تماس با کارشناسان فروش

021-22957127

پارتیشن شیشه ای نیم قد بهتر است یا تمام قد؟

 

به طور کلی پارتیشن شیشه ای در پانل های تمام و نیم قد عرضه می شوند. پارتیشن شیشه ای به دلیل طراحی ساده خود بسیار محبوب است. همچنین برای کاهش نویز عالیست و در عین حال اجازه می دهد نور به تمام قسمت های محیط نفوذ کند. پارتیشن های شیشه ای در انواع مختلف ارائه می شوند به طور مثال پارتیشن‌ شیشه‌ای فریم دار و پارتیشن شیشه ای بدون فریم دو نوع اصلی دیوایدر شیشه ای است. همچنین پارتیشن شیشه ای تمام قد، فضایی را از کف تا سقف اشغال می کند در حالی که پارتیشن شیشه ای نیم قد همان طور که از اسمش مشخص است، تنها بخشی از ارتفاع را اشغال می کند. در این مطلب به بررسی این مورد که پارتیشن شیشه ای نیم قد بهتر است یا تمام قد پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند.

مزایای پارتیشن شیشه ای تمام قد

نصب پارتیشن شیشه ای تمام قد در یک دفتراداری مدرن مزایای بی شماری دارد. در ادامه به معرفی این مزایا می‌پردازیم.

1. پارتیشن شیشه ای تمام قد باعث کاهش نویز می شود

پارتیشن شیشه ای تمام ارتفاع به صورت قابل توجهی صدای مزاحمت امیز را کاهش می دهد و در عین حال امکان دید کامل را نیز فراهم می کنند. در یک اتاق کنفرانس یا اتاق فردی، کارکنان می توانند مطمئن باشند که صدای صحبت هایشان به بیرون درز نمی کند و همچنین صدای بیرون از اتاق نیز مزاحم کار آن ها نمی شود. بعلاوه اگر نیاز است که بیشترصدای  نویز را کاهش داد بهتر است از پارتیشن شیشه ای دو جداره استفاده کرد.

2. پارتیشن شیشه ای تمام ارتفاع نور طبیعی را فراهم می کند

یکی از مزایای اصلی نصب پارتیشن های شیشه ای چه به صورت نیمه قد و چه به صورت تمام قد این است که نور طبیعی می تواند در جاهایی که از پنجره دور هستند به داخل اتاق راه پیدا کند. پارتیشن اداری با ارتفاع کامل محیطی را ایجاد می کنند که نور طبیعی به راحتی به فضاهای داخلی می رسد.

در کنار ارزش زیبایی شناختی که نور طبیعی به ارمغان می آورد، به کاهش افسردگی فصلی نیز کمک می کند و می تواند باعث بهره وری و رضایت بیشتر کارکنان در محیط کار شود.

3. پارتیشن تمام قد امنیت حریم خصوصی را فراهم می کند

پارتیشن شیشه ای نیم قد کوتاه

 

امروزه طراحی های دفتر مدرن بدون دیوارهای جامد محبوبیت زیادی پیدا کرده‌ است، اما اغلب نگرانی‌هایی در مورد عدم حفظ حریم خصوصی بصری ایجاد می‌شود. پارتیشن شیشه ای تک جداره فضاهایی را ایجاد می کنند که باز هستند و همچنین می توانند مکان های ساکتی برای بحث یا جلسات باشند؛ اما در مورد حریم خصوصی بصری چطور؟

برای حل این مشکل پارتیشن تمام قد را به طرق مختلف ارائه می کنند که عبارت است از:

استفاده از شیشه مات

پارتیشن تمام قد با شیشه مات حریم خصوصی را فراهم می کند و در عین حال اجازه می دهد نور طبیعی اتاق را روشن کند. پارتیشن شیشه ای مات بسته به نیازهای خاص شما می توانند به طور کامل یا جزئی مات یا طرح دارشوند. همچنین می توان لوگو و سایر عناصر طراحی را به صورت مات روی شیشه کار کرد و علاوه بر افزایش حریم خصوصی بصری، استراتژی برندسازی را نیز ایجاد کرد.

استفاده از کرکره

پارتیشن شیشه ای مات
پارتیشن با شیشه مات

 

پارتیشن شیشه ای تمام ارتفاع با کرکره الومینیومی نیز حریم خصوصی را فراهم می کند. گزینه دیگر برای حفظ حریم خصوصی بصری، ادغام پرده در یک سیستم پارتیشن است. شیشه دوجداره از دو لایه شیشه ای با فضایی در بین آن ها مناسب برای نصب کرکره تشکیل شده است. پرده های یکپارچه را می توان به صورت دستی یا با کنترل از راه دور کنترل کرد و فورا در صورت نیاز حریم خصوصی ایجاد کرد.پارتیشن شیشه ای دوجداره فریم لس یا دوجداره کرکره ای بسیار مرسوم است.

شیشه هوشمند ال سی دی

پارتیشن تمام قد با شیشه هوشمند ال سی دی حریم خصوصی را فراهم می کند. تنها با یک حرکت ساده سوئیچ، شیشه هوشمند در یک میلی ثانیه برای حفظ حریم خصوصی فورا از شفاف به مات تبدیل می شود.

4. پارتیشن شیشه ای تمام ارتفاع، فاصله اجتماعی را فراهم می کند

حتی در میان تعداد زیادی از افرادی که به سر کار باز می گردند، نگرانی ها در مورد شیوع دوباره بیماری های تنفسی از جمله کووید 19 همچنان وجود دارد. نصب پارتیشن های تمام قد در دفاتر می تواند به کارمندان کمک کند تا فاصله ایمن با دیگران را حفظ کنند. ایجاد فضایی که در آن افراد بتوانند در عین ایمن بودن، با یکدیگر احساس ارتباط داشته باشند، برای یک محیط کار سالم بسیار مهم است.پارتیشن شیشه ای تمام قد کاملا ایزوله در برابر صدا و گرما و حرارت و گرد و غبار می باشد.

5. پارتیشن شیشه ای تمام قد، زیبایی مدرن را ارائه می دهد

پارتیشن دوجداره شیشه ای کوتاه

 

پارتیشن های شیشه ای جایگزینی برای دیوارهای جامد سنتی هستند. خطوط تمیز، نماهای واضح و عملکرد آنها فضای مدرن و زیبایی را ایجاد می کند. به جای اتاق هایی با دیوارهای محکم سنتی، پارتیشن‌های تمام‌قد با ایجاد اتاق‌های استراحت، اتاق‌های کنفرانس شیشه ای و اتاقک‌های کار، حسی از ارتباط و همکاری را نیز منتقل می‌کند.

6. نصب آسان

اکثر پارتیشن ها با ارتفاع کامل به طور کامل جداشدنی هستند، به این معنی که می توان آنها را به سرعت و به طور کارآمد حذف یا به صورت مجدد پیکربندی کرد. همان طور که نیازهای فضای اداری شما تغییر می کند، می توانید به سرعت فضاهای اداری جدید ایجاد کنید. در صورت تغییر نیازهای کسب و کار، این سطح از انعطاف پارتیشن شیشه ای، نیاز به نوسازی پرهزینه و دائمی را از بین می برد.

7. سازگار با محیط زیست

بسیاری از اجزای پارتیشن شیشه ای قابل بازیافت و سازگار با محیط زیست هستند.

مزایای پارتیشن شیشه ای نیم قد

پارتیشن شیشه ای نیم قد یا اتاقک ها تا حد زیادی اساسی ترین و رایج ترین جداکننده های مورد استفاده در دفاتر امروزی به خصوص دفاتر دولتی هستند. پارتیشن شیشه ای کوتاه بسیاری از مزایای پارتیشن شیشه ای تمام قد را مانند، حفظ حریم خصوصی، کاهش نویز، عبور نور طبیعی، زیبایی و نصب آسان را شامل می شود؛ اما برای محیط هایی که نیاز به کاهش بیشتر نویز و حفظ بیشتر حریم خصوصی است، پارتیشن شیشه ای تمام قد کاربردی تر است. از طرفی پارتیشن‌های نیم قد اداری راحتی بیشتری را ارائه می‌دهند، زیرا پیکربندی فضای اداری کاری را می‌توان به راحتی تنها با حرکات دیوارهای اتاقک تغییر داد. نصب اتاقک ها به گونه ای انجام می شود که سه تا چهار دیوارکوچک ساخته شده و یک دهانه برای اطمینان از ورود و خروج افراد به داخل اتاقک شیشه ای تعبیه شده است. معمولاً فضای کار در اتاقک دارای فضای رایانه، میز کاراداری، سیستم پرونده و اقلام مرتبط است. قیمت پارتیشن شیشه ای نیم قد به طور معمول به دلیل این که مواد کمتری در آن استفاده می شود ارزان تر  از پارتیشن شیشه ای تمام قد است.

سخن پایانی

مزیت اصلی استفاده از پارتیشن شیشه ای نیم قد این است که در محیط اداری و در محیط خانه فوق العاده به نظر می رسند. با این حال، اگر پارتیشن شیشه ای به درستی نصب نشده باشد، یا با استفاده از مواد بی کیفیت ساخته شده باشد، ممکن است آسیب ببیند. پس بهتر است از تولید کننده های معتبر، پارتیشن شیشه ای مورد نیاز خود را خریداری کنید. تترافرم، تولید کننده پارتیشن اداری شیشه ای مدرن و لوکس از جمله انواع پارتیشن دوجداره شیشه ای است که شما می توانید با خیال راحت پارتیشن مورد نیاز خود را با قیمت بسیار مناسب از آن خریداری کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات