صرفه هستند. هزینه ساخت دیوار برای تفکیک محیط اداری هزینه زیادی در بر دارد و از همین رو استفاده از این پارتیشن‌ها ایده بی نظیری برای جداسازی این محیط‌ها محسوب می شود.
  • پارتیشن شیشه ای با عبور جریان نور از خود موجب کوچک تر به نظر رسیدن و تاریک شدن فضا نمی شود.
  • پارتیشن شیشه ای عایق مناسبی برای صورت و انرژی هستند و از همین رو فضای مجزا و مناسبی را برای محیط‌های کاری ایجاد می کنند. 
  • پارتیشن شیشه ای ضمن ایجاد یک محیط مجزا، ارتباط کارمندان را محدود نمی کند و از همین رو برای برخی قسمت‌های اداری بسیار مناسب هستند.
  • امکان تولید پارتیشن اداری شیشه به صورت مات نیز وجود دارد و از همین رو برای افرادی که تمایل ندارند اتاق آن‌ها از بیرون دید داشته باشد نیز مناسب است. شما می توانید در تترافرم این پارتیشن‌ها را بنا بر سلیقه و شرایط خودتان با رنگ، جنس و طرح دلخواه سفارش دهید.
  • در برخی از انواع پارتیشن‌های شیشه ای امکان نصب کرکره وجود دارد و فرد می تواند در صورت تمایل با کشیدن پرده حریم خصوصی بیشتری در اتاق ایجاد کند.
  • امکان طراحی پارتیشن شیشه ای رنگی و طرح دار به صورت سفارشی و خاص نیز وجود دارد. از همین رو می توان طراحی‌های منحصر به فردی را با این نوع پارتیشن اداری تولید نمود.
  • نصب پارتیشن شیشه ای بسیار راحت است و در صورت آسیب به راحتی می توانید آن را تعمیر نمایید.
  • تمیز کردن و شستشوی پارتیشن شیشه ای نسبت به دیوار بسیار ساده است و از همین رو فضای شما همیشه جلوه تمیز تر و زیباتری خواهد داشت.

قیمت پارتیشن شیشه ای

عوامل مختلفی بر قیمت پارتیشن شیشه ای مؤثر هستند. جنس شیشه مورد استفاده، نوع پارتیشن شیشه ای، رنگی بودن شیشه، طرح شیشه، کیفیت و جنس یراق آلات همگی می توانند بر قیمت پارتیشن شیشه ای تأثیر بگذارند. تولید پارتیشن شیشه ای با طرح‌های خاص و هک لوگو نیز می تواند هزینه بیشتری را در بر داشته باشد.

از طرف دیگر باید بدانید که قیمت پارتیشن شیشه ای با توجه به ابعاد و متراژ آن محاسبه می شود. بنابراین هر چقدر متراژ شیشه مورد استفاده در ساخت پارتیشن بیشتر باشد، هزینه آن نیز به طبع بیشتر خواهد شد. شما می توانید برای خرید انواع پارتیشن اداری و همچنین اطلاع از قیمت پارتیشن شیشه ای با کارشناسان تترافرم تماس بگیرید و از خدمات مشاوره رایگان این شرکت نیز استفاده کنید.

خرید پارتیشن اداری

برای خرید پارتیشن اداری قبل از هر چیزی باید از یک فروشگاه یا سامانه معتبر و مطمئن خریداری نمایید. فروشگاهی که ضمن ارائه محصولات باکیفیت به شما خدمات پس از فروش و گارانتی ارائه دهد و بتوانید با خیال راحت از این محصولات استفاده کنید.

تترافرم یکی از شناخته شده ترین تولید کنندگان انواع پارتیشن شیشه ای در کشور است. کلیه محصولات این شرکت با دستگاه‌های ایتالیایی مدرن تولید می شوند. شما می توانید با خرید از این شرکت از خدمات مشاوره رایگان و گارانتی طولانی مدت محصولات برخوردار شوید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات